Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

En haug av innlegg er slettet.

 

At jeg skulle se fanboyisme i airsofttråden ville jeg ikke trodd. Vil du diskutere airsoft, værsågod. Vil du diskutere paintball, bruk den dedikerte tråden. Men ikke kom inn her og prat om hva som er den beste sporten, det kommer aldri noe godt ut av det.

 

Anse dette som en advarsel, flere trollete innlegg (og dette gjelder både airsoftfolka og paintballfolka, ingen av dere går klar her) om hva som er best, og det vil bli utdelt advarsler og utestengelser over en lav sko.

 

Be nice, shoot with care. ;)

 

 

EDIT: La meg også presisere at det er 18-årsgrense på både airsoft og paintball her i Norge. Vi gir ikke tips til kjøp for folk under 18.

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
0.25g ene var ikke bio så derfor er de billigere ;)

Åja, da har jeg blandet. De sa de skulle få inn både .20 og .25 til ca 149,- per kilo, men de har vel bare fått den ene av de to så langt. Jeg aner ikke om de kulene de har bestilt er bio eller ei, men de sa de hadde bestilt veldig mye, og det var derfor de kunne selge dem så billig. :)

Lenke til kommentar
Er det slik at jeg kan få dispensasjon til å kjøpe airsoft hvis jeg melder meg inn i en klubb? Jeg er 16 år

Først må du bli med i en klubb og spille med en verge(eller må man bare være medlem?), så etter et halvt år kan du søke om dispensasjon. :)

 

Du må være aktivt medlem i en klubb i et halvt år, deretter kan du søke om disp. Fram til du får disp/fyller 18, må du spille med verge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...