A-Soft Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Naise. M16 er bare elsk Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Joda, den ser og føles utrolig bra, men magasinet som fulgte med var shait. Magasinet ville ikke mate i det hele tatt fordi kulene låste seg fast, og i tillegg hadde våpenet litt problemer med å mate skikkelig på full-auto. I tillegg virket ikke våpenet så veldig presist, men jeg skal teste det litt mer etterhvert. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg sliter også litt med G&P-magasiner egentlig. M16VN-magasinet kan jeg ikke stole på at mater når jeg trykker inn avtrekkeren. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Er det noen som har prøvd STAR AEG'er? De er nesten eneste merke som har noen SA80 rifler. Fant et review av selve geværet her, det hørtes jo relativt bra ut egentlig, så hvis jeg tror jeg har råd, blir det nok heller STAR L85A2 Carbine enn TM Steyr AUG A2 på meg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Hvorfor kjøpe en TM AUG når du kan kjøpe CA? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Er ikke sikker. Hva er penest? Ser at CA har bedre muzzle velocity. Er uansett mer keen på L85, men den er dyr. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Hvorfor kjøpe en TM AUG når du kan kjøpe CA? Noen liker tm bedre en CA... (Personelig liker at det knirker når jeg flyr rundt) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Javel, noe av det rareste jeg har hørt. Men en gang må vel være den første. Ser bare ingen fordel i å kjøpe et våpen som er laget av et dårligere materiale enn CA og som har en dårligere gearbox enn CA. Det blir bare dyrere hvis du vil oppgradere den. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Det kan godt hende, men hvis jeg først skal oppgradere blir det ikke med det første og da kan det tenkes at jeg er villig til å bruke litt mer penger. Av å lese litt rundt omkring har jeg fått inntrykk av at CA oftere leverer med feil enn det TM gjør, og jeg er lite interessert i en reklamasjonssak med et selskap i Hong Kong. EDIT: Synd det ser ut som om ingen her har noe experience med STAR, for jeg gidder ikke kjøpe et våpen til 600 $ når eneste kilden på om det er bra eller dårlig er en kar fra Utah. Endret 10. juni 2008 av G.Julius Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 TM har litt dårlig gearbox, men slutter ikke å virke.. CA har bra gearbox, men stopper noen ganger opp...(etter det jeg har hørt) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Burde være en lett sak å fikse etter det jeg har hørt. Men det er jo du som bestemmer over pengene dine Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Jeg sliter også litt med G&P-magasiner egentlig. M16VN-magasinet kan jeg ikke stole på at mater når jeg trykker inn avtrekkeren. Jeg pelte ifra hverandre G&P-magasinet mitt i går kveld, også satt jeg det sammen igjen. Det virket som det hjalp, men jeg har ikke testet så mye enda. (Red.: Det hjalp ikke!) Hadde tenkt å spille litt i dag, men det er bare 13 grader, også blåser det en del, så jeg tror ikke jeg gidder. Er du fornøyd ellers med rilfen din, da? Endret 10. juni 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
KptSabeltann Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Noen som har erfaring med "Wasteland kulene"? Wasteland Kuler Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Da vi selv produserer på fabrikk i Korea hvor arbeidskraft er rimelig har vi også klart å legge oss under i pris i forhold til Excel kulen Fuck etisk handel! :!: Lenke til kommentar
genstian Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Vel, er sikkert noe drit kuler de kommer med også da. Noen som bestiller en pakke og sjekker? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Til dere som spiller ein del, er det nogen kvinnar med i sporten? bare lurar Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Faktisk en jente som har starte i klubben vår Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 En hel jente, faktisk. Ikke gale det. Hvor mange er dere tilsammen nå? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Tipper et sted mellom 30-50 spillere.. Alt etter årstid og vær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå