Larusso Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei, vurderer og kjøpe meg en softgun, har lyst på noe kraftig som ser fet ut, kom over http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...roducts_id=1975 Noen som har noe erfarfing med dette våpenet? Evt noen som vet om en plass jeg kan kjøpe samme våpenet til en litt mindre pris? Lenke til kommentar
Generales Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hva tycks ni om denne? Er den noe bra? Testet av noen? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 En gang til.... Er det noen som vet om dette er en god AEG softgun? En venn av meg tenker på å kjøpe den men er litt i tvil og vil høre andres mening. http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...oducts_id=22019 får ikke linken til å virke. hvilke våpen er det snakk om? Det er snakk om en Mp5A5 fra guntech til 1500kr, 100 mp/s Her er linken igjen: http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...oducts_id=22019 Jeg har ingen erfaring med det merke og det våpenet, men hvis du bestiller fra Hong Kong, så kan du få tak i MP5er fra Tokyo Marui og Classic Army til en ganske god pris. De sier vel at CA har sterkere innmat, men jeg tror TM holder lengre hvis du ikke oppgraderer den. Larusso: Det er ett stilig, og ganske bra våpen, men du blir lett å se hvis du skal ha den i chrome. Forøvrig tror jeg ikke det er så veldig mye å tjene på å handle andre plasser. Sjekk softguns.no. Hvis den ikke er å finne på nettbutikken, så kan du sende han en e-post. Du kan jo også sjekke sider som Redwolfairsoft.com. LarsJonassen: Personelig har jeg aldri tørt å satse på KSC. Har alltid fått inntrykk av at du er heldig hvis du får ett våpen som fungerer bra. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 KSC selger da ganske mange pistoler iallfall. Tror de var rett under TM. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Glocken til KSC skal visst være helt grei, men tror TM fortsatt er et hestehode foran ang hopup osv. @LarsJonassen: RW har sommertilbud på HFC sin M11 til 65$. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvor kan jeg bestille kun flip-up deksler til 40mm kikkert til grei pris? Forrresten, kikkerten min har en ytre diameter på 47mm, har dette noe å si? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 De har noen på XXL, men jeg kjøpte mine fra RSOV. Dog passet ikke det bakerste Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ble den bakerste for stor? I så fall kan du bare bruke litt teip for å fylle ut. Min kikkert er i alle fall litt mindre bak en foran. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Sorry, jeg mener det ble for lite Prøvde å file det til, men det bare kuka seg.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Nå vet ikke jeg hvordan den ser ut helt nøyaktig, men det går ikke an å kutte den slik at den deles som sitter rundt kikkerten ikke blir helt rund? Tenk bokstaven Q eller U. Nei, jeg gidder ikke å tegne i Paint for å illustrere. Endret 7. september 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Anyway, fikk litt lyst til å kjøpe M11 på RW nå.. 65$ Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 En gang til.... Er det noen som vet om dette er en god AEG softgun? En venn av meg tenker på å kjøpe den men er litt i tvil og vil høre andres mening. http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...oducts_id=22019 får ikke linken til å virke. hvilke våpen er det snakk om? Det er snakk om en Mp5A5 fra guntech til 1500kr, 100 mp/s Her er linken igjen: http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...oducts_id=22019 Jeg har ingen erfaring med det merke og det våpenet, men hvis du bestiller fra Hong Kong, så kan du få tak i MP5er fra Tokyo Marui og Classic Army til en ganske god pris. De sier vel at CA har sterkere innmat, men jeg tror TM holder lengre hvis du ikke oppgraderer den. Larusso: Det er ett stilig, og ganske bra våpen, men du blir lett å se hvis du skal ha den i chrome. Forøvrig tror jeg ikke det er så veldig mye å tjene på å handle andre plasser. Sjekk softguns.no. Hvis den ikke er å finne på nettbutikken, så kan du sende han en e-post. Du kan jo også sjekke sider som Redwolfairsoft.com. LarsJonassen: Personelig har jeg aldri tørt å satse på KSC. Har alltid fått inntrykk av at du er heldig hvis du får ett våpen som fungerer bra. Denne Mp5A5 er lagd av ASG=ActionSportGames . Det er en billig version som sikkert er for det meste av plast. men jeg skjønner ikke helt hva du mener. Mener du at denne ikke er så bra eller? siden de andre mp5'ene som er på guntech og andre norske softgun sider som er i metall er mye dyrere og skyter ikek like hardt heller. Hva mente du egentlig? Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Så en test av det madbull python v2 press løpet på internett( husker ikke link) , hvor det kom best ut av alle, så er nok ett bra valg det ja Når jeg etterhvert skal ha meg et press løp blir det madbull sitt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 KM og Prometheus sine løp er ikke dumme de heller. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Spørsmål: ASG har kommet ut med en rekke våpen som er laget av 'de'. Men på f.eks. MP5en de har, ser jeg er prik lik JG sin, utenom eksa,(samme dim. og plasering på ting osv.) noen som vet om det er bare asg som tar å lage egne esker å putter de oppi? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Men tror du den Mp'en er bra?( Kraft, kvalitet og presisjon)? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) VIST det er samme som JG sin, så er den helt grei. Søk etter JG MP5J for å finne tester. EDIT: Legg i litt penger å få hjem en MP5 fra CA eller noe slikt, er verdt det. Endret 7. september 2008 av CissaM Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Denne Mp5A5 er lagd av ASG=ActionSportGames . Det er en billig version som sikkert er for det meste av plast. men jeg skjønner ikke helt hva du mener. Mener du at denne ikke er så bra eller? siden de andre mp5'ene som er på guntech og andre norske softgun sider som er i metall er mye dyrere og skyter ikek like hardt heller.Hva mente du egentlig? Det jeg mente var at jeg aldri har prøvd noen våpen fra ASG, og har hørt veldig lite om dem. Derimot har jeg flere våpen av Tokyo Marui som er svært bra, spesielt MP5en. Denne er nok litt dyrere, men hvis du bestiller fra Hong Kong så kan du spare ganske mye penger. TM MP5en har ikke så høy utgangshastighet, men til gjengjeld går den aldr i stykker så lange du behandler den riktig. Jeg har som sagt en TM MP5 som jeg har hatt i flere år nå, og aldri har jeg opplevd noen seriøse problemer med den. Det er veldig vanskelig å anbefale ett merke og modell når jeg ikke vet hva du er ute etter. Er det viktigst at våpenet har høy utgangshastighet, holder lenge og er bra for nybegynnere, eller våpenfølelsen og utseendet til det? Forøvrig har jeg aldri vært fan av "Kinakloner" slik som Jing Gong og andre. Om ASG er slike kloner aner jeg ikke. Hi-DEQ: Høres bra ut. Post gjerne link hvis du kommer over siden igjen. :] Endret 7. september 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei, helt ny her, men har et spørsmål, hvor kraftig er en softgun som skyter kulene av sted i en hasten på 190fps? hvor vondt vil det gjøre og bli truffet av dene, evt, er den kraftig nok til å skyte igjennom papp e.l. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) 190fps er svært lite. De fleste ligger på 260 også oppover med mindre det er jalla pistol kjøpt i en bod. Du vil merke når du blir truffet, men det skulle ikke gjøre vondt. Det kommer an på deg, strengt tatt. Endret 7. september 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå