Pandemonium Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Slikt liker man. Skal vurdere den. MOD II fra Guarder er også sterkt vurdert. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 yo kyrre, er det enkle eller dubble mag lommer, på den vesten.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 det er vel den største ulempen med den, i vanlige spill er det ikke så farlig men på storspill har folk greit å tømme 16 lowcaps... Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Ja, det er liksom det... Men på den nye får SDS 5.56 Double pouches. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) har ikke sett den i annet en airsoft version, men kan godt hende den er en replica av noe ekte saker.. 5432396[/snapback] Det er replica av en A.B.A.T.E.V (American Body Armor Tactical Equipment Vest) Ifølge denne siden. Figurene har "ekte" utstyr, så det som står der skal være rett. Har figuren selv og det er iallefall den vesten Kyrre har en replica av(bare i svart istedet for OD) Endret 15. januar 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) (----oi sann---) Endret 15. januar 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Hvis min vest liksom skal ha body armor, spør jeg hvor i all verden platen kan være. 5440105[/snapback] Dont know, bare quoter det som står på "actionfiguren" for det er ikke body armoren som følger med den heter "SPEAR Configuration Body Armor (Schutzweste)"(kan være det er vesten, men synes det hørtes mer ut som body armoren ) Foressten, ser ut til at den første STAR G36 reviewen er kommet nå, men den var ikke så veldig utfyllende: STAR G36 Review Endret 15. januar 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Fikk meg nettop et aimpoint replica til min m15a4, men jeg klarer ikke å justere prikken nedover.. Det er to skruer man skrur på for å justere, den ene står det "UP-L" på og på den andre står det "UP-R". Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Fikk meg nettop et aimpoint replica til min m15a4, men jeg klarer ikke å justere prikken nedover.. Det er to skruer man skrur på for å justere, den ene står det "UP-L" på og på den andre står det "UP-R". 5440837[/snapback] Hvilken produsent er det? Jeg kjøpte mitt på ebay, der fungerer det iallefall helt fint å stille prikken opp og ned. Lenke til kommentar
midnatt Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Er det noen gode slike klubber i Telemark? Endret 15. januar 2006 av midnatt Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Er det noen gode slike klubber i Telemark? 5442785[/snapback] www.nasf.no ------------------- Er det noen som veit om noen norske butikker som selger Franchi Spas 12 med kolbe (folding stock) Er heller skeptisk til å kjøpe fra shangala bangala land. Tenker på en sånn Kan gjerne kjøpe folding stocken(kolba) seperat også, men finner ikke dette noe sted.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Går fint å bestille fra HK(UNC, RWA eller WGC), og det blir gjerne litt billigere og. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Går fint å bestille fra HK(UNC, RWA eller WGC), og det blir gjerne litt billigere og. 5443647[/snapback] Er ikke alle som vet hva UNC, RW eller WGC er, så det er nok lurt å legge til linker: UNC, RW og WGC Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Går fint å bestille fra HK(UNC, RWA eller WGC), og det blir gjerne litt billigere og. 5443647[/snapback] Er ikke alle som vet hva UNC, RW eller WGC er, så det er nok lurt å legge til linker: UNC, RW og WGC 5443690[/snapback] Javel o'almektige (snørrhovne) Herre. han kunne bladd i tråden Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Hehe, ok, syns det er litt risk å bestille fra utlandet, men det får vel gå Men er det våpenet i det hele tatt noe å satse på eller er det bare jalla? Edit: Har dere noen kraftige aeger å anbefale? Vil helst holde meg under 3000 for selve geværet om det er mulig uten å få noe brio plast.. Endret 15. januar 2006 av Abbono Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hehe, ok, syns det er litt risk å bestille fra utlandet, men det får vel gå Men er det våpenet i det hele tatt noe å satse på eller er det bare jalla? Edit: Har dere noen kraftige aeger å anbefale? Vil helst holde meg under 3000 for selve geværet om det er mulig uten å få noe brio plast.. 5444356[/snapback] Ville ikke startet med en shotgun som første våpen. Det er ikke noe problem å finne bra AEG'er til under 3000. Sjekk Marui sin våpen, de er meget bra nybegynnervåpen Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hehe, ok, syns det er litt risk å bestille fra utlandet, men det får vel gå Men er det våpenet i det hele tatt noe å satse på eller er det bare jalla? Edit: Har dere noen kraftige aeger å anbefale? Vil helst holde meg under 3000 for selve geværet om det er mulig uten å få noe brio plast.. 5444356[/snapback] Ville ikke startet med en shotgun som første våpen. Det er ikke noe problem å finne bra AEG'er til under 3000. Sjekk Marui sin våpen, de er meget bra nybegynnervåpen 5444450[/snapback] Er ikke aller første våpenet mitt, har hatt et par fjærpistoler (nei ikke de til 20 kr) har et luftgevær og en western arms gass pistol. Men har sett litt på de maruiene, den m4a1 med RIS skinner og forkjefte og sånn(er bare en der under guns with battery and charger eller hva det heter) er den bra? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hehe, ok, syns det er litt risk å bestille fra utlandet, men det får vel gå Men er det våpenet i det hele tatt noe å satse på eller er det bare jalla? Edit: Har dere noen kraftige aeger å anbefale? Vil helst holde meg under 3000 for selve geværet om det er mulig uten å få noe brio plast.. 5444356[/snapback] Ville ikke startet med en shotgun som første våpen. Det er ikke noe problem å finne bra AEG'er til under 3000. Sjekk Marui sin våpen, de er meget bra nybegynnervåpen 5444450[/snapback] Er ikke aller første våpenet mitt, har hatt et par fjærpistoler (nei ikke de til 20 kr) har et luftgevær og en western arms gass pistol. Men har sett litt på de maruiene, den m4a1 med RIS skinner og forkjefte og sånn(er bare en der under guns with battery and charger eller hva det heter) er den bra? 5444543[/snapback] M4 er en av maruis bestselgere så den er nok knallers den Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Marui har sluppet en ny versjon av M-4a1, som ikke slarker så jævlig i løpet, har finere finish på låskassen og har 6 posisjons kolbe. Men denne finnes ikke i RIS versjon, foreløpig. Men skal du ha Marui, kommer du nok til å føle trangen for å kjøpe en metallkropp etterhvert, og med den inkludert blir totalprisen på våpenet høy. Så eventuelt ville jeg satset på en Classic Army M15 (A2 har dog ikke avtagbart bærehåndtak). Eller eventuelt lekre og inovative ICS M4a1 Og PS: Det er så absolutt ikke risky å bestille fra HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå