Deviljoker Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Skulle gjerne begynt med verge nå... men fyller om et halvår uansett: ) Edit: hvordan fungerer det og skyte med verge? skyter med luftgevær på blink for tiden med en kamerat over 18... blir det mye av det samme som det ? Endret 24. juli 2008 av Deviljoker Lenke til kommentar
Generales Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 Nyt leken mens dere kan, om flere starter sånn http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=196978 ender det med total forbud og kroken på døra. Synd at enkelte idioter prøver å ødelegge for et godt miljø. Det er luftgevær da? De kan jo ikke banne Airsoft pga. luftpistoler? Det blir jo to forskjellige ting... Forresten; NothinD; Fått geværene enda? Du må lage den lille reviewen av L96 Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 han har gjort det, hvis du blar litt bakover i tråden Lenke til kommentar
Generales Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 Side 455 inneholder reviewen Kveldslesing på meg da Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Leste akkurat reviewen nå... nam: p, tror dere sniper kunne vært noe for en nybegynner som meg? ettersom jeg har skutt endel med luftrifle. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 vi kan ikke hjelpe deg med å kjøpe en rifle Vent til du blir 18 du Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) jeg skjønner at dere ikke kan hjelpe meg med og kjøpe, og som sagt skal jeg ikke kjøpe før jeg blir 18, det var et enkelt spørsmål om sniper er noe for nybegynnere som har erfaring med luftrifle Edit; leif Endret 25. juli 2008 av Deviljoker Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Nei, Sniper er ikke anbefalt for oss nybegynnere. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Dere som spiller dette: Hvordan er det i forhold til paintball? Tenker på hvordan dere merker når dere blir skutt, er vel kanskje ikke så lett å se kulene her som ved paintball... blir veel litt mer realistisk? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Som regel merker man at man er truffet, hvis ikke så hører man det. Mange ganger kan man se kulene komme mot en, spørs litt på avstand og hvor hardt rifla skyter. Man kan også kjøpe gjennomsiktige eller svarte/grønne kuler som gjør det vanskeligere for fi å se at det kommer kuler i mot han. a Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Ingenting er som når du alene stormer mot en stilling bemannet av en sju-åtte stykker og ser en vegg av kuler komme mot deg Endret 25. juli 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg ble tatt av en M203 som skjøt ca 180 skudd en gang Sjokk? Jatakk... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg ble tatt av en M203 som skjøt ca 180 skudd en gang Sjokk? Jatakk... Høres koselig ut Jeg vurderer å hekte på en sånn liten mosquito-launcher på railen på P90en Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Gjør det... Den ser jo ikke særlig skummel ut heller, inntil du setter i en Madbull 240skudds CO2 granat Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 lurer på å kjøpe meg bolle silium til sniper brille, var litt vanskelig å bruke range finderen med x500.. Hvor mye tåler egentilg de brillene og dekker de godt nok? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 du burde teste de, men for meg passer de veldig bra! Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 lurer på å kjøpe meg bolle silium til sniper brille, var litt vanskelig å bruke range finderen med x500.. Hvor mye tåler egentilg de brillene og dekker de godt nok? Bollè Silium tåler omtrentlig 100 skudd med 550fps fra kloss hold før de begynner å sprekke, De er også godkjent av NASF. De er for øyeblikket utvilsom de mest brukte brillene, uansett hvor jeg snudde meg på Pinky 5 var det folk med Bollè silium briller.. Om de dekker godt nok er veldig forskjellig fra ansikt til ansikt, men stort sett så passer de veldig godt. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 lurer på å kjøpe meg bolle silium til sniper brille, var litt vanskelig å bruke range finderen med x500.. Hvor mye tåler egentilg de brillene og dekker de godt nok? Bollè Silium tåler omtrentlig 100 skudd med 550fps fra kloss hold før de begynner å sprekke, De er også godkjent av NASF. De er for øyeblikket utvilsom de mest brukte brillene, uansett hvor jeg snudde meg på Pinky 5 var det folk med Bollè silium briller.. Om de dekker godt nok er veldig forskjellig fra ansikt til ansikt, men stort sett så passer de veldig godt. ok, takk for info Da tar jeg å bestiller et par fra milsimshop (håper jeg har de før helga da..) Lenke til kommentar
A-Soft Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Sitter å titter på en lyddemper til M4en min. Hvordan fester man denne lyddemperen? Og passer den til G36c også? Og her er det to stk som er ganske lik men hva er forskjellen på de? og passer de M4 og G36c? Lyddemper 1 Lyddemper 2 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 De to første "klipses" på flash hideren, mens den siste skrur du på gjengene hvor flash hideren sitter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå