Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne begynt med verge nå... men fyller om et halvår uansett: )

Edit: hvordan fungerer det og skyte med verge? skyter med luftgevær på blink for tiden med en kamerat over 18... blir det mye av det samme som det ?

Endret av Deviljoker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nyt leken mens dere kan, om flere starter sånn http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=196978 ender det med total forbud og kroken på døra.

Synd at enkelte idioter prøver å ødelegge for et godt miljø.

Det er luftgevær da? De kan jo ikke banne Airsoft pga. luftpistoler? Det blir jo to forskjellige ting...

Forresten; NothinD; Fått geværene enda? Du må lage den lille reviewen av L96 :)

Lenke til kommentar

jeg skjønner at dere ikke kan hjelpe meg med og kjøpe, og som sagt skal jeg ikke kjøpe før jeg blir 18, det var et enkelt spørsmål om sniper er noe for nybegynnere som har erfaring med luftrifle

Edit; leif

Endret av Deviljoker
Lenke til kommentar

Som regel merker man at man er truffet, hvis ikke så hører man det. Mange ganger kan man se kulene komme mot en, spørs litt på avstand og hvor hardt rifla skyter.

Man kan også kjøpe gjennomsiktige eller svarte/grønne kuler som gjør det vanskeligere for fi å se at det kommer kuler i mot han. a

Lenke til kommentar
lurer på å kjøpe meg bolle silium til sniper brille, var litt vanskelig å bruke range finderen med x500.. :whistle:

Hvor mye tåler egentilg de brillene og dekker de godt nok?

Bollè Silium tåler omtrentlig 100 skudd med 550fps fra kloss hold før de begynner å sprekke,

De er også godkjent av NASF.

De er for øyeblikket utvilsom de mest brukte brillene, uansett hvor jeg snudde meg på Pinky 5 var det folk med Bollè silium briller.. :D

Om de dekker godt nok er veldig forskjellig fra ansikt til ansikt, men stort sett så passer de veldig godt.

Lenke til kommentar
lurer på å kjøpe meg bolle silium til sniper brille, var litt vanskelig å bruke range finderen med x500.. :whistle:

Hvor mye tåler egentilg de brillene og dekker de godt nok?

Bollè Silium tåler omtrentlig 100 skudd med 550fps fra kloss hold før de begynner å sprekke,

De er også godkjent av NASF.

De er for øyeblikket utvilsom de mest brukte brillene, uansett hvor jeg snudde meg på Pinky 5 var det folk med Bollè silium briller.. :D

Om de dekker godt nok er veldig forskjellig fra ansikt til ansikt, men stort sett så passer de veldig godt.

ok, takk for info ;)

Da tar jeg å bestiller et par fra milsimshop (håper jeg har de før helga da..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...