Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har ikke sett den i annet en airsoft version, men kan godt hende den er en replica av noe ekte saker..

5432396[/snapback]

Det er replica av en A.B.A.T.E.V (American Body Armor Tactical Equipment Vest)

Ifølge denne siden. Figurene har "ekte" utstyr, så det som står der skal være rett. Har figuren selv og det er iallefall den vesten Kyrre har en replica av(bare i svart istedet for OD)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Hvis min vest liksom skal ha body armor, spør jeg hvor i all verden platen kan være.

5440105[/snapback]

 

Dont know, bare quoter det som står på "actionfiguren" for det er ikke body armoren som følger med den heter "SPEAR Configuration Body Armor (Schutzweste)"(kan være det er vesten, men synes det hørtes mer ut som body armoren :p )

 

Foressten, ser ut til at den første STAR G36 reviewen er kommet nå, men den var ikke så veldig utfyllende: STAR G36 Review

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Er det noen gode slike klubber i Telemark?

5442785[/snapback]

www.nasf.no

-------------------

 

Er det noen som veit om noen norske butikker som selger Franchi Spas 12 med kolbe (folding stock) Er heller skeptisk til å kjøpe fra shangala bangala land.

Tenker på en sånn 14014-003mo.jpg

Kan gjerne kjøpe folding stocken(kolba) seperat også, men finner ikke dette noe sted..

Lenke til kommentar
Går fint å bestille fra HK(UNC, RWA eller WGC), og det blir gjerne litt billigere og.

5443647[/snapback]

Er ikke alle som vet hva UNC, RW eller WGC er, så det er nok lurt å legge til linker:

UNC, RW og WGC ;)

5443690[/snapback]

 

 

 

Javel o'almektige (snørrhovne) Herre.

 

 

 

 

:p

 

han kunne bladd i tråden :tease:

Lenke til kommentar

Hehe, ok, syns det er litt risk å bestille fra utlandet, men det får vel gå :)

Men er det våpenet i det hele tatt noe å satse på eller er det bare jalla?

Edit: Har dere noen kraftige aeger å anbefale? Vil helst holde meg under 3000 for selve geværet om det er mulig uten å få noe brio plast..

Endret av Abbono
Lenke til kommentar
Hehe, ok, syns det er litt risk å bestille fra utlandet, men det får vel gå :)

Men er det våpenet i det hele tatt noe å satse på eller er det bare jalla?

Edit: Har dere noen kraftige aeger å anbefale? Vil helst holde meg under 3000 for selve geværet om det er mulig uten å få noe brio plast..

5444356[/snapback]

 

Ville ikke startet med en shotgun som første våpen.

Det er ikke noe problem å finne bra AEG'er til under 3000. Sjekk Marui sin våpen, de er meget bra nybegynnervåpen :)

Lenke til kommentar
Hehe, ok, syns det er litt risk å bestille fra utlandet, men det får vel gå :)

Men er det våpenet i det hele tatt noe å satse på eller er det bare jalla?

Edit: Har dere noen kraftige aeger å anbefale? Vil helst holde meg under 3000 for selve geværet om det er mulig uten å få noe brio plast..

5444356[/snapback]

 

Ville ikke startet med en shotgun som første våpen.

Det er ikke noe problem å finne bra AEG'er til under 3000. Sjekk Marui sin våpen, de er meget bra nybegynnervåpen :)

5444450[/snapback]

Er ikke aller første våpenet mitt, har hatt et par fjærpistoler (nei ikke de til 20 kr) har et luftgevær og en western arms gass pistol. Men har sett litt på de maruiene, den m4a1 med RIS skinner og forkjefte og sånn(er bare en der under guns with battery and charger eller hva det heter) er den bra?

Lenke til kommentar
Hehe, ok, syns det er litt risk å bestille fra utlandet, men det får vel gå :)

Men er det våpenet i det hele tatt noe å satse på eller er det bare jalla?

Edit: Har dere noen kraftige aeger å anbefale? Vil helst holde meg under 3000 for selve geværet om det er mulig uten å få noe brio plast..

5444356[/snapback]

 

Ville ikke startet med en shotgun som første våpen.

Det er ikke noe problem å finne bra AEG'er til under 3000. Sjekk Marui sin våpen, de er meget bra nybegynnervåpen :)

5444450[/snapback]

Er ikke aller første våpenet mitt, har hatt et par fjærpistoler (nei ikke de til 20 kr) har et luftgevær og en western arms gass pistol. Men har sett litt på de maruiene, den m4a1 med RIS skinner og forkjefte og sånn(er bare en der under guns with battery and charger eller hva det heter) er den bra?

5444543[/snapback]

 

M4 er en av maruis bestselgere så den er nok knallers den :)

Lenke til kommentar

Marui har sluppet en ny versjon av M-4a1, som ikke slarker så jævlig i løpet, har finere finish på låskassen og har 6 posisjons kolbe. Men denne finnes ikke i RIS versjon, foreløpig.

 

Men skal du ha Marui, kommer du nok til å føle trangen for å kjøpe en metallkropp etterhvert, og med den inkludert blir totalprisen på våpenet høy. Så eventuelt ville jeg satset på en Classic Army M15 (A2 har dog ikke avtagbart bærehåndtak). Eller eventuelt lekre og inovative ICS M4a1

 

Og PS: Det er så absolutt ikke risky å bestille fra HK. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...