Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

M15A4

 

Ikke en M4 akkurat.

 

 

M4 Ris Comando

 

Billig våpen, antakeligvis nokså laber kvalitet, men det er en M4 ihvertfall.

 

Om du er villig til og betale mer, så kan jeg anbefale løskruttvåpen av M4a1, dette er i solid kvalitet, funker og ser helt lik ut de ekte våpene:

 

M4a1

 

Dog har ikke dette noe med softgun og gjøre, så er vel kanskje ikke det du leter etter.

Lenke til kommentar

Jeg gjør meg klar for å skyte kommunister i revolusjonen. :p

 

 

(Bare P226Ren og M1911en er mine da. M9en, den andre M1911en og VSR-10en er en kamerat sine.)

 

 

Har noen en anelse om et godt sted i Norge/Skandinavia å kjøpe kuler og gass fra? Sandefjord er gørtreige, sendte bestilling til RW og Sandefjord Paintball på samme dag, i går fikk jeg sendingen fra RW og Sandefjord har ikke sendt pakka mi engang)

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Sandefjord er gørtreige, sendte bestilling til RW og Sandefjord Paintball på samme dag, i går fikk jeg sendingen fra RW og Sandefjord har ikke sendt pakka mi engang.

 

Sandefjordpaintball har bestandig sendt pakka mi samme dag. Har bestillt der mange ganger og synes de er topp på service :thumbup:

Lenke til kommentar
Sandefjord er gørtreige, sendte bestilling til RW og Sandefjord Paintball på samme dag, i går fikk jeg sendingen fra RW og Sandefjord har ikke sendt pakka mi engang.

 

Sandefjordpaintball har bestandig sendt pakka mi samme dag. Har bestillt der mange ganger og synes de er topp på service :thumbup:

 

Synes det er litt merkelig, siden jeg fikk den forrige bestillingen min der veldig fort.

Lenke til kommentar

Nå har Hobby-Huset i Kristiansand fått inn de nye kulene: G&G .25. De hadde bestilt ett stort lass med kuler, men de kom ikke til å få dem før om en eller to måneder. Derfor hadde de fått framskyndet en mindre bestilling, antagelig med tanke på Op. Skogstorm.

 

Det står på nettsiden at G&G .25 koster 149,- mens G&G .20 koster 249,- Dette er antagelig en feil. De sa tidligere at man betalte per kilo, så om man velger de tyngre kulene så fik man ca 1000 kuler mindre. Den riktige prisen på G&G .20 er antagelig 149,-

 

Disse kulene skal testes ved første anledning. :D

Lenke til kommentar
Jeg gjør meg klar for å skyte kommunister i revolusjonen. :p

 

 

(Bare P226Ren og M1911en er mine da. M9en, den andre M1911en og VSR-10en er en kamerat sine.)

 

 

Har noen en anelse om et godt sted i Norge/Skandinavia å kjøpe kuler og gass fra? Sandefjord er gørtreige, sendte bestilling til RW og Sandefjord Paintball på samme dag, i går fikk jeg sendingen fra RW og Sandefjord har ikke sendt pakka mi engang)

 

Fikk ganske god erfaring med www.fakewar.se eller www.nordicstar.se under Berget. Hyggelige folk med mye peil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...