Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel! Hvis du har lest om på noe andre sider på dette forumet er det sikkert 10-20 sider om hvor dårlig CA sin G36C er. Selvom den har metall body er du heldig har du fått en av du tusen som er ok! Neste alle på forumet her skrev hvor dårlig CA sin er i forhold til TM sin.

 

 

Noen som vet hvor jeg kan finne oppgraderinger til Mauser SR = Maruzen type 96

Finner ingen steder som selger noe! Trenger bedre spring, spring guide og presisjonsløp

Endret av Masterdragn0
Lenke til kommentar

Nå er du ute på tynn is Masterdragon.

 

For det første, så er 36en ikke i full metall, den er laget av plastikk og et mye mer "realistisk" materiale enn TM.

For det andre, så tåler CA sin mye mer enn det TM gjør. Greit nok at TM holder og holder, men det er greit å kunne kjøre 9.6v uten problemer, og mulighet for å sette inn større fjær hvis ønskelig uten å måtte bytte hele gearboxen.

 

Jeg hadde valgt CA over TM på flekken, hvis jeg skulle ha en ny G36. Har hatt 2stk, og ingen av dem har det vært problemer med. Kjenner heller ikke til andre som har hatt problemer med sin.

Lenke til kommentar

Samme hva slags produsent du vurderer å kjøpe et våpen fra, vil det komme ti stykker som lovpriser produsenten, og ti stykker som har hatt mindre heldige opplevelser med produsenten, så det beste tipset er å kjøpe det man selv synes ser best ut/føles best, og heller forberede seg på litt mekking samme hva du kjøper.

Lenke til kommentar

 

 

Hvis du hadde bladd noen sider tilbake, så ville du sett denne :

 

En review jeg har laget av nettop den...

 

Okei, har bestilt meg en slik nå jeg å skjønner du:) Hvor mye betalte du totelt for pakken? Hvordan skjer leveringen egentlig, kommer di på døra di med pakken eller? Brukte TNT som levering selskap..

 

 

Var de jeg også brukte...... De frakter pakka til Oslo, å bruker Posten.no fra der...

 

Det vil si at man må hente pakka på postkontoret.

 

Får håpe de ikke feilsender 2 ganger, slik de gjorde med min pakke... Da tok det 3 dager ekstra :p

 

Jeg betalte 336$ tror jeg :\ Det var ink; Well L96, TM glock 17 GBB, Briller, Bushings og frakt....Ganske billig ;)

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer på en ting, dere som er snikskyttere/snipere i slike fighter/kamper/kriger, ligger dere på en plass eller har dere lov til å bevege dere overalt? Vurderer nå å kjøpe sniper istedet for assault rifle.

 

Det varierer, kan ligge lenge på en plass hvis en skal passe på et område/ observere. Men det kan også bli mye beveglese. Kan gå over alt men må passe på å holde sikkerhetsavstanden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...