genstian Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 190fps uten hop-up er kanskje grei for 10m. Tenker at det er slike pistoler kjøpt i en bod i utlandet. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) i følge RW så kommer den på litt mer enn $65 ihvertfall etter det jeg leste. EDIT: Var det denne du mente? Fungerer den bra? Se spm under denne. | | V Ihvertfall, kommer den på 65$ så kommer jeg til å kjøpe. Følger det med gass og hvor mange kuler? Frakt fra RW og evt. hvis tollerne åpner pakken? er den noe bra for de som har testet/sett den, har så sinnsykt lyst på maskinpistolen :D:D Gass er vel ikke noe problem iforhold til pris, men jeg trenger kanskje mange BB's Endret 7. september 2008 av LarsJonassen Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 i følge RW så kommer den på litt mer enn $65 ihvertfall etter det jeg leste.EDIT: Var det denne du mente? Fungerer den bra? Se spm under denne. | | V Ihvertfall, kommer den på 65$ så kommer jeg til å kjøpe. Følger det med gass og hvor mange kuler? Frakt fra RW og evt. hvis tollerne åpner pakken? Det følger ikke med gass. Gass tar mange måneder å få fra HK, de kan ikke sende gass med fly... Følger kanskje med en håndfull kuler. Frakt må du vel regne med en 100$ eller noe deromkring. Tollerne kan åpne så mye pakke de bare vil, de gjør ikke noe slemmere enn å ilegge deg moms på 25% i tillegg til totalprisen av varene+frakt. Kuler og gass kan du like greit kjøpe i Norge, lønner seg ikke å kjøpe kuler fra HK før du kjøper inn skikkelig store mengder. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hva vil pakken med bare gunner og kanskje lyddemper til 50dollar komme på hvis jeg er uheldig og hvor lang tid vil det ta? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Frakten kommer på ca 56$ for 2stk, og noen å 60$ med 2 ekstra mags. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei igjen Da har jeg finregnet litt, dette kommer vel på under 1000lappen for meg? Postoppkrav går vel? Dette blir handlelisten hvis det jeg ønsker går på "min" vilkår : HFC M11 Magasin (47 cap.) Lyddemper (Cool?) Total summen(dollar): 131$ Altså i NOK, 730+/- uten frakt. 1288NOK m/ frakt. Derfor tenker jeg at jeg dropper silencern eller noe rundt der, ettersom jeg også må ha kuler og gass i Norge. Jeg spurte min mor om dette, hun sa noe om at det kunne bli bot hvis jeg ikke gjorde noe med momsen som egentlig skal være der? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Vet ikke om du kan få varene sendt som postoppkrav. Tror alle her forhåndsbetaler gjennom Paypal(.com) når de betaler i utenlandske butikker, dermed blir pakken din sendt til Norge med FedEx, TNT eller andre, også gir de pakken til posten som leverer på døren. Angående momsen så er ikke det noe å tenke på. En god stund etter at du har fått pakken vil du få en regning på 25% av det pakken og frakten kom på. Ca 350,- i ditt tilfelle. Endret 8. september 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Generales Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Så leveringstiden varirer? Jeg skulle gjerne hatt den før skjegget mitt rakk ned til knærna mine . Men så er jeg også en av de som sitter å ruger på en idè om slike ting, men det blir aldri noe av siden jeg etterhvert tenker; Hva skal jeg med det? Men så er jo M11/Mac en utrolig fet maskinspistol da Og utrolig kul pyntegjenstand og kanskje til å "leke" med på blink . Men, tenker når jeg får diskutert meg litt til så kommer det til å bli kjøp, ettersom det er utrloig billig Forresten; Noen som vet om dette kan bli brukt som "hoved" pistol i små spill? Jeg spiller lovlig! Ikke i offentlig skog der random folk kommer. Jeg spiller på en paintball-eid bane i skog (En kamerat sin far er medeier så vi får spille der innimellom ). For jeg gidder ikke å ha svære ting siden jeg skal komme meg dit selv (Forholdsvis på tråsykkel med ryggsekk å frakte ). EDIT1: Hva kommer gass på? Ossen gass er bra til den? EDIT2: Følger den lyddemperen på bilde med? EDIT3: Mange edits nå, men vil liksom være sikker på at det jeg kjøper fungerer bra! Hvor lenge kommer den til å ligge som sommersalg? Og det står den er utsolgt, kommer jeg til å få den når den kommer inn på lager hvis jeg bestiller nå? Endret 8. september 2008 av LarsJonassen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Gass koster ca 100,- per flaske. Den holder en stund. Hva slags gass du trenger vet jeg ikke. Lyddemperen på det store bildet følger med. Det står det også i teksten. Du kan ikke bestille den akkurat nå siden den er utsolgt. Du må vente til den er tilbake før du kan putte den i "handlekurven". Hvis du er redd salget skal være over når du får den tilbake, så kan du jo sende dem en e-post. Det står på siden at den har en utgangshastighet på ca 270fps, noe som vil fungere best innendørs, men vil også fungere greit ute. Du har vel kanskje 40 meters rekkevidde vil jeg gjette på. Du kan med andre ord bruke denne som hovedvåpen. Du kan forøvrig også bruke en pistol som hovedvåpen hvis du bare er flink nok til å treffe. Du er ikke den eneste som sitter og ruger over slikt. Akkurat nå sitter jeg å funderer på om jeg egentlig skal oppgradere riflen min siden jeg så sjeldent bruker den. Kunne selvsagt bare gå for det kosmetiske, men siden jeg antagelig kommer til å handle fra HK uansett, så er det vel like greit å bestille hele pakken. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Hehe, jeg har bare en springer (Colt National Match fra softgunweb.no). Så da venter jeg til de får den på lager, noen som vet tid det vil ta? Også er jo det store spm, hvor lenge dette salget vil holde på? Bill: Kan jeg få se bilder? For hvis du ikke burker rifla så mye burde du jo ta det kosmetisk mener jeg, sånn at det kan også være et pynteobjekt . Hvis du liker å ha sånt stående ihvertfall (Sånn som meg ). EDIT: Tenker jeg sender de en mail for å spørre om de kan holde av en til meg når de kommer på lager Virker på YouTube og reviews at de har bra kundeservice o.l . Endret 8. september 2008 av LarsJonassen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det er vanskelig å si hvor lang tid det vil ta. Selv venter jeg på en montasje for kikkert, men den kan jeg ikke huske at de noen gang har hatt inne. Har bare bestilt varer fra Redwolf en gang, men jeg må si jeg ble svært imponert når jeg fikk pakken bare en uke etter at jeg hadde bestilt. Her er to bilder jeg tok nettopp. De er dessverre superstore fordi jeg ikke har ett dugelig fotoredigeringsprogram som kunne gjøre dem mindre. Bilde 1 Bilde 2 Forøvrig burker jeg ikke rifla. Noe jeg kanskje burde være glad for? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det tar som regel 1uke før du får varene, og de tar kun forhåndsbetaling. Du kan betale med VISA, Paypal, Mastercard og en annen rar sak som jeg kun tror gjelder for Usa. Og jeg tror ikke det er mulig å bestille varer hvis de er utsolgt. Hvis det nå skulle vise seg at den er utsolgt, så får du en tilgode lapp. Folka der borte sender sjeldent penger tilbake. Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Vet noen om en klubb rundt stord? Er veldi keen på å spille med folk igjenn... Lenke til kommentar
Generales Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Da var man tilbake til det med Paypal igjen. Jeg syns det høres usikkert ut jeg da (Men jeg er jo totalt paranoid for å legge ut sånn sensitiv info på internett.). Men var det ikke sånn at jeg kunne legge inn penger på PayPal bare? Ikke sånn at alle pengene på kortet blir brukt men heller det jeg sender på det kortet. Jeg kan også betale med NOK der? Jeg har jo norkse på kortet så det er vanskelig å betale med dollar . EDIT: Bill: Awesome gunner . Hvor spiller du mest? I skog eller på sånn innebane? Endret 8. september 2008 av LarsJonassen Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ingen grunn til å være skeptisk med PayPal. Og ja du kan betalle med NOK. Du kan sette inn penger på kontoen, eller betale med en gang du "sjekker ut". Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det letteste (og værste?) er hvis man bare kobler en bankkonto til paypalkontoen, så blir pengene trukket direkte fra banken din. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ok, da setter jeg opp PayPal snart, merker at dette er ganske praktisk med tanke på eBay og slike ting . Men noen som vet når de får sånt inn igjen? Har sendt de mail om de kan sende mail når den kommer inn, mne det kan jo ta litt tid ifølge kontakt skjemaet . Btw; Kjøper ikke uten salget Ettersom jeg egentlig ikke trenger, men har lyst på til når jeg får lyst til å spille/skyte blink Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvis du lager deg en konto på Redwolf, så kan du trykke på en knapp for å få melding når de har fått inn varen(e) igjen. Du får også bonuspoeng hver gang du handler som du kan bruke på en knippe forskjellige ting. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hehe, merket det når jeg registrerte meg . registrerte meg vel for noen timer siden, og vil si det var en genial funksjon (Jeg veit nesten alle nettbutikker bruker dette, men denne redda kanskje kjøpet mitt ). Hva kan jeg bruke poengene til mente du? Rabatt eller noe sånt? Ossen gass er bra å bruke uansett? Har hørt om rød gass, grønn gass osv. men for meg høres det bare ut som en gass med forskjellige farger ! Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 134a funker alltid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå