Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har begynt å bruke G&G nå, så da går det tilsynelatende greit. Hvilket merke annbefaler dere da? Har kikket på ett PDI presisjonsløp som er 6.04, 509mm (M16) og som virker lovende. Men hvis jeg kan få bittelitt høyere presisjon og utgangshastighet av ett 6.01, så vil jeg heller det ettesom jeg ønsker å bygge om våpenet til en skarpskytterrifle.

 

Red.: Fikset skrivefeil.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Okay, fikk testa skikkelig i dag og jeg har et problem med min nylig innkjøpte TM M9 Tactical Master. Når jeg skal skyte med den så er det noen ganger den skyter et skudd før jeg ikke får skutt mer, noen ganger kommer det bare et poff fra gassen uten at kula kommer i det hele tatt. Bare en gang fikk jeg til å skyte 6-7 skudd før det var stopp igjen. Virker jo som magasinet tømmes for gass med en gang nesten, sånn skal det vel ikke være? Har to magasiner og er det samme på begge så magasinet er vel neppe problemet. Er forøvrig 134a gass jeg bruker siden det var anbefalt på redwolf.

 

Hva kan dette være? Er litt noob innen dette egentlig, starta med å kjøpe en pistol bare for å teste litt før jeg evt. bestemmer meg for å kjøpe noe litt heftigere.

Lenke til kommentar

Ja gjør det. Veit at magasinet blir fylt opp, både hører det når jeg fyller og når det en og annen gang funker evt. det bare kommer et poff ved at gassen slipper ut. Kan det være at det er noe galt med den mekanismen som slipper gassen ut av magasinet og inn i hvor den nå enn går i pistolen? Sånn at den slipper ut alle gassen med en gang heller. :hmm:

Lenke til kommentar

Er det ingen som har noen forslag på hva som kan være problemet mitt? Kan jo virke som det er et eller annet med sliden tror jeg. Det virker som sliden ikke dras ordentlig tilbake når jeg skyter, så derfor spennes ikke hanen, og gassen slippes ut. Kan dette være riktig? Hvordan kan jeg evt. fikse dette mon tro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...