Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte mer på penetrering jeg. :)

 

Jo på kloss hold kan det være skadelig, som du så på forrige side så går en 0,36 ved 700fps igjennom et panel.. denne vil da ha en energi på 8 joule. En 0,12g kule skutt i 350ms/1150fps vil ha 7,35 joule.

 

Men tviler på jeg klarer 1150fps med den striker springen jeg har i nå, men har en kraftigere liggende hvis det skulle bli nødvendig :ph34r:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Fant en lader i kjelleren i stad:

 

 

Den er blitt brukt til å lade 6 cellers 7.2v ni-cd batterier til radiostyrt båt. Vil den fungere på airsoft batterier?

Det er lite eller ingen forskjell på ett batteri til RC-bil/båt fra et batteri brukt i airsoft. Det eneste er at de fleste RC-biler/båter bruker 6 celler (7.2v) mens airsoft-våpen ofte bruker 7 celler (8.4v) eller mer. Jeg ser det står 4-7 cells, så da går det bra.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Fant en lader i kjelleren i stad:

 

 

Den er blitt brukt til å lade 6 cellers 7.2v ni-cd batterier til radiostyrt båt. Vil den fungere på airsoft batterier?

Det er lite eller ingen forskjell på ett batteri til RC-bil/båt fra et batteri brukt i airsoft. Det eneste er at de fleste RC-biler/båter bruker 6 celler (7.2v) mens airsoft-våpen ofte bruker 7 celler (8.4v) eller mer. Da kan du ikke bruke den laderen.

 

Okay. Så hvis jeg kjøper et 8.4v batteri med max 7 celler, så skal den laderen fungere?

Lenke til kommentar
Svært så strenge NASF er da... Ikke lov med granater? Hvilket betyr at det mest sannsynlig ikke er lov med miner heller?

 

Vel, jeg har ikke lyst til å få en granat i hue av en fyr som lobber den inn i et rom. Skjønner forsåvidt at nasf har utelatt en del slike effekter, men det er en grunn til det.

Claymores er lov.

Lenke til kommentar

Så lenge de veier et par hundre gram, så er det nok til at folk kan få ganske vondt. Noen av granatene er også i metall eller har metall deler. Er heller ikke digg hvis du ligger nede, og det lander en granat som går av 10cm foran trynet ditt.

 

For min del kunne det godt vært lov med 350 inne og granater/røyk what so ever, men nå er reglene slik som de er og det er ikke mye vi kan gjøre ved det akkurat nå. Mulig noen granater kommer opp for vurdering ila dette året!?

Lenke til kommentar
Konge.

 

Jeg har også to Ni-Cd batterier som blei brukt til RC. De er på 7.2v. hvordan vil de fungere i et airsoftgevær som foreksemper CAM15A4?

Skuddtakten går nok ned litt, men med mindre våpenet er oppgradert med kraftig fjær, så burde det gå. 8.4v er uansett bedre da det ikke tar så lang tid fra du trykker inn avtrekkeren, til skuddet faktisk blir avfyrt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...