NothinDoin™ Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Tømme det for gass mente jeg ;D Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Ja, det vile jeg gjort. Men gass er ikke min sterkeste side. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Ikke tøm det med mindre du bruker top gass.. fikk beskjed at magasinet går i stykker uten gass.. La det alltid være igjen litt gass i magasinet Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Ikke tøm det med mindre du bruker top gass.. fikk beskjed at magasinet går i stykker uten gass..La det alltid være igjen litt gass i magasinet Stemmer det (har forresten sendt deg en pm nå angående scope coverene, så får du se om du blir noe klokere ) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Riktig det med gass magasin, skal alltid være litt gass igjen. Har selv opplevd at noen pistol mags som har ligget over tid, var lekk da jeg skulle bruke dem igjen. De var ikke lagret med gass. Holder bare med litt gass, trenger ikke å fylle det helt. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Hvor får jeg tak i billig men bra rødpunkt sikte som passer CA MP5? Helst fra norske nettsteder. Endret 7. juli 2008 av mX mann Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Du må kjøpe rail først(?). Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Skal melde meg inn i en klubb snart og lurer på om denne gunnern er god:http://walhalla.no/product_info.php?cPath=32_124_37&products_id=2895&osCsid=acb75f08e557f7b81bbb00e55e0ad89f Er ikke 0.67 joule litt lite? Og skuddhastigheten er vel heller ikke noe giga? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Føler det er helt greit for en pistol. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Har et par spørsmål her. -Hva er det orange på tuppen på enkelte gevær? -Finnes det gevær som går på gass? (M4, AK47) -Hva betyr Hop-up og Blow back? Føler det er helt greit for en pistol. Synes dü den er verd pengene? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Orange tingen er slik de må ha i USA. Ja. Siterer meg selv i en epost: "Har du noen gang sett en ekte pistol skyte? Da går overdelen bak over når du skyter, og fram igjen når kula er ute, og så går den bak over å blir der når du er ute av skudd." Den er vert pengen vist det er blowback på den, spør du meg. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Det står ikke at det er blow back på den, men heller ikke at det IKKE er det. Men hva er den oransje tingen godt for? Brukes den til noe spesielt? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Bare at politiet ikke skal skyte uskyldige personer? Bruker kun i usa. er bare at den er oransje som er forskjeld. Da synest jeg at den var dyr, men dit valg. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Mulig jeg overså noe, tittelen på produktet er: "BBG, G23, Hop-up". Kan BBG stå for blow back et eller annet? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Hmm... Kansje, men trode GBB var blowback... Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 GBB = Gass Blow Back Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Var snakk om BBG, sikkert Blow Back Gass/Gun Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Du må kjøpe rail først(?). Hmm, ja det er mulig. Noen som vet hvor jeg kan handle sikte å rail til CA MP5? Endret 7. juli 2008 av mX mann Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Send mail til noen som impotere fra ASG og si du vil ha: 15039, 14535 eller 13902. Vist du vil se forskjelden gå inn på http://www.actionsportgames.com/catalogue/ og søk etter nummerene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå