Balleflass Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 hvordan ville dere rangert Marui, Classic Army, Systema og G&P fra 1 til 4? hvis vi tenker på helheten selve våpnet du får hos dem. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 1. Systema 2. G&G / G&P (husker ikke helt nå ) 3. Classic Army 4. Marui Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Systemaen er overkill i forhold til de andre da, koster rundt 1000$ + mags, batteri og cylinder, kontra 500$ for alt sirka. Jeg har aldri hatt en Marui, men det er mange som roser dem. Det er plastikk all the way, og du ender opp med å bruke mange $ ekstra hvis du vil ha metall deler. Jeg syns også de er litt dyre iforhold til hva du får, sammenliknet med de andre merkene. Classic Army er metall, og skal ha etter hva jeg har hørt, en grei gearbox. Markingsene (skriften) på AEGene er som oftest ikke realistiske, noe en del går opp i. Jeg har hatt en CA M15A4 Carbine og en Rifle, og begge har levert ganske bra. Oppgrader hopup gummi og sett inn et presisjonsløp, så har du en veldig bra rifle. (Obs: Vet ikke hvordan de nyere modellene er) Min G&P M4A1 er den AEGen jeg er mest fornøyd med. Riktige markings, bra finish på materialene som er brukt og gearboxen holder mål. Dog chroner den litt for mye. Disse er også veldig rimlige i pris, da du kan få en M16 med RIS/RAS for 300$, skal du ha en liknende Marui eller CA, så ender du på gode 450-500$ tenker jeg. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 har mest lyst på metal såklart. derfor jeg vil ha CA istedet for TM^^ dem er vel ca like bra på innmaten får je håpe Kan jo hende det at innmaten i G&P ikke leverer er et gammalt rykte hvilken årsmodel har du a? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg har en anno 2008 G&P M4A1, og den har iallefall ikke noe feil med gearboxen. Jeg er knallfornøyd med den, bunnsolid sak som skyter ganske hardt. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg har en anno 2008 G&P M4A1, og den har iallefall ikke noe feil med gearboxen. Jeg er knallfornøyd med den, bunnsolid sak som skyter ganske hardt. Når skal du bruke den på spill? Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) noen som har noen anbefaling til løp. da jeg kjøper makør/våpen så bruker jeg alltid å oppgradere litt. og løp er d første jeg gjør. åssen Bore og lengde og merke bør jeg kjøpe skal hovedsaklig være til presisjon semi auto men bør også kunne brukes på full auto Endret 25. desember 2008 av Timmeyh Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Når skal du bruke den på spill? All in due time. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 noen her som spiller i nærheten av Oslo eller rundt oslo? eller på hamar og rundt hamar? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) www.osloairsoft.no og www.scorpions.no holder til rundt Oslo. Det er forskjell på G&G og G&P, hvor jeg mener G&P stiller med litt bedre innmat enn det G&G gjør. Correct me if im wrong, men den infoen jeg sitter på har jeg lest fra et annet airsoftfora. Endret 25. desember 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Når skal du bruke den på spill? All in due time. Det er spill på Starum 4. dag. *hinte hinte* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Igjen må jeg påpeke at jeg er på ferie til 11. januar. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Igjen må jeg påpeke at jeg er på ferie til 11. januar. Det er en av de dårligere unnskyldningene jeg har fått servert. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Hah. Av en eller annen grunn er du fientlig innstilt til meg? Det er ikke så jævlig lett å prioritere airsoft når man er en særdeles fattig student og har skole og jobb man skal få til. Alt til sin tid, har jeg sagt. Når jeg har fått sammen nok ekstra magasiner til å faktisk kunne spille et spill, samt en vest og litt klær, så er jeg med. Før det blir det vanskelig, tro det eller ei. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 hva ville dere gått for av en Classic Army G3SG1 og G&P SR25? blir en support/sniper rolle md full auto mulighet Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg vil ikke akkurat si at det er support våpen. SR25 er vel en dedikert semi-sniper rifle irl? G3SG1 er vel mer ett vanlig assault våpen, enn support og sniper? Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 men begge funker vel like greit siden dem begge har ca like lange løp og semi/full auto vil liksom ha noe som er ala m16. syns m4 er litt for lite^^ og m16 og m4 er d så mange av så fikk lyst på enten sr25 eller g3 serie siden jeg ikke har sett så mange av dem Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=24006 Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 har titta på den ja men er d noen som vet no om A&K merket? dem lager en SR25 til 155 dollar på uncompany.com. er endel filmer på youtube angående akkurat den. ser bra ut, men noen som vet no her om den? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Smell på et ACOG sikte på den M16 der, så har du en av mine yndlings rifler. Endret 25. desember 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå