NothinDoin™ Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Cutthroat Bill hadde rett Holdt våpenet på skakke ;D Edit: Semi funker også nå... Eneste problemet er at noen ganger vil ikke triggeren tilbake :\ Endret 11. september 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Av og til hvis jeg gjentatt ikke fullfører en "cycle" på semi-automat på MP5en min, så blir avtrekkeren hard å trykke inn. Men da er det bare å skyte noen skudd på full-automat, også skifte tilbake til semi så er alt greit. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Det som skjer med min, er at jeg trykker avtrekkeren inn, men noen ganger spretter den ikke tilbake... Dette skjer KUN når jeg har i batteriet :/ Endret 11. september 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Ja, det forstod jeg, men er den hard når du skyter på fullautomat også? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Nope :\ Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Men hva mer må du ha for å få en anstendig rifle? Sylinder og annet små pell er vel strengt tatt ikke et must for 450-550fps og god presisjon. Eller er det? Har aldri oppgradert min egen VSR, så jeg har ikke så mye peiling. Sniper rifla mi er som følgende: Maruzen Aps2 sv Laylax pss2 zero trigger Laylax barrel spacers KM head pressløp 6.04mm PDI justerbar hopup. CA 300% tune up sylinder. APS M160 fjær Maruzen bipod Marui Pro-Scope Zoom 3-9 x 40FF + endel andre deler og mods jeg ikke husker her og nå Rifla ligger på oppunder 600fps og med veldig god presisjon med bruk av Maruzen APS Super Grand Master 0.29g BB (rifla blir ikke brukt i spill pga av høy FPS) Min mening er att skal du ha en sikkerlig bolt action sniper som skyter presist selv om målet ditt er over 40-50m unna så holder det ikke med en kina klon med 550fps å noe Exel kuler! Har selv hatt en kina klon L96 å den fungerte veldig bra den til sitt bruk med litt mods osv. Men i forhold til den jeg har nå kan den ikke måle seg i det hele tatt nor det kommer til presisjon! Skal du ha en god sniper så begynn kansje med en brukt en i 2k klassen å putt i litt godsaker ettersom lomboka tilatter det, å ikke glemm å bruke noen gode kuler da det faktisk har veldig mye og si når det kommer til presisjonen! Det er min mening hvertfall! Endret 21. september 2008 av mX mann Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Jeg minner om retningslinjene #9: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Innlegg som strider med denne regelen har blitt slettet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 jeiii, ASG får inn P90 1. november, som vil si at norske butikker har den rett rundt 10-14. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Hva mener folket er best å kjøpe av disse monteringsringene og denne svære saken? Jeg tror den store ser bedre ut på en M16, også tror jeg den sitter bedre. Men er det mulig at den faktisk kan sitte skjevt nettopp fordi den er så stor? Hvis, for eksempel, railen får seg en smell. Edit: Forresten, hvordan er det å bestille fra WGCShop? Er de raske, og greie å ha med å gjøre? Endret 19. september 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
genstian Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Jeg synes da at den første du linker til ser best ut, men det er no meg da. Når det kommer til hva som sitter best så er det nok den siste da den har tre monteringsskruer. Men vet ikke hvor mye det har å si. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Hva mener folket er best å kjøpe av disse monteringsringene og denne svære saken? Jeg tror den store ser bedre ut på en M16, også tror jeg den sitter bedre. Men er det mulig at den faktisk kan sitte skjevt nettopp fordi den er så stor? Hvis, for eksempel, railen får seg en smell. Edit: Forresten, hvordan er det å bestille fra WGCShop? Er de raske, og greie å ha med å gjøre? Å bestille fra WGC kan jeg ambefale på det sterkeste. Bra butikk med god service, og holder deg altid oppdatert hviss det skjer noe med orderen. Pakken blir som oftes levert 7-9 dager etter att bestilingen er sent Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Hva mener folket er best å kjøpe av disse monteringsringene og denne svære saken? Jeg tror den store ser bedre ut på en M16, også tror jeg den sitter bedre. Men er det mulig at den faktisk kan sitte skjevt nettopp fordi den er så stor? Hvis, for eksempel, railen får seg en smell. Edit: Forresten, hvordan er det å bestille fra WGCShop? Er de raske, og greie å ha med å gjøre? "Den svære saken" så ganske mye mer stabil ut! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Den ser bedre ut, ja, men jeg er funderte på om det var bedre å velge ringene fordi den store montasjen ikke er så tilpassningsdyktig. Sett for eksempel at railen får seg en smell. Men på en annen side, så går det vel gjerne først og fremst utover siktet som er montert oppå railen. Anyway, bestiller den store montasjen, magasin, lyddemper og nytt grep så fort de får inn sistnevnte. Gleder meg! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Digg Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Når Vulcan Minigun ikke er nok; M2 HB .50 Cal. Video . Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Det så jo nesten litt koselig ut, å sitte der å plaffe ned folk xD Mye kosten den? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Noen her som har/testet ut Tracer på børsa? Er det egentlig noe særlig effekt av det? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Har ikke personlig testet det på en av mine rifler, men har sett mange andre som bruker det. Og JA det virker som bare faen Altså når er det mørkt da.. Utrolig tøff effekt når det blir mørkt! Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Remember, tracers work both ways... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Æsj, har fortsatt et problem med min TM M9 Tactical Master jeg altså. Virker som magasinet tømmes for gass etter bare ett skudd. Har prøvd både 134a og Green gas. Virker som sliden ikke drar ordentlig tilbake i det jeg skyter. Prøvd å spørre her før, , men da var det dårlig respons gitt. Noen forslag nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå