Hotel Papa Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Jo, ser man bort ifra nasf sine regler, så tror jeg ikke det står no sted hva som er maks tillatt osv. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 hva er best av classisc army sin G3A3 og Marui G3A3? ifølge sandefjordpaintball.no så er visst Classic Army sin overlegen, men mente Marui var et av toppmerkene jeg.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) mente Marui var et av toppmerkene jeg.. Helt riktig. Endret 22. desember 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 så classic army er ikkeno bedre enn marui altså Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Er det noen som driver med WW2 her el? Det ser fett ut. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Stop! Picture time! Can't touch this. G&P M4 RAS i all sin prakt. M4 igjen. Og her sammen med min G&P M16, og broderens TM G36. Bildet på boksen er utrolig bra, og hadde gjort seg som plakat. I esken fulgte det med, i tillegg til våpen, , kuler, manual og reklame, ett nøkkelknippe som er formet som en kule fra serien våpenet kommer fra, unbrakonøkkel for justering av hop-up, og ett lite verktøy som brukes til å trykke kulene nedi hylsene. Hylsene kan selvsagt tas ut av våpenet. Endret 22. desember 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Hot, liker M4en! Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) hvor kjøpte du revolvern tel Togusa a? vil ha den kjempe kanonen tel Batô^^ Endret 22. desember 2008 av Timmeyh Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) EvenruD: Jeg tar kommentaren din som ett komplemet, så takk. Timmeyh: Hm, hvilket våpen tenker du på nå? I serien bruker Batou den samme som de andre, Seburo M-5. Men du tenkte kanskje på noe annet? Mateba-en bestilte jeg fra Redwolfairsoft. Endret 22. desember 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Eneste jeg hadde gjort, var å bytte ut triggerguarden til Magpul sin. Få på en lykt, så blir den så fin så Lenke til kommentar
lain Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Han tenker sikkert på antitank gunen han brukte i filmen til å ta ut tanken som drev å poka major. (gits 1 filmen) Fet pistol, tenker den er ganske unik i vanlig airsoft sammenheng. Nice bakgrunnsbilde btw ^^ Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Han tenker sikkert på antitank gunen han brukte i filmen til å ta ut tanken som drev å poka major. (gits 1 filmen) Fet pistol, tenker den er ganske unik i vanlig airsoft sammenheng. Nice bakgrunnsbilde btw ^^ stemmer stemmer^^ Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Skriver redwolfairsoft ned prisen på pakken slik at man ikke må betale MVA og tollavgift? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg vet WGC gjør det, men det er på eget ansvar. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Skriver redwolfairsoft ned prisen på pakken slik at man ikke må betale MVA og tollavgift? ja såklart tollere lar seg lure av digre pakker fra Redwolfairsoft som er under 200,- Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Trenger jo ikke å sette den så lavt som 200kr da. Bestiller man mye, kan man hente noen kr på å sette den ned et par %. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Fikk en ide nå. Bli stein rik når jeg blir voksen, så kjøper jeg 8 av disse http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=25523. Og 4 enkle helikoptere som man kan fly med privat heli serfrikatet eller hva det heter. Da har jeg 4 heli med to minigun på hver. Så starter jeg en klubb. Og spanderer privat helikopter serfrikatet på noen i klubben. Så har vi 2 heli på hvert lag. Og 2 piloter. Da blir det krig. Da kan et heli ha et mannskap på tre. 1 pilot og to skyttere. Hmm kansje legge til 4 minigun til som man kan ha forran på helikopteret. Sånn at piloten kan skyte og? Pluss et avangsert siktesystem for piloten. Noen som er med meg? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Eneste jeg hadde gjort, var å bytte ut triggerguarden til Magpul sin. Få på en lykt, så blir den så fin så Er ikke sikker på om jeg liker den triggerguarden du snakker om, men lykt har jeg definitivt lyst på. Jeg fant en himla stilig en på redwolf som var kombinert lykt og vertikalt grep med trykkfølsomme av/på-brytere. Dessverre kostet den oppimot 290.00USD, så jeg får vente til jeg blir rik. Han tenker sikkert på antitank gunen han brukte i filmen til å ta ut tanken som drev å poka major. (gits 1 filmen) Fet pistol, tenker den er ganske unik i vanlig airsoft sammenheng. Nice bakgrunnsbilde btw ^^ Nå er det så lenge siden jeg har sett den filmen (og Innocence, for den saks skyld), så jeg husker ikke dette våpenet. Men hvis du finner ut av navnet på våpenet, så er det bare å søke i vei. Men jeg har mine tvil. Fikk en ide nå. Bli stein rik når jeg blir voksen, så kjøper jeg 8 av disse http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=25523. Og 4 enkle helikoptere som man kan fly med privat heli serfrikatet eller hva det heter. Da har jeg 4 heli med to minigun på hver. Så starter jeg en klubb. Og spanderer privat helikopter serfrikatet på noen i klubben. Så har vi 2 heli på hvert lag. Og 2 piloter. Da blir det krig. Da kan et heli ha et mannskap på tre. 1 pilot og to skyttere. Hmm kansje legge til 4 minigun til som man kan ha forran på helikopteret. Sånn at piloten kan skyte og? Pluss et avangsert siktesystem for piloten. Noen som er med meg? Jeg er med. Skal prøve å bli rik på, vel la oss være realistiske, 15 år. Vi snakkes da. Endret 22. desember 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Digg samling det Cutthroat! Må få fiksa g36c'n min snart... Den slutter å skyte noen tror det har noe med Safty-semi-auto fungsjonen... Tror ikke den treffer der den skal når jeg vrir, noe som resulerer at geværet ikke reagerer.. (litt vanskelig forklart ) Noen som vet hva annet det kan være... Vet at selve gearboxen funker, siden jeg har testa den uten body.. Endret 22. desember 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 CB: Surefire G2 LED fra Ebay. Har den sjæl, lyser bra med tanke på størrelsen. Ikke dyr er den heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå