Hotel Papa Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Cranestock passer vel den ja, men usikker på batteriet. Jeg kjører 9.6v i min nå, og skuddtakta er i og for seg høy nok. Mulig det vil gå ann å bruke det batteriet over en liten periode, men du må nok regne med å kanskje bytte stempel og andre slitasjedeler etter hvert. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Okei.. Men hvordan fjerner jeg full auto funktionen på en m16? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Som han her f.eks. http://www.airsoftguns.info/viewtopic.php?f=1&t=16791 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Finnes så mange våpen jeg skulle hatt, greier nesten ikke bestemme meg. Denne feks, regner med at denne består av veldig mye metall, er vel ikke noe særlig med blowback dersom det gjør det, eller? Ender vel med at jeg bestiller meg 2 sidearms og en g36. Blir ikke noe billig nei^^ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Funnet ut åssen G36? (c, k, o.l) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Fordi de har oppgradert ventilen, og fordi du kan bruke sprekere gass på den, så vil jeg si rekylet er omtrent samme som standardversjonen. Antagelig bedre pga vekten. Red.: Forresten, angående det å fjerne full auto på M16, så kan du jo bare lage en en ny "selector" hvis du har tilgang til fres, og kanskje dreiebenk. Jeg har veldig lyst til å gjøre det på min. Endret 17. juni 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Funnet ut åssen G36? (c, k, o.l) Var en G36c jeg hovedsaklig tenkte på ja. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Najs! Det er den jeg har xD Åsnt merke skal du ha? BTW : Hva er det man må ha av sånn smøring når man skal skifte deler i gearboxen? Silikon etter-eller-anna og girfett? Help me! Endret 17. juni 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 TM ja. This one Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Dobbelposter visst jeg, men jeg har aldri hørt noe om Jing Gong. Duger det, eller er det bare crap? Tenker da på denne Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Najs! Det er den jeg har xD Åsnt merke skal du ha? BTW : Hva er det man må ha av sånn smøring når man skal skifte deler i gearboxen? Silikon etter-eller-anna og girfett? Help me! Denne for eks: http://www.viperspaintballklubb.no/productview/20043469/ Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Eg har et problem med Mauseren eg kjøpte i Vinter. Den vil ikke lade lenger. Når eg prøver å ta ladegrep på den så vil den ikke... Og et annet spm. Det kikkertsikte eg har på mauseren er heilt ute å kjøre, den sikter jo ikke der den skyter. Den skyter normalt noen cm under målet eg sikter på. Endret 17. juni 2008 av kake111 Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Dobbelposter visst jeg, men jeg har aldri hørt noe om Jing Gong. Duger det, eller er det bare crap? Tenker da på denne Den har jeg faktisk vært eier av, jeg synest den virket utroligt godt. Er den best airsoften under 1500,-(Norsk pris) jeg har hatt. Men laderen og batteriet er ikke futt, så anbefaler å kjøpe nytt. Når det gjelder FPS, er det litt opp og ned. Jeg klarte få den opp i 350 av og til, men var på det minste nede i 103. Men lå på en 300 for det meste. Anbefales av meg, men jeg er ikke den mest kresne. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Da har man endelig fått deg disp Slenge ut noen bilder snart Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Dobbelposter visst jeg, men jeg har aldri hørt noe om Jing Gong. Duger det, eller er det bare crap? Tenker da på denne Skal jo være en rein klone av TM g36c, og veldig mange har gode erfaringer med den.. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Fant ut at ICS kulene ikke var så ille de heller. Ca det samme som KSC, iallfall på semi. Hadde ikke nok kuler til å kjøre den på full-auto for å sjekke matingen. Noen som har litt mer utdyppet erfaring med ICS vs KSC kuler? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 litiumfett: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=96167Fant ikke silikonfett, men de har hatt dette tidligere og de har ikke hele produktkatalogen på nett. Man får også turtlewax silikonfett på bensinstasjonen:) Edit: Denne kan du bruke... Quote fra side 384... Etter 10 timers leting, fant jeg endelig denne! :D Satser på å kjøpe det i mårra Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Dobbelposter visst jeg, men jeg har aldri hørt noe om Jing Gong. Duger det, eller er det bare crap? Tenker da på denne Går for å være en av de beste kinaklonene som er laget. Så JG G36en er nok et forholdsvis safe kjøp. Fant ut at ICS kulene ikke var så ille de heller. Ca det samme som KSC, iallfall på semi. Hadde ikke nok kuler til å kjøre den på full-auto for å sjekke matingen. Noen som har litt mer utdyppet erfaring med ICS vs KSC kuler? Jeg kan gi en rapport av hvordan KSC kulene funka gjennom Berget, når det er feridg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg sliter med å åpne receiveren på M4en min. Noen tips? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Får se hvordan det blir etter jeg kommer hjem igjen. Må ikke bruke så alt for mye penger, når jeg blir 18 mot vintern, og samtidlig må kjøpe meg en ny telefon. Er bare så utrolig mange våpen jeg har lyst på ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå