Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hva mer du ha for å få en anstendig rifle? Sylinder og annet små pell er vel strengt tatt ikke et must for 450-550fps og god presisjon. Eller er det? Har aldri oppgradert min egen VSR, så jeg har ikke så mye peiling. :p

Sniper rifla mi er som følgende:

Maruzen Aps2 sv

Laylax pss2 zero trigger

Laylax barrel spacers

KM head pressløp 6.04mm

PDI justerbar hopup.

CA 300% tune up sylinder.

APS M160 fjær

Maruzen bipod

Marui Pro-Scope Zoom 3-9 x 40FF

+ endel andre deler og mods jeg ikke husker her og nå :roll:

Rifla ligger på oppunder 600fps og med veldig god presisjon med bruk av Maruzen APS Super Grand Master 0.29g BB (rifla blir ikke brukt i spill pga av høy FPS)

Min mening er att skal du ha en sikkerlig bolt action sniper som skyter presist selv om målet ditt er over 40-50m unna så holder det ikke med en kina klon med 550fps å noe Exel kuler! Har selv hatt en kina klon L96 å den fungerte veldig bra den til sitt bruk med litt mods osv. Men i forhold til den jeg har nå kan den ikke måle seg i det hele tatt nor det kommer til presisjon! Skal du ha en god sniper så begynn kansje med en brukt en i 2k klassen å putt i litt godsaker ettersom lomboka tilatter det, å ikke glemm å bruke noen gode kuler da det faktisk har veldig mye og si når det kommer til presisjonen! Det er min mening hvertfall!

Endret av mX mann
Lenke til kommentar

Jeg minner om retningslinjene #9:

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

Innlegg som strider med denne regelen har blitt slettet.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar

Hva mener folket er best å kjøpe av disse monteringsringene og denne svære saken? Jeg tror den store ser bedre ut på en M16, også tror jeg den sitter bedre. Men er det mulig at den faktisk kan sitte skjevt nettopp fordi den er så stor? Hvis, for eksempel, railen får seg en smell.

Edit: Forresten, hvordan er det å bestille fra WGCShop? Er de raske, og greie å ha med å gjøre?

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Hva mener folket er best å kjøpe av disse monteringsringene og denne svære saken? Jeg tror den store ser bedre ut på en M16, også tror jeg den sitter bedre. Men er det mulig at den faktisk kan sitte skjevt nettopp fordi den er så stor? Hvis, for eksempel, railen får seg en smell.

Edit: Forresten, hvordan er det å bestille fra WGCShop? Er de raske, og greie å ha med å gjøre?

Å bestille fra WGC kan jeg ambefale på det sterkeste. Bra butikk med god service, og holder deg altid oppdatert hviss det skjer noe med orderen. Pakken blir som oftes levert 7-9 dager etter att bestilingen er sent :thumbup:

Lenke til kommentar

"Den svære saken" så ganske mye mer stabil ut!

Lenke til kommentar

Den ser bedre ut, ja, men jeg er funderte på om det var bedre å velge ringene fordi den store montasjen ikke er så tilpassningsdyktig. Sett for eksempel at railen får seg en smell. Men på en annen side, så går det vel gjerne først og fremst utover siktet som er montert oppå railen. :p

Anyway, bestiller den store montasjen, magasin, lyddemper og nytt grep så fort de får inn sistnevnte. Gleder meg! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...