Hi-DEQ Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Hva er forskjellen på Denne og wgc custom m16a3 M/ m203? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Det er visst bare noen små interne deler som er oppgradert. Akkurat hva vet jeg ikke, men tror kanskje det er noe med bedre springguide og en annen motor tror jeg. I hvert fall det jeg husker å ha lest på airsoftzone.dk.. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 excel 0,25 er ikke dårlige, jeg bruker kun excel 0,25 i mp5en min og har aldri hatt problemer med det. 0,2 kulene er bare bedre polerte slik at de har mindre friksjon i magasinet. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Excel går for å være et ganske mindre bra merke i forhold til de "nyere" kulene som er ute på markedet nå. F.eks ICS, G&G, KSC osv. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Fikk plutselig lyst på en softgun e.l somehow. Lyst på noe med kvalitet, mest med tanke på buildn. Hvilke brands bør jeg sjekke ut da? Tenker da både på pistoler og div rifler. Kom også med tips og ting jeg bør huske når/hvis jeg skal kjøpe. Takk Lenke til kommentar
genstian Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Om du vil ha noe billige som holder til litt spilling kan du bare kjøpe en Jing Gong. Ellers er TM og CA veldig brae merker, G&P hører jeg også er å anbefale Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Hvis du skal ha mest "riktige" markings, så tror jeg G&P eller Tm er veien å gå. CA har bare fæle markings. Du kan også kjøpe en CA og en G&P reciever med de markingsene du vil ha. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Btw tenkte jeg skulle kjøpe 20,000-30,000 kuler. KSC 0.25g. Men ser at frakten fra utlandet blir veldig dyr, så lurer på om det er noen billige, norske, evt svenske eller danske webshoper som selger disse kulene? I norsk klarer jeg bare å finne ICS , G&G og Excel kuler (ja, plus en del jeg aldri har hørt om). Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Ser kvaliteten på en del våpen varierer veldig. Denne feks, er slike rett og slett crap, eller er de litt brukbare som sidearm? Litt rart at de skriver om stainless chrome, når de tydligvis er fullstendig laget av ABS? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Den pistolen der sies vel å væe blant de beste fra Tokyo Marui, og bare ett merke er bedre, og det er Western Arms. Det med fargen er vel ganske åpenbar. Det skal forestille Stainless Chrome. Forøvrig er de aller fleste pistoler hovedsakelig i plast. Metalldeler inkluderer avtrekker, hammer, sikter osv. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Kan hende jeg undervurderer de veldig ja, noen av de koster jo trossalt nesten 1k kr, så det bør være litt bra ihvertfall. Andre sider enn UNC og Redwolf som er brukbare? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Btw tenkte jeg skulle kjøpe 20,000-30,000 kuler. KSC 0.25g. Men ser at frakten fra utlandet blir veldig dyr, så lurer på om det er noen billige, norske, evt svenske eller danske webshoper som selger disse kulene? I norsk klarer jeg bare å finne ICS , G&G og Excel kuler (ja, plus en del jeg aldri har hørt om). www.fakewar.se har KSC.. Har du prøvd ICS og G&G? Gleder meg til å få prøvd de forskjellige merkene til sommeren. Kan hende jeg undervurderer de veldig ja, noen av de koster jo trossalt nesten 1k kr, så det bør være litt bra ihvertfall. Andre sider enn UNC og Redwolf som er brukbare? www.wgcshop.com og www.trinity et eller annet.com .. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Vipers har en del pistoler fra WA og TM inne til ikke så gale priser.. btw så gjennom bildene en av danskene hadde tatt fra dk turen, og fant et bilde av meg Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Har en A&K m249 para på vei i posten nå, så lurte på fpsen på denne. denne står det er 310 fps mens wgcshop sier at den har mellom 380 og 410fps.. hva er riktig? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Vipers har en del pistoler fra WA og TM inne til ikke så gale priser.. btw så gjennom bildene en av danskene hadde tatt fra dk turen, og fant et bilde av meg Najs! Nesten usynelig! Kan hende jeg undervurderer de veldig ja, noen av de koster jo trossalt nesten 1k kr, så det bør være litt bra ihvertfall. Andre sider enn UNC og Redwolf som er brukbare? www.gunnerairsoft.com Rsov.com Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Hvis jeg feks kjøper denne følger det da med noe ekstra enn bare pistolen? eller blir jeg nødt til å kjøpe diverse andre ting utenom? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Det du får er Pistolen og et magasin. Så følger det sikkert med noen ubruklige kuler og en bruksanvisning. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Da må jeg kjøpe med gass da. Vet ikke hvor mye gass det går etter et lite spill, eller hva slags annet utstyr jeg trenger for å være ærlig, er ganske ny innen det her Endret 16. juni 2008 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Det eneste du må ha er beskyttelsesbriller og våpen. Alt annet er opp til lommeboken og interessen. Jeg lurer på om ikke det var denne gassen som skulle være så sabla god. Red.: Eller kanskje det var denne. Eller begge. Endret 16. juni 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Vil jeg kunne montere denne crane stocken på en G&P M16A4 ? Red.: vil våpenet tåle det batteriet som følger med crane stocken? Endret 17. juni 2008 av Hi-DEQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå