Laserbeam Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har tenkt til å investere i ny softgun rifle, helst en M4 kopi, jeg har ikke lyst til å betale mer enn 2000 kr, noen som har noen forslag? Vil ha en som er realistisk som mulig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 M15A4 Ikke en M4 akkurat. M4 Ris Comando Billig våpen, antakeligvis nokså laber kvalitet, men det er en M4 ihvertfall. Om du er villig til og betale mer, så kan jeg anbefale løskruttvåpen av M4a1, dette er i solid kvalitet, funker og ser helt lik ut de ekte våpene: M4a1 Dog har ikke dette noe med softgun og gjøre, så er vel kanskje ikke det du leter etter. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Mye bedre å kjøpe en kinaklone enn en CA sportline.. Ta en titt på www.gunnerairsoft.com > AEG > Dboys ... De har mange fete rifler.. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 M15A4 Ikke en M4 akkurat. Ikke M4? Etter som jeg har fått med meg er det Classic Armys "svar" på M4? Eller er jeg helt feil? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 M15A4 Ikke en M4 akkurat. Ikke M4? Etter som jeg har fått med meg er det Classic Armys "svar" på M4? Eller er jeg helt feil? Korrekt. God kvalitet har de og. Jeg fikk tre nye pistoler i går. En M1911, en M9 og en P226R. Bilder kommer i kveld. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Herregud som du hamstrer a? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg gjør meg klar for å skyte kommunister i revolusjonen. (Bare P226Ren og M1911en er mine da. M9en, den andre M1911en og VSR-10en er en kamerat sine.) Har noen en anelse om et godt sted i Norge/Skandinavia å kjøpe kuler og gass fra? Sandefjord er gørtreige, sendte bestilling til RW og Sandefjord Paintball på samme dag, i går fikk jeg sendingen fra RW og Sandefjord har ikke sendt pakka mi engang) Endret 1. juli 2008 av Marley Lenke til kommentar
A-Soft Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Sandefjord er gørtreige, sendte bestilling til RW og Sandefjord Paintball på samme dag, i går fikk jeg sendingen fra RW og Sandefjord har ikke sendt pakka mi engang. Sandefjordpaintball har bestandig sendt pakka mi samme dag. Har bestillt der mange ganger og synes de er topp på service Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Sandefjord er gørtreige, sendte bestilling til RW og Sandefjord Paintball på samme dag, i går fikk jeg sendingen fra RW og Sandefjord har ikke sendt pakka mi engang. Sandefjordpaintball har bestandig sendt pakka mi samme dag. Har bestillt der mange ganger og synes de er topp på service Synes det er litt merkelig, siden jeg fikk den forrige bestillingen min der veldig fort. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Nå har Hobby-Huset i Kristiansand fått inn de nye kulene: G&G .25. De hadde bestilt ett stort lass med kuler, men de kom ikke til å få dem før om en eller to måneder. Derfor hadde de fått framskyndet en mindre bestilling, antagelig med tanke på Op. Skogstorm. Det står på nettsiden at G&G .25 koster 149,- mens G&G .20 koster 249,- Dette er antagelig en feil. De sa tidligere at man betalte per kilo, så om man velger de tyngre kulene så fik man ca 1000 kuler mindre. Den riktige prisen på G&G .20 er antagelig 149,- Disse kulene skal testes ved første anledning. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 0.25g ene var ikke bio så derfor er de billigere Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Finnes det sniper-airsoft ? Og noen som vet hvor langt de da skyter? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Ja! Kommer an på våpenet. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg og vil ha airsoft! Men må vel være 18 regner jeg med...:/ Og hvor langt er det lengste du har lest/sett en sniper skyte? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg og vil ha airsoft! Men må vel være 18 regner jeg med...:/ Og hvor langt er det lengste du har lest/sett en sniper skyte? Her får du ikke hjelp før du har rundet 18. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg gjør meg klar for å skyte kommunister i revolusjonen. (Bare P226Ren og M1911en er mine da. M9en, den andre M1911en og VSR-10en er en kamerat sine.) Har noen en anelse om et godt sted i Norge/Skandinavia å kjøpe kuler og gass fra? Sandefjord er gørtreige, sendte bestilling til RW og Sandefjord Paintball på samme dag, i går fikk jeg sendingen fra RW og Sandefjord har ikke sendt pakka mi engang) Fikk ganske god erfaring med www.fakewar.se eller www.nordicstar.se under Berget. Hyggelige folk med mye peil. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Da prøver jeg å kjøpe fra dem neste gang. EDIT: Jeg måtte visst bekrefte bestillingen hos Sandefjord per mail. Ikke rart de ikke har sendt den enda. Nå bør det gå fort. Endret 1. juli 2008 av Marley Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Marley! Bilder? Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Kjøp heller Classic Army sin. Skal være ganske så lik den ekte, men skal du ha helt nøyaktig så tror jeg Systema sin MP5 er veien å gå. Koster bare litt mer enn de andre Er det denne jeg burde gå for? http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...435e6039323fd92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå