Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

så klart er det økonomsik ting eller at man ikke har kjøpt lowcaps enda er det ikke så farlig, det er bare et hicaps hinter til en annen type spill(danske airsoft) der man løper med 450fps fullauto og tømmer ut 10 000 skudd omdagen

5427690[/snapback]

 

Høres kjedelig ut. Hvorfor ikke dele lag, spille med taktikk, snike og være litt mer økonomiske?

5427712[/snapback]

 

Fordi de er dansker som leker at airsoft er paintball :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så klart er det økonomsik ting eller at man ikke har kjøpt lowcaps enda er det ikke så farlig, det er bare et hicaps hinter til en annen type spill(danske airsoft) der man løper med 450fps fullauto og tømmer ut 10 000 skudd omdagen

5427690[/snapback]

 

Høres kjedelig ut. Hvorfor ikke dele lag, spille med taktikk, snike og være litt mer økonomiske?

5427712[/snapback]

 

Fordi de er dansker som leker at airsoft er paintball :p

5427779[/snapback]

 

Ah. Pyser? :tease:

Lenke til kommentar

Denne vesten var jo ganske fin da. Litt enkel, ikke så stor og veldig modulær. (Man kan ta av alt og sette på omtrent hva som helst som har den samme standarden)

 

Selv vil jeg gjerne konsentrere en del av utstyret i beltet, da føler jeg det blir litt lettere å vite hvor alt er.

 

Det er jo såklart et spørsmål om smak og behag.

Lenke til kommentar

Altså Gunfreak...

 

Jeg syns det er MYE morsomere å spille såkalt "Danske Airsoft" det er jo MYE mer action.. Greit nok, det er action i milsim også.. men bare følelsen av å gå totalt rambo og tømme 250skudd inn i et hus mens andre løper i dekning er bare herlig!!

 

Jeg var med på en eller annen operasjon aktig greie i sommer sammen med vipers... Det var fullstendig milsim.. Altså vil du ha realisme så søker du heller militæret for det var drit kjedlig!!

 

Men smaken er vel som baken! Så vidt jeg vet er det bare Nask (oss) og vipers som spiller "danske airsoft"..

 

Syns det ivertfall er gøy...

 

Og økonomisk sett så kan du jo tenke på alle de penga du skal bruke på utstyr, som rødpunkt, vest, kammo og alle de hicapsa du må ha.. Blir nesten gal av å tenke på det! Syns det er greit å komme i joggebukse og t-skjorte på sommern uten å gjøre alt for mye oppstyr omkring det!

 

Men dette er da selvfølgelig min mening!

 

Edit: Masse leifer

Lenke til kommentar
Kyrre: Kikka akkurat litt bakover i tråden og så et bilde av deg. Åssen vest hadde du på deg?

5430232[/snapback]

 

Bruker foreløpig en Guarder SEAL Modular Tactical Vest.

 

guarder-v-07cbk_big.jpg

 

Billig og greit som min første, men skal som sagt snart byttes ut. Vet ikke helt hvilke vest dette er replica av, kanskje Gunfreak bærer kunnskap om det?

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar
Kyrre: Kikka akkurat litt bakover i tråden og så et bilde av deg. Åssen vest hadde du på deg?

5430232[/snapback]

 

Bruker foreløpig en Guarder SEAL Modular Tactical Vest.

 

guarder-v-07cbk_big.jpg

 

Billig og greit som min første, men skal som sagt snart byttes ut. Vet ikke helt hvilke vest dette er replica av, kanskje Gunfreak bærer kunnskap om det?

5432138[/snapback]

 

Åssen standard er det på modulene da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...