TheNarsissist Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Vill i hvertfall ha norskt kit eller kansje WW2 er ingen klubb her jeg bor:( Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Denne forsvant visst ut av mine innlegg. Anyway, utpå nyåret skal jeg starte et nytt prosjekt. En Armalite-sniper. Her er delene jeg skal bruke: Receiver Løp Forskjefte Stock Magasin Grep Lyddemper Sånn, i hovedtrekk. Satser også på en Systema Revolution-gearbox som yter 450fps når de kommer. Forslag/innspill/kommentarer? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Ser bra ut! Men hvorfor samme fronten igjen? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Ser bra ut! Men hvorfor samme fronten igjen? Fordi den er fet, og ligner litt på skjeftet på en Barret M182. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Denne forsvant visst ut av mine innlegg. Anyway, utpå nyåret skal jeg starte et nytt prosjekt. En Armalite-sniper. Her er delene jeg skal bruke: Receiver Løp Forskjefte Stock Magasin Grep Lyddemper Sånn, i hovedtrekk. Satser også på en Systema Revolution-gearbox som yter 450fps når de kommer. Forslag/innspill/kommentarer? Når skal du bli med på spill? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Så fort jeg har gearet mitt. Må kjøpe klær, vest og flere magasiner. Så er jeg klar for spill. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 dette er hva jeg har, pistolen er gass og Ag'en er fjær Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Har det kommet Hk 416 i softgun enda? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja.. VFC og AGM lager en version. VFC = bra markings, AGM = dårligere markings. Det er visst snakk om at CA skulle komme med en, dog ikke helt sikker på den enda. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Umarex distruburerer en til en pris av ca. 5500,- vist jeg ikke tar feil. Var snakk om at det var CA som hadde laget den. Og det er snakk om at CA skal gi ut en. Endret 28. oktober 2008 av CissaM Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Skjønner ærlig talt ikke hva folk syns er så spess med HK416, bortsett fra at Norge og noen andre land bruker den. Men smaken er vel som baken. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Er den så spesiell da? Den ligner en del på M4 som er veldig populær, såvidt jeg vet, men HKen appellerer vel hakket mer til oss ettersom det norske forsvaret har tatt i bruk den, som du sier. Hadde ikke hatt noe imot en slik selv, når jeg tenker meg om. Men først vil jeg ha en custom MC51 med RIS, rødpunkt og diverse. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Haha, det er faktisk en i klubben som har modda en RIS front på en MC51, såvidt jeg skjønnte. Spesielt våpen, men går visst ganske bra. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Modda fra M4, da? Du får RIS i metall med vertikalt grep og deksler som skal passe MC51. De samme folkene bak den har laget en til MP5 også, om jeg ikke husker helt feil. Red.: Nam! http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...ail?prodID=8602 Endret 29. oktober 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Haha, det er faktisk en i klubben som har modda en RIS front på en MC51, såvidt jeg skjønnte. Spesielt våpen, men går visst ganske bra. Du trenger ikke å modde den, CA selger en MC51 med RIS. Har egentlig litt lyst på en. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) G&P sin er mye finere. Ut ifra bildene på Redwolf i alle fall. G&P sin kommer også med deksler og grep. Endret 29. oktober 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=21308 Den vil jo ende opp slik uansett. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 I stor grad. Personelig ville jeg hatt en slik G36-aktig kolbe, pluss ett rødpunktsikte lik denne: http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=23755 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg ville satt på UMP-style folding stock selv. Batteri kan man ha i PEQ eller i slingen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Det var UMP-style kolbe jeg mente. Men du kan jo ha batteriet i forskjeftet hvis det er plass, en må bare gjøre batteriet mindre synlig med svart teip eller lignende. Hvordan hadde tenkt å feste batteriet i reimen? Apropo eksternt batteri, hvis jeg noen gang oppgraderer min M16, så må jeg antakelig ha ett eksternt batteri på oppimot 12volt. Kan ha det i en vest eller bare i lommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå