Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.nasf.no/forskrift_sikkerhet.pdf

 

hvis du ikke skal oppgradere dem med det første ville jeg heller valgt en aimpoint

5412256[/snapback]

 

Som herrene her sier, TM er veien.

Link til den jeg har;Tokyo Marui Desert Eagle Chrome Hardkick

 

Edit: Ops, noe galt med linken, et øyeblikk.

 

Edit: Fikset.

Kjeft marc91 :p

5416188[/snapback]

 

 

Tsk, jeg fiksa det jeg og nå(men for dere som ikke fikk det med la han en link til et bilde fra Redwolf det står Details på :p (lettere å forstå om du har prøvd å kopiere en link fra RWC))

Lenke til kommentar
gunfreak19, har du noen meninger om STAR's G36K?

5422195[/snapback]

 

 

 

STAR er !!veldig!! nye på AEG markete, de er egentlig mest kjent for å lage dårlige-middels gode conversion kits og utstyr.

 

og så plutselig kom de men en hau med AEG'r

som har for ganske gode komentarer(de er fornye til å kunne si noe helt klart)

 

men jeg mener at alle nybegynnere bør kjøpe seg en TM(hvilken som helst eventuelt en CA M15.

 

men er du en gambler og digger g36K over allt i verden kan du jo prøve deg, men husk at full size K versionen er stor, nesten nøyaktig like lang som en AG.

Lenke til kommentar
Ja det står at den er 1000mm lang.

Er den verdt pengene?

Hvis du kjøper TM sin så må du jo trimme og herje for å få den lik STAR sin.

5422393[/snapback]

 

Jepp 350 tune koster vel 50$ eller noe), og i tillegg får man med et scope på STAR sin versjon(vet ikke hvordan kvaliteten på scopet er, men utifra bilder ser det bra ut) Jeg ville iallefall byttet min TM 350fps G36c mot STAR sin anytime.

 

G36k er stort ja, men synes personlig det er mye tøffere enn c'en(om jeg hadde hatt penger vill jeg gjort min G36c om til en G36k eller en MG36 ;) )

 

kult bilde, men vekta på star sin er liker jeg ikke, bare 1/3 av orginal vekta, men vis den funker blir jo det den første MG som funker ut av boksen, da det ser ut som CA sliter litt med sine..

Den veier litt lite ja, men med litt ekstra deler kan man lett fikse vekten opp til det man ønsker. Jeg har satt på en rail og har en gammel "skeleton" kolbe bestillt ifra eBay, noen 5.56 kuler og et CA heatshield er også på vei. Det vil få våpenet opp i en vekt jeg er meget fornøyd med. Er ikke noe mål får meg å få den opp i RS vekt.

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Ja det står at den er 1000mm lang.

Er den verdt pengene?

Hvis du kjøper TM sin så må du jo trimme og herje for å få den lik STAR sin.

5422393[/snapback]

 

 

jeg personlig liker KV(den norske versjonen) best, den er kortere en K men lengre en C. da C blir litt kort for meg..

 

jeg vil tro at sikte som følger med STAR sin suger da alle slike sikter fra alle firmar suger, ingen har greid å lage gode sikter i den fasongen..

 

men liker du den veldig så er det jo bare å prøve.. eneste du kan tape er penger. og funker den ikke vil jo det altids finnes folk som kan fikse den..

 

men jeg ville ventet litt til det har kommet noen omtaler av denne,

Lenke til kommentar
jeg personlig liker KV(den norske versjonen) best, den er kortere en K men lengre en C. da C blir litt kort for meg..

 

jeg vil tro at sikte som følger med STAR sin suger da alle slike sikter fra alle firmar suger, ingen har greid å lage gode sikter i den fasongen..

 

men liker du den veldig så er det jo bare å prøve.. eneste du kan tape er penger. og funker den ikke vil jo det altids finnes folk som kan fikse den..

 

men jeg ville ventet litt til det har kommet noen omtaler av denne,

5422557[/snapback]

 

Eneste jeg kan tape er penger? Hvordan skal man kunne kjøpe lykke uten penger? :p

Kan jeg/vi få noen bilder av de forskjellige versionene? KV, K og C.

Jeg får vente på noen omtaler, vente hadde jeg måtte allikavel. Pengelens.

Lenke til kommentar
jeg personlig liker KV(den norske versjonen) best, den er kortere en K men lengre en C. da C blir litt kort for meg..

 

Enig.

 

men jeg ville ventet litt til det har kommet noen omtaler av denne.

 

Enig.

 

Kan jeg/vi få noen bilder av de forskjellige versionene? KV, K og C.

 

Jepp:

 

Men KVen er det ikke mange bilder på nettet av.

 

G36K:

 

G36K.JPG

 

G36c:

 

G36c.jpg

 

G36:

 

G36.jpg

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...