Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk skal du ha. Ser ut til at jeg får det til nå.

 

Jeg prøvde å slå litt på en av de pinnene, men oppdaget ikke med en gang at den hadde forflyttet seg 1/2mm. Nå har jeg nesten fått ut den ene.

Huff, liker ikke å måtte bruke rå muskelkraft på nye gjenstander. =/

 

Red.: Haha, ikke rart jeg slet så: Jeg slo den ene pinnen ut fra feil side. :p

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Men påvirker ikke det hopupen?

 

Aner ikke. Jeg har litt å fikse på M4en før den fungerer skikkelig. Har justert hop-upen så den stemmer med laseren, men hovedsiktet og rødpunktet er fortsatt ikke i boks.

 

Forøvrig, irriterende at magasinet funker så dårlig, om det ikke har med selve rifla å gjøre.

Lenke til kommentar

Burde du ikke stille laseren etter hopupen i stedet?

 

Da jeg fik G&Pen, så tok jeg den ut og stilte hopupen først får å få lengst mulig rekkevidde, uten at kulen gikk for mye oppover. Dermed stilte jeg rødpunktsiktet til toppen av kulebanen. Slik har jeg faktisk gjort det med alle softgunene.

 

Jeg tror forresten jeg vet hvorfor hop-upen min er så rar. Jeg tror det skyldes temperaturen på gummien. Hvis våpenet har ligget en stund, så vil noen kuler dette rett ned i bakken, mens andre forsvinner til værs. Men når jeg har skutt noen ganger, så går kulene slik de skal. Jeg tror friksjonen fra de første kulene varmer opp hop-upen litt slik at kulene etterhvert får bedre tak i gummien. Men på en annen side så forklarer ikke det hvorfor noen av de første kulene forsvinner rett til værs: det er jo tydelig tegn på for mye hop-up!

 

Har du opplevde noe lignende, Marley?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...