Cutthroat Bill Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg bruker den ringen, ja, men jeg har ikke målt våpenet. Jeg prøvde i skifte tilbake til det gamle løpet og hopup-kammeret, og det virket som det var mer nøyaktig, merkelig nok. Jeg er ganske sikker på at jeg monterte det riktig, men jeg skal gjøre som du sier også kjøre gjennom noen flere magasiner. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Etter litt vurdering blir det en annen pistol Må bare spør om ekstra mag er greit å ha? Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Selvfølgelig er det det, men det kommer litt an på bruken din. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Bli 18 år før du kjøper.. Hva vet du egentlig om det? man kan kjøpe selv om man er 16 og ha verge el.l på spill, så ikke prøv og lek mod før du kan reglene.. Så at du er 16 da, å vet nok reglene... Men har etter det jeg har sett, fått vite at vi ikke skal hjelpe personer under 18 med å kjøpe/selge ol... Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 er det noe rekkyl i pistolene?, gidder ikke ha gevær. lyst på en pistol bare. Er 6mm større en de man får hos jallasjappene?, laget av metall?, finmekanikk slik at man får en følelse av at det er ekte pistol?, sist og aller viktigst, kan man ta ladegrep?, altså dra skinna på toppen bakover å slippe og får en nydelig klikke lyd? (JA JEG ER SYK, GIDD KOMMENTERE) svar: ja på de fleste kan man ta lade grep ja, men ikke alle gas foreksempel, uten blowbak, og nei rekyl må du leite lenge etter:P Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Tror du var litt sent ute der ass... Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Spørsmøl om Gbb pistoler, Hvor mange magasin kan man fylle opp med en 1000 ml flaske? og Hvor lenge kan et magasin som er fylt opp 1 gang være? (Dvs. hvor mange påfyllinger av kuler) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Det varierer veldig, kommer litt ann på hva slags temperatur det er ute og hvor fort du skyter. Men om sommeren, så varer ca ett oppfyllt magasin til 20-30 skudd kanskje. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Kjøpte meg en Beretta i dag =) CO2 blowback greie Jeg måpte når jeg skjøt første skuddet Var jo bøs lyd og litt rekyl i den og. Og gud for en digg lyd når jeg dro sleiden tilbake Lenke til kommentar
Generales Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvor mye kostet den? Vurderer å kjøpe en for å ha SIden det ikke ble noe gevær eller sniper... Sitter bare med en springer for tiden Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Kosta 1699 kr her Spørsmål... Hva er galt når kulene bare triller ut av løpet? Kan det ha noe med at jeg bruker de superglatte kulene jeg kjøpte til AEG'n ? Det skjedde ikke på de første skuddene, og det var skudd som fulgte med pistolen... Må nesten være det? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er enten fordi hopup er dårlig eller slitt, eller så er det for lite hopup. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Må vel være for lite da? Den er jo spell ny, så får prøve å stille litt på hopupen Hvis ikke skal jeg til butikken å syte Den kan ikke ha noe med at jeg brukte noen ekstremt glatte kuler ? For de trilla ikke ut når jeg brukte de som fulgte med.. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Er AK-er nøyaktige? Tenkte litt på en fra GunnerAirsoft: Denne her håper den fungerer bra for en som ikke spiller sånn skikkelig seriøst, men bare litt med en vennegjeng innimellom Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Var fordi kulene var for glatte Testa noen av en kompis.. De trilla ikke igjennom, så kjøpte en flaske med andre kuler til pistolen Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Er AK-er nøyaktige? Tenkte litt på en fra GunnerAirsoft: Denne her håper den fungerer bra for en som ikke spiller sånn skikkelig seriøst, men bare litt med en vennegjeng innimellom Jeg hadde kjøpt CYMA sine Metall-AK'er om jeg skulle hatt noe nå. Nøyaktigheten varierer veldig, men kan fikses ved å slenge i bedre løp og hop-up. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Men de er akkurat så dyre at jeg ikke kan kjøpe. Spiller uansett som i min krets vi kaller det "hage skyting", altså litt blink osv. Og innimellom på bane, men trenger ikke noe ekstremt. Derfor var denne i fin prisklasse Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Var fordi kulene var for glatte Testa noen av en kompis.. De trilla ikke igjennom, så kjøpte en flaske med andre kuler til pistolen Hvis hopup er stillt av/ veldig lavt kan kulene trille igjennom. Hvis du har litt mer hop så skal det ikke være noe prb med glatte kuler. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Er denne noe tess? Lurer på hvordan den sniper riflen der er? Iforhold til presison, kulefall osv. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Var fordi kulene var for glatte Testa noen av en kompis.. De trilla ikke igjennom, så kjøpte en flaske med andre kuler til pistolen Hvis hopup er stillt av/ veldig lavt kan kulene trille igjennom. Hvis du har litt mer hop så skal det ikke være noe prb med glatte kuler. Dro av toppen og klødde meg litt i hodet her.. Er jo en liten skrue til å stille på hopupen med, men står jo ikke i manualen om den skal inn eller ut for å få mer hopup... Noen ide?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå