Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huzzah! Fikk til å modifisere (file, og pusse) en av adapterne til min gamle TM Tracer, så nå passer den nesten perfekt på min M16A3. :D

 

Beklager dårlig bildekvalitet; mobilen var det eneste tilgjengelige.

 

Nice. Hva med å bygge en skikkelig Stoner-rifle? King Arms eller MadBull JP Rifles frontsett og VN-magasin så har du noe av det mest sexy i vårt univers.

Lenke til kommentar

Takker for gode ord. :)

 

Nice. Hva med å bygge en skikkelig Stoner-rifle? King Arms eller MadBull JP Rifles frontsett og VN-magasin så har du noe av det mest sexy i vårt univers.

Stoner er vel samme greia som SR25? Det hadde vært tøft, men jeg ikke råd til det nå. G&P har ett nesten komplett SR25 Conversion Kit, men det koster mer enn våpenet alene. :p I tillegg burde jeg vel egentlig skifte reciever også, og da øker vel nesten prisen til det dobbelte. Men det frister veldig. :D

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Er det normalt at G&P hopups er så upålitelige? Spilte litt med broderen i dag, og oppdaget at mange av kulene forsvant rett til værs. Oppdaget egentlig det første dagen, men følte det var ekstra ille i dag. Jeg prøvde å stille ned hopupen, men da gikk alle kulene altfor kort.

Hadde det vært bedre med TM hopup-gummi?

 

Kan det være kulene? Jeg har en flaske med Excel 0.25 som har stått urørt i ett par måneder eller så.

Lenke til kommentar
Er det denne hopup-pakningen du har? Kanskje jeg skulle bestille den på Hobby-Huset.

 

Hvordan er KA sitt hopup-kammer bedre?

 

Det er den gummien ja. Nå har jeg kjøpt inn Guarder sin blanke for å teste den. Men den lilla er god som gull. TM sin skal visst også være bra.

 

KA kammeret har mindre lekasje ut i fra det jeg har hørt. Et lite trix man kan gjøre med stock hopup, er å sette noen O-ringer foran på løpet, sånn at du tetter det til en viss grad.

Skal visst også ikke være så kresent på kuler.

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Nice. Hva med å bygge en skikkelig Stoner-rifle? King Arms eller MadBull JP Rifles frontsett og VN-magasin så har du noe av det mest sexy i vårt univers.

Stoner er vel samme greia som SR25? Det hadde vært tøft, men jeg ikke råd til det nå. G&P har ett nesten komplett SR25 Conversion Kit, men det koster mer enn våpenet alene. :p I tillegg burde jeg vel egentlig skifte reciever også, og da øker vel nesten prisen til det dobbelte. Men det frister veldig. :D

 

Nei nei.

 

http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=23416

http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=21853

 

Der har du de råeste. :)

Lenke til kommentar

Nei, huff! Den SR25en jeg linket er mye tøffere, uten minste tvil. Men det er nå min mening. ;)

 

EvenruD: Takker, skal ta en titt på de butikkene der, og samtidig sende e-post til Hobby-Huset og Sandefjordpaintball. :)

 

Red.: Forresten, hvordan mater våpnene dine med KAs hopup-kammer på full auto? Tenker hovedsakelig på G&Pen.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

jaja...har nå bestemt meg for å ligge unna CA og har derfor snoket litt på qxl og skal kjøpe denne: http://www.qxl.no/Article539245440/Sport_F...11508/P/0/1/0/1

er den verdt det?:p

ser det er my G&P deler

skal skaffe meg ACOG snart har allerede en zrail for litt ekstra

EDIT: Min ca sportsline m15a4 streika etter 2 og en halv måned og er ikke fornøyd med kvaliteten på gear boxen...ser ut som de har tatt inn kloner og brukt delene opp igjen:(

EDIT2: fant denne her http://www.qxl.no/Article538916224/Sport_F...11508/P/0/1/0/1

er den noe bra?

Endret av DeHawk89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...