Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei hei folkens:)

 

Vi er 4 stykker som går å planlegger å kjøpe oss softgun utstyr, men sliter litt med å finne ut hvilken produsent vi skal gå for... Planen er å handle fra uncompany. Noen som kan gi oss noen tips om produsenter, kvalitet, "ekthetsfølelse", fps osv.

Vi skal ha både pistoler og gevær.:)

Håper på konstruktive tilbakemeldinger:)

Lenke til kommentar

G&P - Har fått mye skryt, men har aldri holdt i en selv. Tipper de er av svært god kvalitet.

 

Tokyo Marui - Har rykte på seg til aldri å gå istykker. Og er kompatibel med alt av ekstra deler. Lager forøverig noen svært gode våpen, har AUGen deres selv (oppgradert dog). De lager også vært gode pistoler.

 

Classic Army - Lager gode våpen også, noen klager på at de jammer til og at innerdeler går istykker. Andre på at det er feile merker på utsendet. Har ingen erfaring med dem selv, men en kamerat av meg har mye problemmer med G36C'en deres. Om du tenker å kjøpe deg en "sportline" er vel en kinaklone bedre

 

Systema - Lager veldig dyre, men veldig brae våpen. Eneste jeg vet som har 3-burst og faktisk på noen våpen justerbar fps. Svært god innmat også, trenger igrunn aldri oppgradering.

 

Jing Gong - Lager de beste kinaklonene, spessielt kjent for AKene sine. AUGen deres, G36Cen og sniperne skal også være svært bra.

 

Dboys - OK kinakloner, lager bra M4/M16

 

CYMA - Hadde en pistol fra dem (Glock 18C), den gikk istykker etter 5-6 magasiner...

 

Western Arms - Lager visst nok de beste pistolene.

 

EDIT: Oppsett.

EDIT2: NASF sine regler er iallfall 350fps ute på full-auto, 300fps inne. Om du har et våpen som bare kan skyte semi kan du bruke 450fps, eller 550fps om du har bolt-action (fjær). De fleste våpene er 1:1 kopier av orginalene, mange veier også ca like mye (full-metal våpene iallfall, plast våpen er mye lettere). Kan anbefale M4, G36C eller AUG (som jeg har selv). Eventuelt en AK (TM sine nye er veldig kule, men elektrisk blowback osv).

Endret av hotstian
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Lurer litt på og kjøpe en "Sniper rifle" i softgun. Hvordan er bolt funksjonen på f.eks m24? Er den lett og dra, og er det mulighet for og ta av sluttstykket?

Lenke til kommentar
Blue--sky; når du skulle ha scope covers til m24'en din, tok du de med 48mm eller 58mm?

 

Tja, målte på siktet og valgte ut i fra denne tabellen http://www.midwayusa.com/mediasvr.dll/imag...leitemid=163651

 

Men jeg klarte å knekke det fremre coveret i dk, samt at den utløse knappen på bakre hang seg opp i nettingen til ghillien hele tiden så jeg tok det av igjenn... :whistle:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Vil da absolutt tro det. Det er bare den råeste M4-receiveren EVER. :p

 

Har forøvrig bestilt litt fra RW. En P226 med rail og en M1911, begge i helmetall. :wee:

 

 

EDIT: Btw, hvordan får man rewiret ledningene til stocken på en M4? Festingen var anordnet på et helt annet vis enn jeg trodde.

Endret av Marley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...