Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Systemaen er overkill i forhold til de andre da, koster rundt 1000$ + mags, batteri og cylinder, kontra 500$ for alt sirka.

 

Jeg har aldri hatt en Marui, men det er mange som roser dem. Det er plastikk all the way, og du ender opp med å bruke mange $ ekstra hvis du vil ha metall deler. Jeg syns også de er litt dyre iforhold til hva du får, sammenliknet med de andre merkene.

 

Classic Army er metall, og skal ha etter hva jeg har hørt, en grei gearbox. Markingsene (skriften) på AEGene er som oftest ikke realistiske, noe en del går opp i. Jeg har hatt en CA M15A4 Carbine og en Rifle, og begge har levert ganske bra. Oppgrader hopup gummi og sett inn et presisjonsløp, så har du en veldig bra rifle. (Obs: Vet ikke hvordan de nyere modellene er)

 

Min G&P M4A1 er den AEGen jeg er mest fornøyd med. Riktige markings, bra finish på materialene som er brukt og gearboxen holder mål. Dog chroner den litt for mye.

Disse er også veldig rimlige i pris, da du kan få en M16 med RIS/RAS for 300$, skal du ha en liknende Marui eller CA, så ender du på gode 450-500$ tenker jeg.

Lenke til kommentar

noen som har noen anbefaling til løp. da jeg kjøper makør/våpen så bruker jeg alltid å oppgradere litt. og løp er d første jeg gjør. åssen Bore og lengde og merke bør jeg kjøpe :p skal hovedsaklig være til presisjon semi auto :p men bør også kunne brukes på full auto

Endret av Timmeyh
Lenke til kommentar

Hah. Av en eller annen grunn er du fientlig innstilt til meg? Det er ikke så jævlig lett å prioritere airsoft når man er en særdeles fattig student og har skole og jobb man skal få til.

 

Alt til sin tid, har jeg sagt. Når jeg har fått sammen nok ekstra magasiner til å faktisk kunne spille et spill, samt en vest og litt klær, så er jeg med. Før det blir det vanskelig, tro det eller ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...