dadiadi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ok, bruker dere "taktikk" og sånn i spillet? f.eks.: "Black Eagle tar østsiden, red tiger tar nord" ? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ok, bruker dere "taktikk" og sånn i spillet? f.eks.: "Black Eagle tar østsiden, red tiger tar nord" ? Jepp, nå i helga var det veldig populært med "LRT rævkjører NATOs feltsykehus" Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeeeeejeeee Dere måtte ha hjelp av så og si alle andre utenom NATO, for å i det hele tatt ha en sjangs på byen.. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Da var du en av de som fikk en bra CA G36C. På noen av de første sidene på forumet sto det hvor dårlig de var. Det sto noe som dette: Det hjelper ikke at en sier, men min funker helt perfekt når 30 andre sine ikke funker. Men Skit nå i det her det ødelegger forumet. Men noen som vet om hvor man finner oppgraderinger til Mauser SR = Maruzen type 96 Endret 16. juli 2008 av Masterdragn0 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Noe som er skrevet i 2005 ja.. Ting har forandret seg siden da Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeeeeejeeee Dere måtte ha hjelp av så og si alle andre utenom NATO, for å i det hele tatt ha en sjangs på byen.. De sivile ville ikke ha dere der, og TYS fikk grisebank i gruva si på lørdag (og en noe kortvarig konvoi på søndag, lenge leve sappers), så de turte ikke annet Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) De sivile ville ikke ha oss pga dere Hadde ikke dere vært i byen og fucka opp for oss på Lørdagen, så hadde alt vært fryd og gammen. Btw, så var jeg med i den konvoien, og den overlevde jaggu meg Hadde dere gått og rensa området hvor de sårede lå, hadde dere funnet et par soldater som lå og venta på at dere skulle stikke. Etter det, så fortsatte vi drit langt innover den veien, sånn at dere skulle ha en mulighet til å angripe byen.. Men gøy var det ja! Endret 16. juli 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Airsoft-relatert sprøsmål: ACU, er det en ren "desert camouflage" eller har den også erstattet uniformen for bruk i skog? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Army_Combat_Uniform Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Army_Combat_Uniform Den fant jeg og, men ble nesten bare mer usikker. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg vil for krigen sin skyld ikke håpe på at de bruker den i skogen. De har jo laget en mer skogsvennlig kammo, som heter Marpat. Men er visstnok bare USMC som bruker den. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvis noen her har spilt COD4: Er de red-dot scopene dere bruker likedan som de på cod4? Der er det iallefall enkelt å sikte og sånn... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ja, mer eller mindre. Lenke til kommentar
DeHawk89 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hva syns folket om denne Custom m4'en? Er den verd penga eller bør jeg satse på noe "bedere"? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hadde heller gått for G&P. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg vil for krigen sin skyld ikke håpe på at de bruker den i skogen.De har jo laget en mer skogsvennlig kammo, som heter Marpat. Men er visstnok bare USMC som bruker den. Marpat bruker bare USMC, så betyr det at US Army fortsat bruker "Woodland" for manøvere i skog? Lenke til kommentar
DeHawk89 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Hadde heller gått for G&P. Ok, men med tanke på pris og at det er valgfri oppgradering fra 300 fps til 450 fps er inkludert i prisen(230$=1162,69nok u/frakt) satser jeg på denne(etter en del tenking:P) pga pris og lommebok, og jeg elsker den LaRue'n fra gunner Endret 18. juli 2008 av DeHawk89 Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hadde heller gått for G&P. Ok, men med tanke på pris og at det er valgfri oppgradering fra 300 fps til 450 fps er inkludert i prisen(230$=1162,69nok u/frakt) satser jeg på denne(etter en del tenking:P) pga pris og lommebok, og jeg elsker den LaRue'n fra gunner Må si den var nice den m4 der Lenke til kommentar
DeHawk89 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Hadde heller gått for G&P. Ok, men med tanke på pris og at det er valgfri oppgradering fra 300 fps til 450 fps er inkludert i prisen(230$=1162,69nok u/frakt) satser jeg på denne(etter en del tenking:P) pga pris og lommebok, og jeg elsker den LaRue'n fra gunner Må si den var nice den m4 der Vet:) men det er en ting jeg lurer på, hva er Vltor style Emod stock? noen som har erfaringer med en? EDIT*(Emod stock generelt) Endret 18. juli 2008 av DeHawk89 Lenke til kommentar
A-Soft Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Va på biltema her om dagen og fant noe spraymaling. Tenkte at jeg skulle spraymale airsoft våpene mitt. Så det jeg lurer på er om denne spraymalingen fra biltema dugger. Den er akrylbasert, hva vil det si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå