Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettopp blitt ferdig med å lese alle sidene den tråden har! Lært litt av hvert. Lurer på om jeg skal kjøpe meg Mauser SR military fra ed-sport? Har sjekket litt rundt den å antyder at den er bra, burde jeg oppgradere den til 550fps siden den er stock 471 med 0.20g kuler. Hvis jeg skulle det hadde jeg tenkt til å kjøpe ny spring guide fra wgc å lurte på om den her fjæra her passer http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...-14_srch_spring står at den er til TM sin PSG1 Men tror den passer eller?

Lenke til kommentar

Den rifla er Cybergun, er den ikke?

Jeg ville ihvertfall ikke gått for den, heller kjøp well l96 fra hk og spar mye penger og bli mer fornøyd ;)

http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...roducts_id=1050

 

Red.: Grunnen til at jeg ikke ville gått for den er at jeg vurderte samme våpenet for en stund siden og fant ikke mange positive tilbake meldinger på det.

Endret av Hi-DEQ
Lenke til kommentar

Har sett på de fra well å slike HK butikker men frakta virker som blir så jævla dyr, eller? også har du jo momsen. Så på et omtale av Mauser SR på ED-sport linka til bergenpaintball ett eller annet. der sto det at det var en bra sniper til 2000kr eller pakken til 2,6k også er det jo 471fps rett ut av boksen. så vids på youtube av folka som chrona den. + presisjons løp kanskje den der 300 percent springen til TM sin PSG1. hvis den passer å ny metal spring guide burde vel komme ganske mange fps ut av den da? Så på JG bar 10 å da virker veldig bra den å!

Endret av Masterdragn0
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvordan dere kriger egentlig. Tenk hvis du treffer en og han ikke legger seg ned og dør. Hva kan du gjøre da? Det irriterer meg at det ikke finnes en helt sikker måte å finne ut om en person er truffet eller ikke.

 

Og hvis man blir truffet i hodet regner jeg med at han legger seg ned? Men hvis man blir truffet i armen kan man spille videre siden man ikke dør av et skudd i armen?

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvordan dere kriger egentlig. Tenk hvis du treffer en og han ikke legger seg ned og dør. Hva kan du gjøre da? Det irriterer meg at det ikke finnes en helt sikker måte å finne ut om en person er truffet eller ikke.

 

Og hvis man blir truffet i hodet regner jeg med at han legger seg ned? Men hvis man blir truffet i armen kan man spille videre siden man ikke dør av et skudd i armen?

 

Alle treff telles, og da skal man gå ut, noen kommer alltid til å jukse (la vær å gå ut) men slik er det desverre i alle spill.

 

Btw: meg å en kamerat (som har samme sniper som meg) hadde en liten sniper fight etter spillinga på søndag.

 

Sto bak vær vår bølgeblikk dekning ca 90-95m fra hverandre, slik at bare hode og litt av overkroppen syntes.

Og skulle ta 10 skudd hver, ingen ble truffet men vi var bare noen cm i fra på det nærmeste. Hadde vi sett hele personen så hadde vi vel hatt et par treff hver.

Men jeg ble overrasket over hvor mye kraft som var igjenn i kula på den avstanden, det smalt skikkelig i bølgeblikken når det traff og noen av kulene gikk langt videre..

Lenke til kommentar

Det kommer helt ann på hva arrangøren av spillet sier. Det er han som lager reglene, så det kan være alt fra 1min til spawn hver hele time.

 

Jeg lurer på hvordan dere kriger egentlig. Tenk hvis du treffer en og han ikke legger seg ned og dør. Hva kan du gjøre da? Det irriterer meg at det ikke finnes en helt sikker måte å finne ut om en person er truffet eller ikke.

 

Og hvis man blir truffet i hodet regner jeg med at han legger seg ned? Men hvis man blir truffet i armen kan man spille videre siden man ikke dør av et skudd i armen?

 

Hvis han jukser, så sikter du bare etter hue og sette switchen på Auto. :whistle:

Lenke til kommentar

En av grunnene til at jeg er litt mer hekta på paintball, enklere å se at du treffer, og vanskeligere å bortforklare/jukse.

Men det passer seg ikke like bra til milsim, egner seg heller bedre til sport kamper.

 

Uansett hva det er, så bygger det egentlig mye på ærlighet, du kan whipe av deg paint også, folk må kunne stole på at de man spiller med/mot er ærlige nok til at de går ut om de skjønner de blir truffet.

 

Ellers har du metoden til evenrud, vet du at du har truffet noen et par ganger, og de ikke reagerer, da passer du på så de merker (ved å skyte ekstra mange skudd til de faktisk markerer seg selv som ute) at de bør være ærlige neste gang (fungerer bra i paintball også :p ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...