dadiadi Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Er det slik at jeg kan få dispensasjon til å kjøpe airsoft hvis jeg melder meg inn i en klubb? Jeg er 16 år Først må du bli med i en klubb og spille med en verge(eller må man bare være medlem?), så etter et halvt år kan du søke om dispensasjon. Ok, verge, er det en over 18? Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Syns det var litt eid description av denne springeren Gunnerairsoft Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Her er da det utstyrert jeg har i dag:) Men alt skal bort å er til salgs, har planer om å hande inn noe nytt strax;) Endret 3. juli 2008 av mX mann Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Tenker på å melde meg inn i en Airsoft-klubb, finnes det noen i Trondheim? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Så hvis jeg hadde bestilt en softgun nå, uten å ha fylt 18, uten å ha vært medlem i noen klubb etc, så hadde jeg kunne fått problemer? Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Så hvis jeg hadde bestilt en softgun nå, uten å ha fylt 18, uten å ha vært medlem i noen klubb etc, så hadde jeg kunne fått problemer? tviler på at du hadde fått noen problemer med mindre du valser rundt midt i gata og vifter med den mot folk, men lovlig er det ikke Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Men du kan jo kjøpe airsoft lovelig..Er det ikke det året man fyller 18 man kan kjøpe? Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Nei, det er nok dagen man fyller 18. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Kanskje litt feil sted å poste men lurte på om det er noe spesielt man trenger vis man skal kjøpe seg en softgun? Type rifle som ligner på en m4. Har lyst på en med redpoint sikte og vertical grip just for fun. Har dere noe å anbefale til rundt 300-500 kroner? Heelst fra en norsk side. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 I din prisklasse finnes det vel ingen airsoft-våpen som passer din beskrivelse. Ikke som funker, anyways. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Hva er minste pris for en lignende softgun? Skal ikke brukes til noe spesielt, bare ha en da den er billigere en virkelig m4 Endret 4. juli 2008 av PoG Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Tja, om du tør bestille fra HK, så har Tokyo Marui M16 og XM177 på redwolfairsoft.com Lenke til kommentar
pxK Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Denne så grei ut, blir vel 16-1700 med frakt og hele pakka vis jeg ikke trenger noe annet som er must. Så ett par sider tilbake en annen type rifle som ligned litt på m4 men litt kortere med veritcal grip til 400kr. (?) Tipper at den er litt ræv men kanskje grei nok siden jeg ikke akkurat skal spille noe kamp eller sånt Lenke til kommentar
KptSabeltann Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Denne så grei ut, blir vel 16-1700 med frakt og hele pakka vis jeg ikke trenger noe annet som er must. Så ett par sider tilbake en annen type rifle som ligned litt på m4 men litt kortere med veritcal grip til 400kr. (?) Tipper at den er litt ræv men kanskje grei nok siden jeg ikke akkurat skal spille noe kamp eller sånt Hva med den her? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Den så jo grei ut men synd den var utsolgt. Kan godt hende jeg bestiller en sånn når den kommer på lager. + går det å ta vekk iron sikten? Liker ikke den helt Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Sjekk www.rsov.com... Bra nettsjappe! www.gunnerairsoft.com er også grei. Lenke til kommentar
KptSabeltann Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Den så jo grei ut men synd den var utsolgt. Kan godt hende jeg bestiller en sånn når den kommer på lager. + går det å ta vekk iron sikten? Liker ikke den helt Ja det går det. Da kan du sette på Denne Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Skal på ferie en måned nå...Bør jeg fylle magasinet på gass pistolen min fult å la det stå, eller tømme det?(med gass altså) Endret 4. juli 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå