Remedy76 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hei! Har nettopp kjøpt mine første våpen. Driver å lader et 9.6 V 1200 mAh mini type ( Ni-MH ) med en Mikroprosessorkontrollert lader, 4-10 celler, 700mA. Batteriet har nå blitt så varmt at jeg ikke klarer å holde rundt det uten at jeg brenner meg. Er dette normalt? På forhånd takk Endret 22. juli 2008 av Sweetiepie Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hei! Har nettopp kjøpt mine første våpen. Driver å lader et 9.6 V 1200 mAh mini type ( Ni-MH ) med en Mikroprosessorkontrollert lader, 4-10 celler, 700mA. Batteriet har nå blitt så varmt at jeg ikke klarer å holde rundt det uten at jeg brenner meg. Er dette normalt? På forhånd takk Nei, du lader batteriet med for høy amperestyrke. Sure det går fort slik du lader nå, men levetiden og strømmen batteriet kan lagre reduseres for hver gang. Lenke til kommentar
Remedy76 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hei! Har nettopp kjøpt mine første våpen. Driver å lader et 9.6 V 1200 mAh mini type ( Ni-MH ) med en Mikroprosessorkontrollert lader, 4-10 celler, 700mA. Batteriet har nå blitt så varmt at jeg ikke klarer å holde rundt det uten at jeg brenner meg. Er dette normalt? På forhånd takk Nei, du lader batteriet med for høy amperestyrke. Sure det går fort slik du lader nå, men levetiden og strømmen batteriet kan lagre reduseres for hver gang. Hvordan kan jeg stille dette da? Jeg er helt grønn, så hvis du kan fortelle meg hva jeg skal gjøre setter jeg stor pris på det Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det ikkje snart på tide å forandre emnetittelen frå den bittelille til det store? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er vell flere som har sagt det, men emnestarter vil ikke svare på pm (Tror jeg) Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Ja, dette er vel blitt en av de aller største trådene på forumet.. Endret 22. juli 2008 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Sist han var pålogget, var i Januar en gang. Kanskje mods kan endre tittelen? Lenke til kommentar
Remedy76 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Roskov, du sa at jeg lader på for høy amperestyrke. Har Jeg kjøpt feil lader da eller? Kan ikke se at det kan justeres styrke på laderen.. :/ Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Akkurat det samme skjedde med det ene batteriet mitt første gangen jeg ladet det. Etterpå har alt vært fint, og det med samme lader og batteri. Hva slags lader og batteri er det du har? Lenke til kommentar
Remedy76 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Akkurat det samme skjedde med det ene batteriet mitt første gangen jeg ladet det. Etterpå har alt vært fint, og det med samme lader og batteri. Hva slags lader og batteri er det du har? Hei. Det står litt lenger oppe på siden Dette batteriet: http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...roducts_id=2119 Denne laderen: http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...roducts_id=2064 Endret 23. juli 2008 av Sweetiepie Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hehe. Akkurat det samme jeg sitter på. Samme laderen og intelect batteri. Bare at batteriet mitt er stick til AK. Ble så varmt første gangen at det bøyde seg litt. Men det var kun ved første oppladning. Lenke til kommentar
Remedy76 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hehe. Akkurat det samme jeg sitter på. Samme laderen og intelect batteri. Bare at batteriet mitt er stick til AK. Ble så varmt første gangen at det bøyde seg litt. Men det var kun ved første oppladning. hehe, ok Men Roskov ser ut til å mene at at jeg lader på for høy ampere.. Jeg turte ikke å lade det fullt opp, da jeg var redd for at hele greia skulle ta fyr eller hvertfall bli ødelagt. Jeg må nesten være sikker på det her. Skulle da tro at den laderen skulle kunne brukes på det batteriet, da eneste alternativer var en lader til 99kr.. Hvordan får man bildet man velger til å vise? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Sist han var pålogget, var i Januar en gang. Kanskje mods kan endre tittelen? Jeg synes det er sjarmerende at tråden er liten jeg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Den er jo ikke akkurat stor heller, vi er type 10 folk som henger her regelmessig Endret 23. juli 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
Generales Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Og 20 andre som titter innom, men ikke skriver Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Sist han var pålogget, var i Januar en gang. Kanskje mods kan endre tittelen? Jeg synes det er sjarmerende at tråden er liten jeg. Agreed. Var det ikke slik at brukerne og/eller trådstarter valgte å skrive "den bittelille" fordi det er så mange andre tråder som het "den store"-ett-eller-annet? Liker den uasnett slik den er. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Personlig har jeg faktisk hatt veldig lite og gjøre i dag og dagen før så har da lest alle sidene på denne hyggelige tråden, som da igjen har resultert i at jeg sannsynligvis begynner med airsoft når jeg fyller 18: p Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 det burde du gjøre <3 Du kan jo begynne nå med verge osv? Lenke til kommentar
lain Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Nyt leken mens dere kan, om flere starter sånn http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=196978 ender det med total forbud og kroken på døra. Synd at enkelte idioter prøver å ødelegge for et godt miljø. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Om det skulle bli et forbud, så vil nok vi som spiller aktivt få en form for disp. Evt at hvert våpen får et serienr som registreres på den som bruker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå