Cutthroat Bill Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Marley: Kan du ikke bare dytte ut låsepinnen foran, også trekke de to delene ifra hverandre? Red.: Du må huske å ta ut magasinet, forresten. Hvis ikke er det stor risiko for å bøye løpet. Sett at den demonteres på samme måte som min, selvsagt. Endret 17. juni 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Hvis du har ledningene i fronten, så må du passe på at du ikke fucker opp dem. Så følg hele tia med på dem, og at de ikke blir ødelagt. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Endelig fått disp og disse har kommet i hus Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Det er en G-Spec du har der, eller? Er det oppgradert? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 BEstilte meg et China Made Phantom Kit (samme som King Arms Light Weight Phantom Kit, de ligner veldig), en laser (bare for den var billig, vet ikke hvor bra den er), en bi-pod (Dboys M-3 Spring Bipod with rail adaptor (Short)). Håper AUGen blir litt bedre sniper når man slipper å legge den på steiner å sånt for å få god støtte til å sniper, har fått et merke på løpet. Hvor short er egentlig en "short" bi-pod? Begynner å ligne litt på den her nå: http://www.uncompany.com/images/unc-augsniper_big.jpg Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Marley: Kan du ikke bare dytte ut låsepinnen foran, også trekke de to delene ifra hverandre? Red.: Du må huske å ta ut magasinet, forresten. Hvis ikke er det stor risiko for å bøye løpet. Sett at den demonteres på samme måte som min, selvsagt. Det skal jeg prøve. Hvis du har ledningene i fronten, så må du passe på at du ikke fucker opp dem. Så følg hele tia med på dem, og at de ikke blir ødelagt. Skal huske på det. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Hvorfor er det så stor forskjell i fps målingene fra wgc og redwolf? m16a4 m/ras på wgc = 300-320 fps mens på redwolf er den 380-400fps-.. Hva er det riktige`? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Ser du på likt våpen da? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Det er en G-Spec du har der, eller? Er det oppgradert? jepp en G-spec Laylax Zero Trigger with Piston Set for Marui VSR10 Laylax PSS10 Teflon Cylinder for Marui VSR-10 Laylax Damper Cylinder Head Pro for VSR-10 Series Laylax Barrel Spacer for VSR-10 G-Spec Laylax PSS10 Stainless Smooth Bearing Spring Guide for Marui VSR-10 LayLax PSS10 Bolt Handle for VSR-10 Series Firefly Hop Up Bucking for Marui VSR-10/5.1/4.3/G26/P226/M1911/MK23 ( Hard Type ) Chroner 518 fps+ Skal kjøpe en ny fjør ettervært regner jeg med så det blir litt høyere fps og slenge på en Laylax PSS10 High Pressure Piston w/ Silent Shaft for VSR-10 så den lager litt mindre lyd, ikke det at den lager så mye nå men Endret 18. juni 2008 av Silo Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Melder med inn i denne tråden her! Har hatt lyst til å begynne med airsoft en stund nå og vurderer og kjøpe meg et airsoft-gevær. Har tittet litt på denne: http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...roducts_id=2194 (Vil ha i metall. Er ikke så keen på at alt er i plast...) Noen erfaringer med denne? I tilegg trenger jeg vel dette: http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...roducts_id=2119 http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...roducts_id=2065 Passer disse sammen? Endret 18. juni 2008 av Krypto. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Den laderen er ikke til å annbefale... Tar laaaaang tid å lade! Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Ok. Burde jeg satse på noe i denne duren da?: http://www.guntech.no/product_info.php?cpa...mp;view=reviews btw. Er www.guntech.no en bra nettbutikk? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Jepp! den er med avlader, som gjør at batteriet holder lengre.. Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hvis jeg kjøper DENNE, kan jeg i ettertid montere R.I.S for montering av ekstrautstyr? I såfall, hva skal jeg velge og hva passer. Er så mye rart å velge i, og jeg vet ikke hva som passer... Edit: Fant DENNE. Passer den? Hvor monteres batteriet nå? Endret 18. juni 2008 av Krypto. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...roducts_id=2065 Denne laderen er å anbefale, da lang ladetid igjen gir batteriet bedre levekår. dvs at batteriet ikke gradvis blir dårligere fordi det konstant blir hurtigladet, og til NICD batteriet så husk avlader også. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Da har jeg fått installert HPA kitet, og slenger opp noen bilder Testa på maks da har jeg ca 860fps med 0,20 og 700fps med 0,36g. Ved 700fps ved 0,36g blåste den rett gjennom et panel bord Noe som er rimelig sykt for en "softgun".. Den gikk også rett gjennom en redgas gassflaske. (det gjore den også ved ca 600fps/0,36) som er ca det jeg kan spille med. Ved 500fps/0,36 gikk den ikke gjennom 1 side engang (som var maks jeg fikk ved bruk av redgas. Lurer på om jeg klarer å bryte lydmuren med 0,12 :!: Det hadde vært sinnsykt morro.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hvis jeg kjøper DENNE, kan jeg i ettertid montere R.I.S for montering av ekstrautstyr? I såfall, hva skal jeg velge og hva passer. Er så mye rart å velge i, og jeg vet ikke hva som passer... Edit: Fant DENNE. Passer den? Hvor monteres batteriet nå? Hvis jeg ikke tar feil, så fikk du et tilbud på Classic Army M15 A4 av Hi-DEQ.... Jeg ville gått for det.... Og ja, du kan montere RIS. Blue-sky : Sinnsykt! Vil helt ungå å få en av de skuddene planta opp i baken Endret 18. juni 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Blue-sky : Sinnsykt! Vil helt ungå å få en av de skuddene planta opp i baken Hehe, ja da måtte du nok ha funnet fram pinsetten :!: Lenke til kommentar
genstian Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Blue--Sky: WoW, kraftig. Hva er det meste du har lov til å spille med med den der? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Den gikk også rett gjennom en redgas gassflaske. (det gjore den også ved ca 600fps/0,36) som er ca det jeg kan spille med. Ved 500fps/0,36 gikk den ikke gjennom 1 side engang (som var maks jeg fikk ved bruk av redgas. spiller dere med 6 joule på sniper, are you kidding me? hvilken sikkerhetsavstand operere dere med da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå