NothinDoin™ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Litt snedig spørsmål : Noen av dere som har prøvd å lage bodyen til et våpen selv? Mener det kunne sett ganske bra ut Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Litt snedig spørsmål : Noen av dere som har prøvd å lage bodyen til et våpen selv? Mener det kunne sett ganske bra ut Som i å designe og bygge, eller bare kopiere og bygge? Ikke at jeg har prøvd, men jeg leker med tanken på å bygge meg en Zat-gun til SG-kitet. Endret 3. september 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Designe sitt eget lille våpen mente jeg Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Fikk lyst å lage en zat'nicata(?) Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Tror uansett jeg hadde kjøpt CA sin, om jeg skulle kjøpt en. Hva er det som gjør den bedre enn den andre ? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Tror uansett jeg hadde kjøpt CA sin, om jeg skulle kjøpt en. Hva er det som gjør den bedre enn den andre ? Nå er ikke jeg den med mest teknisk innsikt, men jeg tipper CA har bedre innmat og er av bedre byggekvalitet enn det TM er. Siden dette er Sportline, så er jeg usikker på innmaten, men hadde uansett ventet og sett om de kom noen tester av den. Lenke til kommentar
DeHawk89 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Tror uansett jeg hadde kjøpt CA sin, om jeg skulle kjøpt en. Hva er det som gjør den bedre enn den andre ? Nå er ikke jeg den med mest teknisk innsikt, men jeg tipper CA har bedre innmat og er av bedre byggekvalitet enn det TM er. Siden dette er Sportline, så er jeg usikker på innmaten, men hadde uansett ventet og sett om de kom noen tester av den. Sportline serien slik jeg har opplevd den har dårlige tannhjul, min m4 hadde CASL tannhjul av støpt stål eller hva det heter. Ble fort "oppspist" av de orginale CA tannhjulene men ellers så er motorn det eneste positive forutenom prisen jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Er det noen som vet om dette er en god AEG softgun? En venn av meg tenker på å kjøpe den men er litt i tvil og vil høre andres mening. http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...oducts_id=22019 Endret 5. september 2008 av Daggis0 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Spørsmål: King Arms to-fot, slik som denne og denne, er det disse som kalles for Harris to-fot? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jepp det er Harris. Men du kan få kjøpt ekte Harris på Ebay til ca 60-70$. Jeg skal kjøpe meg en så fort jeg finner en som sender til Europa. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Fristende, men jeg har alt en slik King Arms to-fot. Derimot kunne jeg tenke meg noen oppgraderinger til G&Pen min, deriblant ett Madbull Black Python Ver.2 6.03mm Tight Bore Barrel. Men er dette egentlig noe å satse på? Ønsker ikke å bruke 150.00USD på ett presisjonsløp enda. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg har nettopp kjøpt meg akkurat det løpet der. Ikke fått testet det enda, men det skal visst være helt greit ifh til prisen man betaler. Gleder meg til å se forskjellen på det, og 6.04 prometheus løpet jeg har i semi snipern min nå. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Stilig! Da får du komme med feedback når du får testet det litt, da. Tenkte jeg skulle kjøpe det løpet, King Arms hop-up kammer, og Prometheus lilla hop-up gummi, pluss TM M16 VN mag, og monstasje for kikkert. Og kanskje dette grepet. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Da vil vi så sirka samme oppsettet da. Jeg har bare G&P SPR grepet, ikke det du linker til. Dog har jeg KA hopup kammer og prometheus lilla, mulig jeg går over til rød hvis det kan være en fordel ved 450fps. Men skal prøve å få testa det neste helg. Mulig på Torsdag/Fredag hvis jeg får tid. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Du anbefalte hop-up gummien og kammeret tidligere en gang, så derfor tenkte jeg skulle prøve dem ut. Våpenet mitt kan umulig bli mindre nøyaktig uansett. Hva slags sikte bruker du? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hmm, mikser litt mellom et G&P ACOG med 4x32 og et M1 Leupold repo fra RSOV. Funker fett som F, dog er jeg mest glad i ACOGen. Men skal til et spill i Sverige hvor snikskyttervåpen må ha kikkertsikte, så da blir det M1 =/ Kjører du budsjett, så kan jeg anbefale siktene fra RSOV. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 En gang til.... Er det noen som vet om dette er en god AEG softgun? En venn av meg tenker på å kjøpe den men er litt i tvil og vil høre andres mening. http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...oducts_id=22019 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 En gang til.... Er det noen som vet om dette er en god AEG softgun? En venn av meg tenker på å kjøpe den men er litt i tvil og vil høre andres mening. http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...oducts_id=22019 får ikke linken til å virke. hvilke våpen er det snakk om? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 En gang til.... Er det noen som vet om dette er en god AEG softgun? En venn av meg tenker på å kjøpe den men er litt i tvil og vil høre andres mening. http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...oducts_id=22019 får ikke linken til å virke. hvilke våpen er det snakk om? Det er snakk om en Mp5A5 fra guntech til 1500kr, 100 mp/s Her er linken igjen: http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...oducts_id=22019 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Tipper det er en kinaklone som er rebranded av ASG.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå