Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Er det slik at jeg kan få dispensasjon til å kjøpe airsoft hvis jeg melder meg inn i en klubb? Jeg er 16 år

Først må du bli med i en klubb og spille med en verge(eller må man bare være medlem?), så etter et halvt år kan du søke om dispensasjon. :)

 

Ok, verge, er det en over 18?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så hvis jeg hadde bestilt en softgun nå, uten å ha fylt 18, uten å ha vært medlem i noen klubb etc, så hadde jeg kunne fått problemer?

tviler på at du hadde fått noen problemer med mindre du valser rundt midt i gata og vifter med den mot folk, men lovlig er det ikke :)

Lenke til kommentar

Kanskje litt feil sted å poste men lurte på om det er noe spesielt man trenger vis man skal kjøpe seg en softgun? Type rifle som ligner på en m4.

 

Har lyst på en med redpoint sikte og vertical grip just for fun. Har dere noe å anbefale til rundt 300-500 kroner? Heelst fra en norsk side.

Lenke til kommentar

Denne så grei ut, blir vel 16-1700 med frakt og hele pakka vis jeg ikke trenger noe annet som er must.

 

Så ett par sider tilbake en annen type rifle som ligned litt på m4 men litt kortere med veritcal grip til 400kr. (?) Tipper at den er litt ræv men kanskje grei nok siden jeg ikke akkurat skal spille noe kamp eller sånt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...