Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var du en av de som fikk en bra CA G36C. På noen av de første sidene på forumet sto det hvor dårlig de var.

Det sto noe som dette: Det hjelper ikke at en sier, men min funker helt perfekt når 30 andre sine ikke funker.

 

 

Men Skit nå i det her det ødelegger forumet. Men noen som vet om hvor man finner oppgraderinger til Mauser SR = Maruzen type 96

Endret av Masterdragn0
Lenke til kommentar

De sivile ville ikke ha oss pga dere :p Hadde ikke dere vært i byen og fucka opp for oss på Lørdagen, så hadde alt vært fryd og gammen.

Btw, så var jeg med i den konvoien, og den overlevde jaggu meg :p Hadde dere gått og rensa området hvor de sårede lå, hadde dere funnet et par soldater som lå og venta på at dere skulle stikke. Etter det, så fortsatte vi drit langt innover den veien, sånn at dere skulle ha en mulighet til å angripe byen..

 

Men gøy var det ja! :D

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Hadde heller gått for G&P.

Ok, men med tanke på pris og at det er valgfri oppgradering fra 300 fps til 450 fps er inkludert i prisen(230$=1162,69nok u/frakt) satser jeg på denne(etter en del tenking:P)

pga pris og lommebok, og jeg elsker den LaRue'n fra gunner :p

gc-laruecustom-01.jpg

Endret av DeHawk89
Lenke til kommentar
Hadde heller gått for G&P.

Ok, men med tanke på pris og at det er valgfri oppgradering fra 300 fps til 450 fps er inkludert i prisen(230$=1162,69nok u/frakt) satser jeg på denne(etter en del tenking:P)

pga pris og lommebok, og jeg elsker den LaRue'n fra gunner :p

gc-laruecustom-01.jpg

 

Må si den var nice den m4 der ;)

Lenke til kommentar
Hadde heller gått for G&P.

Ok, men med tanke på pris og at det er valgfri oppgradering fra 300 fps til 450 fps er inkludert i prisen(230$=1162,69nok u/frakt) satser jeg på denne(etter en del tenking:P)

pga pris og lommebok, og jeg elsker den LaRue'n fra gunner :p

gc-laruecustom-01.jpg

 

Må si den var nice den m4 der ;)

Vet:) men det er en ting jeg lurer på, hva er Vltor style Emod stock?

noen som har erfaringer med en?

EDIT*(Emod stock generelt)

Endret av DeHawk89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...