Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette så ut som en solid bestilling. Sammen med TM-mags, så tror jeg du får en sabla fin pakke. :)

Så TM-mags vil passe?

 

Bestiller nok ikke alt på en gang, men får se hvor god råd jeg har når jeg skal bestille. For de som er redde for hvordan våpenet vil se ut med tre siktesystemer kan jeg opplyse om at jeg ikke kommer til å feste alt på en gang. ;)

 

Det eneste som holder meg tilbake (utenom penger) er at en kamerat av meg sier at m4 er et drit kjedelig våpen og at han gikk lei med en gang. Jeg liker alle mulighetene man har med m4, med tanke på accessories og modding.

Lenke til kommentar

Min personlige holdning til airsoft-våpen er at siden alle stort sett skyter like bra, kan du like så godt gå for våpen som ser litt spesielle ut, eller som er litt sjeldne i airsoft-miljøet (FN P90, FN 2000, XM-8, STEYR AUG, L85, RPK-74....).

 

Personlig kommer jeg nok aldri til å kjøpe et våpen fra AR-15-serien eller lignende med mindre jeg putselig skal ha superriktig kit.

Lenke til kommentar

Ja, TM mags skal passe. De passer i alle fall i min egen G&P, men de sitter litt løst. Aner ikke om det er meningen eller ei, men jeg skal skaffe meg en matt-svart teip som jeg skal legge rundt magasinene for å eliminere støy.

 

Kammeraten din er en dust. :p Neida, men det er smak og behag. Bare fordi han ikke liker den, så betyr det ikke at du ikke kommer til å like den. Dessuten er det som du sier; det er plenty av muligheter for å modde våpenet om det skulle bli kjedelig etterhvert.

Lenke til kommentar

Det er fullt mulig å gjøre en AR-15 rifle til "sin egen", altså lage en rifle som det ikke finnes så mange av i miljøet.

Du finner bare et spesiellt forskefte (som Marley), en litt utenom det vanlige kolbe og en tøff reciever. Da er du på god vei til å få en rifle som ikke alle andre har.

 

Btw, spill jeg var på i dag: http://www.uddevallaairsoft.se/fotoalbum/B...7-19/index.html

 

Var det rått? JA

Verdt å kjøre 80mil tilsamen? JA

Kommer jeg tilbake? JA

 

Går glatt inn på min topp 5 liste over kule områder og spill..

:D

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
snip

Anyone?

Det meste av maling funker egentlig, ofte kan maling som ser uferdig ut gi best kamo, dette fordi det bryter linjer som øyet er vant til å se.

 

Ja, hva har dere igjen? Husker ikke og gidder ikke lete langt bakover i denne "bittelille" tråden...

 

Personlig har jeg en veldig costum-made G36. ( selve skallet er en TM G36 og resten er bygd av deler fra en inne i a-soft miljøet)

våpen 2 er en aks-74u og siste er en MP7 som er for SIBO(regner med at alle vet hva SIBO er, men for å være på den sikre siden "Strid I Bebygd Område")

Videre skal jeg handle inn en Glock 17 samt en 249 SAW eller en RPK(ikke bestemt meg ennå)

Så det blir å lage et fult WW2 tysker-kit og etter det et WW2 us airborn medic kit

siste prosjekter blir en sniper rifle ( med fult kit ) som jeg ikke er sikker på enda

Lenke til kommentar

Ja i Sverige. Det ligger i Borås, så vi fant ut at raskeste vei er til Gøteborg og derfra kjører man østover inn i landet. Tipper man bruker en 3-4t fra Oslo.

 

De plaggene er nok deathrag ja, altså sånn at man kan se at folk er truffet. Var bare noen svensker som ikke holdt dem synlige, og som fikk en del hits etter at de var truffet :p

 

Tror det faktisk er første spillet hvor jeg ikke har tall på hvor mange jeg skjøt, gjaldt vel de fleste though. Men det var skikkelig BF2 feeling.

Lenke til kommentar
Min personlige holdning til airsoft-våpen er at siden alle stort sett skyter like bra, kan du like så godt gå for våpen som ser litt spesielle ut, eller som er litt sjeldne i airsoft-miljøet (FN P90, FN 2000, XM-8, STEYR AUG, L85, RPK-74....).

 

Personlig kommer jeg nok aldri til å kjøpe et våpen fra AR-15-serien eller lignende med mindre jeg putselig skal ha superriktig kit.

 

Disser du Talonen min eller?

Lenke til kommentar
Min personlige holdning til airsoft-våpen er at siden alle stort sett skyter like bra, kan du like så godt gå for våpen som ser litt spesielle ut, eller som er litt sjeldne i airsoft-miljøet (FN P90, FN 2000, XM-8, STEYR AUG, L85, RPK-74....).

 

Personlig kommer jeg nok aldri til å kjøpe et våpen fra AR-15-serien eller lignende med mindre jeg putselig skal ha superriktig kit.

 

Disser du Talonen min eller?

 

 

Jepp :tease:

Lenke til kommentar
Va på biltema her om dagen og fant noe spraymaling. Tenkte at jeg skulle spraymale airsoft våpene mitt.

Så det jeg lurer på er om denne spraymalingen fra biltema dugger. Den er akrylbasert, hva vil det si?

Anyone?

 

 

Er ikke sikker, men tror den tåler litt vann, pga at den er akrylbasert... Kvaliteten på sprayen har jeg 0 peiling på, men den er jo så billig, så det må jo testes?

Lenke til kommentar
Kan like greit kjøpe maling på NFM.. Koster 96kr per flaske (stor), og er beregnet for våpen.

 

Evenrud, kommer dere på vipers sitt spill? eller skulle dere på et annet spill den helga?

 

btw: bestillte meg en nikon laser range finder på ebay http://nikon.com/products/sportoptics/line...img/pic_001.jpg egentilg mest for å ha til 22.lr en. Men kommer nok til å bruke den på airsoft storspill også, når jeg spiller sniper :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...