NothinDoin™ Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Fjellsko, vernersko og militærstøvler... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Bruker bare noen enkle Bates støvler. Kosta 1300kr på NFM, funker som fjell. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Bruker bare noen enkle Bates støvler. Kosta 1300kr på NFM, funker som fjell. Har et par Bates Mod 2500 støvler fra NFM, utrolig hærlige saker. dritlette og kjempegod støtte både i støvelen og sålen, knuser lett den vanlige Norske M77 feltstøvelen som koster omtrent det samme. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Er de vantette/vannavstøtende? Lenke til kommentar
Generales Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Er det noen her som har noe fett kit? Tenkte på å lage en type russisk, med AK eller Dragounov, eller noe klassisk russisk da Kan jeg få bilde av kittet til folka eller? Litt kult å se hvordan folk har Lenke til kommentar
genstian Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Dragunov er ganske fett da. P.S: Ikke mitt kit Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Er de vantette/vannavstøtende? såklart Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Da blir de kjøpt i begynnelsen av året som kommer! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Bruker bare noen enkle Bates støvler. Kosta 1300kr på NFM, funker som fjell. Har et par Bates Mod 2500 støvler fra NFM, utrolig hærlige saker. dritlette og kjempegod støtte både i støvelen og sålen, knuser lett den vanlige Norske M77 feltstøvelen som koster omtrent det samme. Jeg har såvidt jeg vet mod. 2267.. Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Bruker bare noen enkle Bates støvler. Kosta 1300kr på NFM, funker som fjell. Har et par Bates Mod 2500 støvler fra NFM, utrolig hærlige saker. dritlette og kjempegod støtte både i støvelen og sålen, knuser lett den vanlige Norske M77 feltstøvelen som koster omtrent det samme. Jeg har såvidt jeg vet mod. 2267.. Hva er forskjellen? såvidt jeg ser utifra NFM sine sider så er det samme støvelen men Mod 2500 har glidelåsen på siden for enklere å ta av og på støvelen, noe som er glorious da en slipper å knyte opp om en bare vil løsne på støvelen og hvile slitne ben litt. Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Hallo igjen! Nå har jeg fått prøvd min P226 og jeg må si det er et utrolig deilig våpen som skyter like hardt hvis ikke hardere enn M4'en min xD Men spørsmålet er, Hvordan vet jeg når magasinet er fullt for gass? Endret 18. oktober 2008 av frodrikk Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Du mener vel at den har høy utgangshastighet (fps/ms)? Det hører ut som du snakker om antall skudd i minuttet. Uansett, hvis gassflasken din har tut i metall, så ser og hører du lett når du magasinet er fult. Hvis den er i plast, så skal du visstnok kunne høre når du fyller. Altså er magasinet fult når lyden stopper. Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Du mener vel at den har høy utgangshastighet (fps/ms)? Det hører ut som du snakker om antall skudd i minuttet. Uansett, hvis gassflasken din har tut i metall, så ser og hører du lett når du magasinet er fult. Hvis den er i plast, så skal du visstnok kunne høre når du fyller. Altså er magasinet fult når lyden stopper. Okay, takk skal du ha mente Fps ja. Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Hallo igjen, Hva burde jeg gjøre for å få et rødpunkts sikte på min M4? Har sett noen løsninger med høye mounts på railen så det kommer over frontsiktet. Også no eannet hvor rødpunktsiktet var festet på toppen av standard siktet, hva ser best ut/funker best? Når det gjelder R.I.S Og denslags, er denne noe bra? http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...RIS%20and%20RAS Vil jeg få plass til batteri i forskjeftet med den Ris montasjen i linken over eller må jeg da kjøpe en ny stock med batterikolbe? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Eneste du trenger er et rødpungt sikte som du setter oppå RIS'n... Endret 18. oktober 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Eneste du trenger er et rødpungt sikte som du setter oppå RIS'n... Må jeg da ha noe ekstra høyde på siktet? For front siktet er i veien :S Edit: Eller da skifte ut frontsiktet til noe som er lavere/kan vippes ned? Endret 18. oktober 2008 av frodrikk Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Frontsiktet kommer ikke i veien nei.. Det kan se ut som det, når du ikke har rødpungt på, men det skjer ikke.. Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Frontsiktet kommer ikke i veien nei.. Det kan se ut som det, når du ikke har rødpungt på, men det skjer ikke.. Okay, takker for svar Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg sikler veldig på denne jeg: http://www.sandefjordpaintball.no/index.ph...roducts_id=1497 Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg sikler veldig på denne jeg: http://www.sandefjordpaintball.no/index.ph...roducts_id=1497 Husk at det er 18 års aldergrense på airsoft, eller 16 år med verge og du er bare 14 så det er bare å vente som jeg gjorde, det du kan gjøre er å kjøpe et kit som du kan begynne å bruke i klubb når du er 16. Google noen kit's for å finne ut hva du liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå