Cutthroat Bill Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Spørsmål til dere som har handlet fra WGC: Har dere blitt oppringt for å forhåndsbetale momsen? I går fikk jeg nemlig en slik telefon fra ei svensk dame. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Spørsmål til dere som har handlet fra WGC: Har dere blitt oppringt for å forhåndsbetale momsen? I går fikk jeg nemlig en slik telefon fra ei svensk dame. fra UPS regner jeg med? skjedd meg og det, ikke noe farlig. dem ringte meg først et par ganger med skjult nummer så jeg av gammel vane bare avviste anropet, så fikk jeg en sms fra ups om at det var dem med nummer jeg kunne ringe tilbake på. Selv så velger jeg å be WGC sende ting som EMS som er vanlig pakkepos, går like fort og da henter jeg den på posten og betaler momsen der. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Syns det er så latterlig at noen ringer med skjult nummer. Synd man ikke kan velge hvem som skal sende på RW. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Problemet er det at de vil at jeg skal betale momsen på nettbank, som forsåvidt ikke er noe problem, men så vil de ha kvitteringen. Hva skal de med det? Kan de ikke se når jeg har betalt? Jeg pleier å få kvitteringen tilsendt som brev, så jeg er litt usikker på hvordan det er å sende digital kvittering over e-post. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Problemet er det at de vil at jeg skal betale momsen på nettbank, som forsåvidt ikke er noe problem, men så vil de ha kvitteringen. Hva skal de med det? Kan de ikke se når jeg har betalt? Jeg pleier å få kvitteringen tilsendt som brev, så jeg er litt usikker på hvordan det er å sende digital kvittering over e-post. du vil også få en kvittering i nettbanken i pdf format et par dager senere. Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Okay så jeg hadde tenkt meg et sidevåpen og tenkte på en P226 fra KSC, er dette er okay merke? Link: http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?itm=KSC-PS-P226-FM_cat_KSC Handguns://http://www.wgcshop.com/pcart/shoppe...at_KSC Handguns Hvor er det beste stedet for kjøp av gass i norge? Har ikke lyst til å bestille fra utlandet fordi de ikke kan air maile gassen. Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Merkelige greier, fikk ikke til å redigere den forige posten så da må jeg lage en ny. Noen som eventuelt anbefaler noen brukbare pistoler med rundt 300 FPS? er ikke sikker på om jeg trenger hop up, har en M4 som funker som lengre distanse skyter, så jeg regner med at jeg bare kommer til å bruke pistolen på rundt 5-10 meter. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Bli 18 år før du kjøper.. Lenke til kommentar
KptSabeltann Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei. Fått kjøpte meg Dboys m4 ris og en We full metall m1911 :!: Bare lurte på hvor lenge jeg må lade batteriet som fulgte med? Noen som har noen forslag? Her er den. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Du burde kunne hurtiglade det med ca 1 amp over 30-45 minutter, men det kan variere mellom de forskjellige batteriene og laderne. Jeg lader min brors batteri (mini type) slik. Forøvrig lader jeg alltid 1700-3300+mah (stor type) på 4 amp over 30-45 minutter. Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Bli 18 år før du kjøper.. Hva vet du egentlig om det? man kan kjøpe selv om man er 16 og ha verge el.l på spill, så ikke prøv og lek mod før du kan reglene.. Endret 7. oktober 2008 av frodrikk Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Var en på jobben som lurte på om https://softguns.secure.flexiweb.no/productview/20050393/ Cyma m14 (eller evnt socom versjonen) fra softguns.no var noe å satse på? Har ikke så god greie på kinakloner selv men det er det sikkert noen her som har Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Folk fra 2006 som er her jo EvneruD, spiller du fortsatt nær frogn eller deromkring? Husker du sa at klubben din var etter en tunnel som starta i slemmestad, Grats med at du er 18 forresten, sykt lenge siden jeg har sett i denne tråden Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) EDIT: feil i posten, Endret 7. oktober 2008 av frodrikk Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hvordan får du TM M4a1 til å bli kina-kopi? Det var TM som fant opp AEG-systemet, og de er produsert i Japan. Ang. pistoler så er det TM og WA som er de beste, og alle de kan kjøre ca. 300fps med rett gass. Endret 7. oktober 2008 av bobbo_ Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hvordan får du TM M4a1 til å bli kina-kopi? Det var TM som fant opp AEG-systemet, og de er produsert i Japan. Okay du vinner. Jeg vet egentlig ikke hva en kina kopi er, jeg gjetta Endret 7. oktober 2008 av frodrikk Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Var en på jobben som lurte på om https://softguns.secure.flexiweb.no/productview/20050393/ Cyma m14 (eller evnt socom versjonen) fra softguns.no var noe å satse på? Har ikke så god greie på kinakloner selv men det er det sikkert noen her som har De jeg kjenner som har den, er veldig fornøyd med den. Har holdt litt i en selv, og det virker som noen kule rifler. Nå har de også kommet med en som har tre stock.. Sexy? yep.. Men tror TM slår dem på hopup systemet. Folk fra 2006 som er her jo EvneruD, spiller du fortsatt nær frogn eller deromkring? Husker du sa at klubben din var etter en tunnel som starta i slemmestad, Grats med at du er 18 forresten, sykt lenge siden jeg har sett i denne tråden Hmm... Er 19 nå da =/ Anyway, ja vi spiller nær frogn kirke samt et sted i Vestby. Er spill på stubberud (det som er nær frogn kirke) på Søndag. Sjekk forumet vårt for mer info, softguns.info Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hmm... Er 19 nå da =/ Anyway, ja vi spiller nær frogn kirke samt et sted i Vestby. Er spill på stubberud (det som er nær frogn kirke) på Søndag. Sjekk forumet vårt for mer info, softguns.info Hmm høres fristende ut, skal surfe forumet deres jeg, kan hende jeg kommer innom en gang snart. Eneste problemet er at jeg trenger en som kan "Passe" på våpenet till jeg kommer dit og en fyr som følger meg rundt eller noe sånt, skal refreshe de reglene nå. Btw er KSC et bra merke for pistoler? Tenkte på en full metall sig P226. er den noe tess? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Da er min M16 Skarpskytterrifle nesten klar! Trenger bare å installere den justerbare kolben, hopup-kammeret med ny gummi og presisjonsløpet. Hurra for mobilkamera! Lenke til kommentar
frodrikk Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Da er min M16 Skarpskytterrifle nesten klar! Trenger bare å installere den justerbare kolben, hopup-kammeret med ny gummi og presisjonsløpet. Den så digg ut Forresten, kan man bruke røykgranater på de spillene i åpen mark i deres klubber? Da mener jeg "ekte" med KNO3 og sukker. Endret 7. oktober 2008 av frodrikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå