lceman™ Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Tror dere bommer litt på doskåla her, bøker betaler man ikke MVA for, og ikke fortollingsavgift heller! Men det blir altså da 10% + 25% = grisedyrt da... Var det spørsmål om bøker nå? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Nei, nå vet ikke jeg om det var du eller noen andre, men det var hvertfall noen som sa at alt som går over grensen fortolles. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Woohoo! Systema Revolution ute denne måneden. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Nei, nå vet ikke jeg om det var du eller noen andre, men det var hvertfall noen som sa at alt som går over grensen fortolles. Kan vi sloss om det? Var ikke jeg som sa at alt som går over grensa fortolles nei. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Woohoo! Systema Revolution ute denne måneden. Hawt. Lurer på hva slags performance man kan få med de gearboxene der. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Må være ganske enkelt å fornye gearboxen på den da! Ikke så mange små deler som flyr overalt.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=25883 Denne kunne jeg faktisk tenkt meg. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 HAHAHAHAHHAHAHAHH! :p Den var jo drit fet! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Uff, den har gått rundt på alle de store airsoft forumene denne uken Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Det tror jeg nok; den er jo tøff som juling. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Finnes hva? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Geværet du nettopp linket til. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Det er sikkert noen syke syke syke syke.... vent, sa jeg syke? mennesker som har malt hagla si rosa. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Arne: Jada, linken går til en nettbutikk, så du må bare bestille hvis du vil. EvenruD: Pøh, bare de tøffe tør å gjøre slikt, for å ikke å snakke om å faktisk bruke dem. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 denne. http://www.2dayblog.com/images/2008/januar...15assault_1.jpg er mye fettere enn hagla. Nesten synd det er et ekte våpen da Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg føler "ulv i fåreklær"-konseptet fungerer bedre på en hagle. Fikk Mateba-en og M4-en i dag. Har ikke testet rifla enda, men har montert G27-grepet. Men jeg vet ikke om det passet helt, da, så det skal bli spennende å se når jeg har loddet om kontaktene og har fått ladet saken. Mateba-en har jeg bare såvidt testet. Den skøyt veldig ut til siden, men jeg har ikke stilt inn hop-up enda. Skal ta noen bilder herlighetene straks. :] Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Står på sandefjordpaintball.no at max utggangshastighet på Airsoft i norge er 350fps. er dette sant eller gammelt? står det her på en oppgraderingsfjær: Fjær som ikke medfører utgangshastighet over 350fps, som normalt er høyeste tillatte hastighet ved spill i Norge. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Det er ikke tillatt med mer enn 350fps hvis du vil skyte med fullauto. Men du kan ha opp til 550fps, da kun singelskudd. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Men det er vel bare NASF sine regler? Vipers har jo ganske mye høyere grenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå