NothinDoin™ Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Lekker magasinet? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Nei, har to magasiner og det er samme med begge. Jeg veit at gassen er i magasinet og at det ikke lekker, det er først når jeg trykker av at den skyter ett skudd, så går det ikke mer fordi all gasse popper ut i det ene skuddet. Virker som sliden ikke trekkes ordentlig tilbake, så den greia som slipper ut gassen trekkes heller ikke tilbake og alt slippes derav ut.. Men, jeg har lite peiling. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Æsj, har fortsatt et problem med min TM M9 Tactical Master jeg altså. Virker som magasinet tømmes for gass etter bare ett skudd. Har prøvd både 134a og Green gas. Virker som sliden ikke drar ordentlig tilbake i det jeg skyter. Prøvd å spørre her før, , men da var det dårlig respons gitt. Noen forslag nå da? Har du kontaktet de du kjøpte våpenet av? Hvis ikke de kan gi svar over telefon eller e-post, så får du sende den inn for reparasjon eller bytte. Red.: Forresten, har du prøvd å smøre våpenet skikkelig? Jeg opplevde nemlig at min TM DE ikke ville skyte skikkelig fordi den var dårlig smørt. Stempelet var nesten knusk tørt. Endret 22. september 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Kjøpte den av Redwolf. Har ikke kontaktet de. Er reparasjon/garanti osv stress hos de? Og har heller ikke smurt våpenet nei. Hva og hvordan er det best å smøre med? Litt rart at jeg må smøre det med en gang da, er jo helt nytt og aldri funka skikkelig. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Må sikkert skytes inn... Silikonspray holder vel til smøring? Du får kjøpt på biltema.. 50,- Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Må sikkert skytes inn... Silikonspray holder vel til smøring? Du får kjøpt på biltema.. 50,- Får prøve det da. Bare sprayer jeg litt rundt omkring da eller? Er litt nooob men.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Prøv airsoftguns.info.. Der er det litt flere airsoftere enn her. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Prøvd der, men ble banna fordi jeg av prinsipp ikke hadde lyst til å oppgi masse info om meg selv når jeg lagde en tråd. Men skal prøve silikonspray i morgen og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Du hadde bare trengt å sende mod en PM og sagt at du ikke vil oppgi info. Flere som ikke har det på forumet der. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Gjorde det, men da blei jeg banna med en gang uten å få noe svar en gang. Noen gode utenlandske forum der ute da? Sender evt. en mail til redwolf hvis silikonsprayen ikke funker. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 (endret) www.arniesairsoft.co.uk <- Stoor forum med folk fra hele verden www.airsoftzone.dk/forum <- Dansk forum med mange hyggelige folk. Men husk. Prøv alltid å søke før du lager en tråd, det er spesiellt mange som går opp i det på de forumene. Som oftest har et spørsmål vært oppe minst 5 ganger før Endret 22. september 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Silikon på gummi/pakninger/hopup. På alt som skal bevege seg (sleide) bruker du teflonspray. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Silikon! enig der, men det er noen silikoner som innerholder noe som man ikke skal ha på gummi/pakninger/hop-up, kommer ikke på hva det er nå igjen. (ASG 'sin' skal vist være 'safe') Bare ikke olje gummi, pakninger og hop-up, er vist en feil mange gjør. Btw. er det mange som har tenkt seg P90 fra CA(Sportlinen, tror de kommer med en proline også senere)? Endret 27. september 2008 av CissaM Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Da fikk jeg endelig bestilt alt jeg ønsket til G&Pen. VN-mag, monteringsbase-sak, lyddemper, justerbar kolbe med batteri, hop-up-gummi, grep, hop-up kammer, og presisjonsløp. Gleder meg som en unge. Men det skal jo ikke så mye til. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Får min G&P M4A1 i morgen ! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Du har da ikke lov til å eie airsoft-våpen. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Du bør nok la en person over 18 passer på det våpenet til du er over 18/over 16 med disp. selv. Edit: It's the law: § 23. Erverv av luft- og fjærvåpen Våpenloven § 29 første og annet ledd om 18-års aldersgrense gjelder også ved overlatelse av luft- og fjærvåpen, herunder luftvåpen drevet med gass, paintballvåpen og air soft gun. Endret 1. oktober 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
genstian Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Jepp, og du har lov å bruke det fra da du er tolv, men en verge, men mange klubber krever at du er 16 for å spille med verge også. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Tenker dere ble hissige nå. Men bare ro ned, jeg har bare tenkt å skyte på blink med fattern. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Tenker dere ble hissige nå. Men bare ro ned, jeg har bare tenkt å skyte på blink med fattern. Så lenge han oppbevarer våpenet og har deg under oppsyn mens du skyter er det helt greit. En annen ting som er gøy er at politiet elsker å følge litt med på airsoft-fora rundtomkring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå