Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En gang til....

 

Er det noen som vet om dette er en god AEG softgun?

En venn av meg tenker på å kjøpe den men er litt i tvil og vil høre andres mening.

 

http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...oducts_id=22019

 

får ikke linken til å virke. hvilke våpen er det snakk om?

 

Det er snakk om en Mp5A5 fra guntech til 1500kr, 100 mp/s

 

Her er linken igjen: http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...oducts_id=22019

Jeg har ingen erfaring med det merke og det våpenet, men hvis du bestiller fra Hong Kong, så kan du få tak i MP5er fra Tokyo Marui og Classic Army til en ganske god pris. De sier vel at CA har sterkere innmat, men jeg tror TM holder lengre hvis du ikke oppgraderer den.

 

Larusso: Det er ett stilig, og ganske bra våpen, men du blir lett å se hvis du skal ha den i chrome. Forøvrig tror jeg ikke det er så veldig mye å tjene på å handle andre plasser. Sjekk softguns.no. Hvis den ikke er å finne på nettbutikken, så kan du sende han en e-post. Du kan jo også sjekke sider som Redwolfairsoft.com.

 

LarsJonassen: Personelig har jeg aldri tørt å satse på KSC. Har alltid fått inntrykk av at du er heldig hvis du får ett våpen som fungerer bra.

Lenke til kommentar
En gang til....

 

Er det noen som vet om dette er en god AEG softgun?

En venn av meg tenker på å kjøpe den men er litt i tvil og vil høre andres mening.

 

http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...oducts_id=22019

 

får ikke linken til å virke. hvilke våpen er det snakk om?

 

Det er snakk om en Mp5A5 fra guntech til 1500kr, 100 mp/s

 

Her er linken igjen: http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...oducts_id=22019

Jeg har ingen erfaring med det merke og det våpenet, men hvis du bestiller fra Hong Kong, så kan du få tak i MP5er fra Tokyo Marui og Classic Army til en ganske god pris. De sier vel at CA har sterkere innmat, men jeg tror TM holder lengre hvis du ikke oppgraderer den.

 

Larusso: Det er ett stilig, og ganske bra våpen, men du blir lett å se hvis du skal ha den i chrome. Forøvrig tror jeg ikke det er så veldig mye å tjene på å handle andre plasser. Sjekk softguns.no. Hvis den ikke er å finne på nettbutikken, så kan du sende han en e-post. Du kan jo også sjekke sider som Redwolfairsoft.com.

 

LarsJonassen: Personelig har jeg aldri tørt å satse på KSC. Har alltid fått inntrykk av at du er heldig hvis du får ett våpen som fungerer bra.

 

Denne Mp5A5 er lagd av ASG=ActionSportGames . Det er en billig version som sikkert er for det meste av plast. men jeg skjønner ikke helt hva du mener. Mener du at denne ikke er så bra eller? siden de andre mp5'ene som er på guntech og andre norske softgun sider som er i metall er mye dyrere og skyter ikek like hardt heller.

Hva mente du egentlig?

Lenke til kommentar
Denne Mp5A5 er lagd av ASG=ActionSportGames . Det er en billig version som sikkert er for det meste av plast. men jeg skjønner ikke helt hva du mener. Mener du at denne ikke er så bra eller? siden de andre mp5'ene som er på guntech og andre norske softgun sider som er i metall er mye dyrere og skyter ikek like hardt heller.

Hva mente du egentlig?

Det jeg mente var at jeg aldri har prøvd noen våpen fra ASG, og har hørt veldig lite om dem. Derimot har jeg flere våpen av Tokyo Marui som er svært bra, spesielt MP5en. Denne er nok litt dyrere, men hvis du bestiller fra Hong Kong så kan du spare ganske mye penger. TM MP5en har ikke så høy utgangshastighet, men til gjengjeld går den aldr i stykker så lange du behandler den riktig.

Jeg har som sagt en TM MP5 som jeg har hatt i flere år nå, og aldri har jeg opplevd noen seriøse problemer med den.

 

Det er veldig vanskelig å anbefale ett merke og modell når jeg ikke vet hva du er ute etter. Er det viktigst at våpenet har høy utgangshastighet, holder lenge og er bra for nybegynnere, eller våpenfølelsen og utseendet til det?

 

Forøvrig har jeg aldri vært fan av "Kinakloner" slik som Jing Gong og andre. Om ASG er slike kloner aner jeg ikke.

 

Hi-DEQ: Høres bra ut. Post gjerne link hvis du kommer over siden igjen. :]

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...