Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørsmål til dere som har handlet fra WGC: Har dere blitt oppringt for å forhåndsbetale momsen? I går fikk jeg nemlig en slik telefon fra ei svensk dame.

fra UPS regner jeg med?

skjedd meg og det, ikke noe farlig. dem ringte meg først et par ganger med skjult nummer

så jeg av gammel vane bare avviste anropet, så fikk jeg en sms fra ups om at det var dem med nummer

jeg kunne ringe tilbake på.

Selv så velger jeg å be WGC sende ting som EMS som er vanlig pakkepos, går like fort og da henter jeg den

på posten og betaler momsen der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Problemet er det at de vil at jeg skal betale momsen på nettbank, som forsåvidt ikke er noe problem, men så vil de ha kvitteringen. Hva skal de med det? Kan de ikke se når jeg har betalt? Jeg pleier å få kvitteringen tilsendt som brev, så jeg er litt usikker på hvordan det er å sende digital kvittering over e-post.

du vil også få en kvittering i nettbanken i pdf format et par dager senere.

Lenke til kommentar

Merkelige greier, fikk ikke til å redigere den forige posten så da må jeg lage en ny. Noen som eventuelt anbefaler noen brukbare pistoler med rundt 300 FPS? er ikke sikker på om jeg trenger hop up, har en M4 som funker som lengre distanse skyter, så jeg regner med at jeg bare kommer til å bruke pistolen på rundt 5-10 meter.

Lenke til kommentar
Var en på jobben som lurte på om https://softguns.secure.flexiweb.no/productview/20050393/

Cyma m14 (eller evnt socom versjonen) fra softguns.no var noe å satse på?

Har ikke så god greie på kinakloner selv men det er det sikkert noen her som har ;)

De jeg kjenner som har den, er veldig fornøyd med den. Har holdt litt i en selv, og det virker som noen kule rifler. Nå har de også kommet med en som har tre stock.. Sexy? yep.. :D

Men tror TM slår dem på hopup systemet.

Folk fra 2006 som er her jo :) EvneruD, spiller du fortsatt nær frogn eller deromkring? Husker du sa at klubben din var etter en tunnel som starta i slemmestad, Grats med at du er 18 forresten, sykt lenge siden jeg har sett i denne tråden :p

Hmm... Er 19 nå da =/ Anyway, ja vi spiller nær frogn kirke samt et sted i Vestby. Er spill på stubberud (det som er nær frogn kirke) på Søndag. Sjekk forumet vårt for mer info, softguns.info

Lenke til kommentar
Hmm... Er 19 nå da =/ Anyway, ja vi spiller nær frogn kirke samt et sted i Vestby. Er spill på stubberud (det som er nær frogn kirke) på Søndag. Sjekk forumet vårt for mer info, softguns.info

Hmm høres fristende ut, skal surfe forumet deres jeg, kan hende jeg kommer innom en gang snart. Eneste problemet er at jeg trenger en som kan "Passe" på våpenet till jeg kommer dit og en fyr som følger meg rundt eller noe sånt, skal refreshe de reglene nå.

Btw er KSC et bra merke for pistoler? Tenkte på en full metall sig P226. er den noe tess?

Lenke til kommentar
Da er min M16 Skarpskytterrifle nesten klar! Trenger bare å installere den justerbare kolben, hopup-kammeret med ny gummi og presisjonsløpet. :grin:

Den så digg ut :D

Forresten, kan man bruke røykgranater på de spillene i åpen mark i deres klubber? Da mener jeg "ekte" med KNO3 og sukker.

Endret av frodrikk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...