Lorddollars Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) MP5en blir som sagt bare ett reservevåpen. Den er utrimmet, så jeg regner med å bli lettere utklasset hvis jeg hadde brukt den som hovedvåpen. Er det altså vanlig å trimme våpenet? Spiller en del med venner og en klubb men har ikke hørt noe snakk om det der, er det ikke noe med at man strammer fjæra i våpenet eller noe? Endret 31. juli 2008 av Per_Jorgen Lenke til kommentar
DeHawk89 Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) MP5en blir som sagt bare ett reservevåpen. Den er utrimmet, så jeg regner med å bli lettere utklasset hvis jeg hadde brukt den som hovedvåpen. er det ikke noe med at man strammer fjæra i våpenet eller noe? ikke noe du ville ha gjort på skikkleige airsoft våpen, kunn jazzfestival softguns til 20 kr. Man kan få kjøpt upgrade kits på nettet, feks på Softguns.no Endret 31. juli 2008 av DeHawk89 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 MP5en blir som sagt bare ett reservevåpen. Den er utrimmet, så jeg regner med å bli lettere utklasset hvis jeg hadde brukt den som hovedvåpen. Er det altså vanlig å trimme våpenet? Spiller en del med venner og en klubb men har ikke hørt noe snakk om det der, er det ikke noe med at man strammer fjæra i våpenet eller noe? Hvorvidt det er "vanlig" tør jeg ikke si noe på, men Vipers, som er de jeg skal spille med for første gang på lørdag, har svært høye grenser for utgangshastighet (fps/ms). For eksempel kjører de 450fps på fullautomatvåpen som maks, og hele 700fps på skarpskytterrifler. Dette er mye. Normalt sett strammer man ikke fjæren selv fordi den vil ikke klare å holde formen, istedet kjøper man helt ny, stivere fjær. Presisjonsløp, hopup, og tettere hopup-kammere hjelper også på utgangshastigheten, såvel som presisjon. Personelig ville jeg begynt med de tre siste jeg nevnte. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Det er mye ifh til Nasf reglene ja. Men du skal ikke reise særlig langt før du ser at grensene stiger noen hakk. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Tenkte å kjøpe meg en Tanaka 98K, er den realistisk og er det muligheter til å oppgradere den eller får man ikke kjøpt nye deler ? Hvilke rifler er det som er mulige å få 700fps på og er det dyre deler ? Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Noen som har noe erfaring med G&P softguns? Tenkte litt på denne her: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=23643 Tror dere R.I.S på den er av metall? Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 R.I.Sen er nok av metall ja, men husk at du må betale 25% moms + frakt for det du kjøper + et batteri og aimpoint Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=18715 Noen erfaringer med G&P? Endret 3. august 2008 av Krypto. Lenke til kommentar
YetCheet Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Hva anbefaler dere av Cyma M14 eller AGM M14? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Krypto: Les noen sider tilbake, så finner du en del informasjon om G&P. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Hva anbefaler dere av Cyma M14 eller AGM M14? CYMA har et bedre rykte enn AGM, men jeg vet ikke når det kommer til M14. Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Takker Noen her som er medlemmer av SOAK (Stor-Oslo Airsoft Klubb)? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Takker Noen her som er medlemmer av SOAK (Stor-Oslo Airsoft Klubb)? Med selv, Silo og SF-2 Guile er vel de jeg har sett i denne tråden som jeg kommer på. Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Spiller dere mye eller? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Spiller vel ca vær søndag, noen ganger det ikke blir, men er ikke ofte tho Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Var på vipers sitt storspill på lørdag, det var veldig bra Spillte sniper hele tida og med 700fps (600/0,36) var det meget effektivt, hadde vel ca 20 "kills". Det er kansje i kraftigste laget, når det er korte/mellomdistanse skudd (25-40m..) Men det er så gøy når man skyter på 60m å kula er der så å si med en gang. Istede for å se kula "sveve" mot målet i lang tid.. Fikk også hilst på Cutthroat Bill, så det var hyggelig Endret 4. august 2008 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 "bittelille" ja.. Det er den største underdrivelsen jeg har sett på forumet tror jeg Bare lurte på en ting, hva slags beskyttelses utstyr bruker dere? Er hele kroppen dekket? Bare ansiktet? Spiller dere i bukse og genser, eller t-skjorte og shorts? Spilte med noen kompiser for en del år siden (13 år elns ) og da så det ut som om vi hadde tenkt oss opp på Mount Everest, så mye klær vi hadde på oss. Ingen ville få vondt Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) For det meste liker jeg å spille naken. Tar å smører meg inn med deilig kammokrem før jeg drar på spill også ruller jeg meg litt i gjørma før spillet starter. Mest effektive kammoen, helt seriøst. Og seff er det påbudt med minimum briller, men kan anbefale og gå til innkjøp av en susp og tannbeskytter. Velkommen til en meget intim og deilig hobby!! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fra spøk til revolver, vanlig uniform (BDU f.eks), et par gode sko/støvler, hansker, hatt av et slag og et par gode briller holder i massevis! Endret 4. august 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
YetCheet Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Hvordan low-cap magasiner passer i Cyma M14? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Et lite øyeblikk så jeg for meg det som ikke sto i skjul Javel ja, men det hørtes jo levelig ut. Men dere bruker ikke "airsoftmasker" med andre ord? Endret 4. august 2008 av mks1001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå