Cutthroat Bill Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Jo, takk. :] Jeg tror jeg forstår hva du mener. Får du ikke testet dette hvis du tar av selve bryteren, om du forstår, også lar du akslingen stå igjen? Kanskje kan du da bruke en tang for å sjekke posisjonen. Redigert: EvenruD: Takker, skal ta en titt på den. :] Endret 23. desember 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Tror det bare er å bøye den litt... Får prøve i mårra EDIT: Her er den delen jeg mener.. Endret 23. desember 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 er d no fosrskjell på skuddlengden eller treffsikkerheten ved å ha en springer sniper rifle eller elektrisk sniper rifle? er d sånn at airsoft sniper rifler f.eks dragunov/psg1 går lengre og er mer treffsikkert enn en m16? eller er alle så og si ca like bra bare at utseendet er annerledes? vurderer å kjøpe g3sg1 md sniper stuff istedet for en psg1 serru Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 er d no fosrskjell på skuddlengden eller treffsikkerheten ved å ha en springer sniper rifle eller elektrisk sniper rifle?er d sånn at airsoft sniper rifler f.eks dragunov/psg1 går lengre og er mer treffsikkert enn en m16? eller er alle så og si ca like bra bare at utseendet er annerledes? vurderer å kjøpe g3sg1 md sniper stuff istedet for en psg1 serru kort summert kommer det hele ned til utgangshastighet på plastkula og hvor god hop-up enheten er (den som gir bakspinn på kula) og i tredje rekke hvor godt løpet er innvendig. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Når du måler utgangshastighet så har kulen allerede forlatt løpet, så da har ikke løpet noe å si lengre. Altså er det hop-up og utgangshastighet som er viktig her. Apropos utgangshastighet, fikk testet M4-en nå. Den har høy skuddtakt, og god rekkevidde. Omtrent samme som M16-en. Øvre og nedre del av mottakeren, eller kroppen, sitter mye bedre, og har mindre slakk en den andre. RIS-en sitter også som ett skudd. Bittelitt slakk i koblen er det, men det merker du ikke når du setter våpenet til skulderen. Mateba-en, derimot, skyter ikke spesielt presist. Hvis ikke jeg legger litt press på tønnen, så forsvinner kulene ut til venstre. Og hop-up-en har vist en automatisk av/på-funksjon. Av og til går kulene rett opp, andre ganger ned. Rekkevidden var overraskende bra, selv om det hjelper lite når jeg ikke treffer uansett. Den har ligger vel på bare 200FPS, men kulene er tyngre, og rekkevidden tilsvarer omtrent en 6mm på 300FPS. Utseendet er på topp, og det er relativt lite slakk i tønnen. Litt slakk i hylsene også, så det klirrer litt når du rister på våpenet. Grepet, som er i ekte tre av ett eller annet slag, sitter godt uten slakk, og føles svært bra i hånden. Lakkeringen skal simulere ekte metall, og merkes til en viss grad, selv om den kunne vært bedre. Det beste hadde selvsagt vært hvis våpenet var av metall. Endret 23. desember 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 hva er forskjellen på en EG700 og en EG1000 motor? og er stock motorer som sitter i Classic Army sine våpen bra? eller bør ting oppgraderes? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Cutthroat bill, mye kosted m4 sammen med acog? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 hva er forskjellen på en EG700 og en EG1000 motor? og er stock motorer som sitter i Classic Army sine våpen bra? eller bør ting oppgraderes? Vet ikke åssen det er med CA, men bytter man til en sterkere motor, er det ofte deler inni gearboxen som må byttes også for at den ikke skal gå i stykker.. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 er EG1000 kjappere eller bare skyter den hardere enn EG700? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Sitter med g36c'n i deler nå...La merke til at når jeg vrir på den som velger skuddtakt, så kommer det ikke no "klikk"... Det er bare en smooth bevegelse.. Hvorfor kommer det ikke klikk? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Timmeyh: Bare kjappere. Det er hovedsakelig fjæren som bestemmer utgangshastigheten. Men også løp, stempler og lignende kan ha innvirkning på utgangshastigheten. pxK: På Redwolf koster våpen, batteri og ACOG sikte, som bare er ett rødpunktsikte, tilsammen 485.00USD. Frakt og toll kommer i tillegg. NothingDoin: På de fleste våpnene jeg har, så kommer det klikket fra en fjærbelastet kule eller pinne som sitter i selve selector-en, og ikke fra gearboxen. Endret 23. desember 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Kanskje bare den som har blitt borte da.. Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Hei hei alle sammen! Når det kjem til softgun, så veit alle kva det er. Alle sammen har eigd ein liten jalla pistol som skyter ut plastikk kuler Anyways, så har eg tenkt å begynne med den type sport til våren / sommaren, og eg har titta på ein del softgunner. Eg har ingen peiling på kva som er ein bra softgun eller ikkje, men eg fant ein som eg likte. http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=19555 <--- kan nokon sei om denne er bra? Duger den i kamp ? eller er det meir "camping" softgun? Er det ein gass gun? eg vil ha ein batteri dreven gun,ikkje gass. Kan nokon fortelle meg kva eg treng å vete ? Takker alle for gode framtidige svar Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) 350.0 fps er jo max grensa i Norges Airsoft Forbund, så det er jo bra... Kvaliteten vet jeg ingenting om, men siden du er villig til å betale den prisen, så ville jeg definitivt kikket på noe annet.. EDIT : Her har du jo en god gun, skyter hardt og har bra kvalitet. Bare si hvilken type gevær du har lyst på, så skal jeg prøve å hjelpe Endret 25. desember 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 er etter noe ala Ag3 har tittet på Classic Army G3SG1(Sar Taktik Rifle II), G&G SR25, G&P SR15 og Classic Army SCAR. hvem er å anbefale? leter etter en som har full auto og semi auto som kan snipe og bruke i nærkamp. vet disse kanskje er litt lange men vil tro disse er mer treffsikre enn en kort M4 eller G36C noen som har noen anbefalinger i den retninger her? Mvh Tim Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Forskjellen mellom lange og korte våpen er ikke den samme som Real Steel våpen. En M4 kan skyte ca like langt som en M16, forutsatt at de har samme utgangshastighet. G&P AEGer, er våpen jeg har god erfaring med. G&G skal ha bra ytre finish, men rævva innmat, noe som du vil unngå i starten. Classic Army vet jeg ikke hvordan er nå om dagen, de lagde greie AEGer før, men som så mange andre har de sine oppturer og nedturer. Mitt råd er å kjøpe en rifle du syns er kul. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 ja je syns G3SG1, SR15 og SR25 er de kuleste siden dom er en kryssning av sniper og assault Men vet ikke om jeg skal kjøpe dem i G&G, Classic army eller Marui. hørt noe om at classic army er bedre enn mariu nå også. men hvilket merke er d som er veldig bra idag a? skal iallefall ha en av de 3 hvis jeg ikke finner noe annet som er kult Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg vil ikke akkurat si at en SR25 er en kryssning mellom en sniper rifle og et assault gevær, da skal du heller se på en M16ish rifle. Jeg har ihvertfall hørt at G&G har dårlige interne deler, med andre ord så er det mye som må oppgraderes før du har en pålitelig AEG. Jeg hadde også valgt Classic Army over Marui, dog har Marui kommet med en ny M4 som ser ganske lovende ut. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Så classic army er altså nr 1 idag eller iallefall top 3 hehe. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 G&P og Systema er iallfall bedre, men CA lager ganske mange gode våpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå