Hotel Papa Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 WGC custom er stort sett en G&P, bare oppgradert. Du kan heller ikke sammenlikne en CA Sportline med "storebrødrene" som har en mye bedre gearbox og er laget av mye bedre materialer. Men Wgc Custom er GTG! Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Ja SPORTLINE serien er noe drit. Hadde 2 stk begge var det noe feil med. Lenke til kommentar
DeHawk89 Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 ok.... da skal jeg se hva kontoen sier og prøve å få tak i G&P'n:P Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Den fjærbelastede ringen som holder framre handguard på M4 og M16, hvordan tar man den av? Fjæren er litt slapp på høyre side, så jeg hadde tenkt å stramme den, men jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg kommer til. Endret 12. juni 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Fjæra på høyre side er slakk? Nå skjønner jeg ikke. Det er en stor "fjær" som holder handguarden på plass . Du må dra den tilbake for å ta av handguarden, så må du skru ut barrel nut'n og da kan du demontere den enheten du vil stramme. http://www.packrat-toyz.com/images/Leapers/tl-brnut-m.jpg Endret 12. juni 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Ah, men det blanke metallpinnen (gas tube?) ligger nedi ett av sporene på barrel nuten, så den kan ikke skrus rundt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Da må du fjerne front siktet hvor det løpet sitter fast. Add meg på msn hvis du vil, litt lettere å forklare der heh. Endret 12. juni 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Regnet med jeg måtte gjøre det slik, ja. Problemet nå er at de helvetes låsepinnene som holder fast siktet ikke lar seg røre. Med mindre det finnes en enkel måte å gjøre dette på, så lar jeg det være ettersom jeg har lite lyst til å ødelegge noe. Det er ikke slik at handguarden detter av uansett. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Det du gjør, er at du tar noe spist + en hammer og bruker ren vold.. Ikke en annen måte å gjøre det på. Når du har gjort det, så er det en liten umbraco skrue under siktet som du må løsne. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Takk skal du ha. Ser ut til at jeg får det til nå. Jeg prøvde å slå litt på en av de pinnene, men oppdaget ikke med en gang at den hadde forflyttet seg 1/2mm. Nå har jeg nesten fått ut den ene. Huff, liker ikke å måtte bruke rå muskelkraft på nye gjenstander. =/ Red.: Haha, ikke rart jeg slet så: Jeg slo den ene pinnen ut fra feil side. Endret 12. juni 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 mitt Bastogne kit Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Flott kit Gunfreak, har selv lyst til å lage et ww2 kit... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg sliter med å få magasinet mitt til å feede. Noen råd? Særlig er det vanskelig å få til med fullt magasin. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 spray det med silicon Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Eller teflon.. Teflon skal vel helst på beveglige deler? Du kan også prøve å skru det fra hverandre og stramme fjæra. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Prøvde å skru opp det ene magasinet, da fløy det en skrue i ukjent retning. Heldigvis var det standard M16-magasinet, som jeg ikke bruker. Får prøve med litt silikon da. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Men påvirker ikke det hopupen? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Btw, noen andre som fikk seg 5% rabatt fra gunnerairsoft? De 100 først til å registrere seg på forumet fikk det Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Men påvirker ikke det hopupen? Aner ikke. Jeg har litt å fikse på M4en før den fungerer skikkelig. Har justert hop-upen så den stemmer med laseren, men hovedsiktet og rødpunktet er fortsatt ikke i boks. Forøvrig, irriterende at magasinet funker så dårlig, om det ikke har med selve rifla å gjøre. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Burde du ikke stille laseren etter hopupen i stedet? Da jeg fik G&Pen, så tok jeg den ut og stilte hopupen først får å få lengst mulig rekkevidde, uten at kulen gikk for mye oppover. Dermed stilte jeg rødpunktsiktet til toppen av kulebanen. Slik har jeg faktisk gjort det med alle softgunene. Jeg tror forresten jeg vet hvorfor hop-upen min er så rar. Jeg tror det skyldes temperaturen på gummien. Hvis våpenet har ligget en stund, så vil noen kuler dette rett ned i bakken, mens andre forsvinner til værs. Men når jeg har skutt noen ganger, så går kulene slik de skal. Jeg tror friksjonen fra de første kulene varmer opp hop-upen litt slik at kulene etterhvert får bedre tak i gummien. Men på en annen side så forklarer ikke det hvorfor noen av de første kulene forsvinner rett til værs: det er jo tydelig tegn på for mye hop-up! Har du opplevde noe lignende, Marley? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå