Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, har to magasiner og det er samme med begge. Jeg veit at gassen er i magasinet og at det ikke lekker, det er først når jeg trykker av at den skyter ett skudd, så går det ikke mer fordi all gasse popper ut i det ene skuddet. :( Virker som sliden ikke trekkes ordentlig tilbake, så den greia som slipper ut gassen trekkes heller ikke tilbake og alt slippes derav ut.. Men, jeg har lite peiling.

Lenke til kommentar
Æsj, har fortsatt et problem med min TM M9 Tactical Master jeg altså. Virker som magasinet tømmes for gass etter bare ett skudd. :( Har prøvd både 134a og Green gas. Virker som sliden ikke drar ordentlig tilbake i det jeg skyter. Prøvd å spørre her før, , men da var det dårlig respons gitt. Noen forslag nå da?

Har du kontaktet de du kjøpte våpenet av? Hvis ikke de kan gi svar over telefon eller e-post, så får du sende den inn for reparasjon eller bytte.

Red.: Forresten, har du prøvd å smøre våpenet skikkelig? Jeg opplevde nemlig at min TM DE ikke ville skyte skikkelig fordi den var dårlig smørt. Stempelet var nesten knusk tørt.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

www.arniesairsoft.co.uk <- Stoor forum med folk fra hele verden

www.airsoftzone.dk/forum <- Dansk forum med mange hyggelige folk.

Men husk. Prøv alltid å søke før du lager en tråd, det er spesiellt mange som går opp i det på de forumene. Som oftest har et spørsmål vært oppe minst 5 ganger før :p

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Silikon! enig der, men det er noen silikoner som innerholder noe som man ikke skal ha på gummi/pakninger/hop-up, kommer ikke på hva det er nå igjen. (ASG 'sin' skal vist være 'safe')

Bare ikke olje gummi, pakninger og hop-up, er vist en feil mange gjør.

Btw. er det mange som har tenkt seg P90 fra CA(Sportlinen, tror de kommer med en proline også senere)?

Endret av CissaM
Lenke til kommentar

Du bør nok la en person over 18 passer på det våpenet til du er over 18/over 16 med disp. selv.

Edit: It's the law:

§ 23. Erverv av luft- og fjærvåpen

Våpenloven § 29 første og annet ledd om 18-års aldersgrense gjelder også ved overlatelse av luft- og fjærvåpen, herunder luftvåpen drevet med gass, paintballvåpen og air soft gun.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...