Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Blir nok neppe standard på alle våpene deres, men det kommer tok stadig flere modeller med det :)

 

Systemet er virkelig revolusjonerende. Tidligere var det jo bare mulig gjennom gass og trykkluft.

 

Lurer på hvorfor de valgte å introdusere det først på en AK.

 

Tja, de velger det vel fordi det har vært etterspørsel etter blowback AK, tror jeg da. En gang i fremtiden får vi vel munningsild og masse røyk (uten gass) også :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Røyk har vi jo allerede i form av en lyddemper-lignende sak som jeg ikke husker hva heter. Flammer får vi nok neppe, selv om det hadde vært litt kult. ;)

 

Er jo bare å ha en slags gnist ting i den lyddemperen da :)

 

Munningsilden er ikke så stor og varer heller ikke så lenge, hadde vært virkelig kult med en nærmest 100% likt våpen i airsoft :p

 

Systema har jo mange våpen med brust fire og andre ting som ekte vare har, så det er jo mulig da :)

Lenke til kommentar

Blaxtro: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=22928

 

hotstian: Nei, kan ikke bruke gnist. Det hadde bare sett pinglete ut. Det hadde sett ut som om flammen bare datt ut av løpet i så fall. :p

Skulle man simulere munningsild, så måtte det være litt ordentlig, men det er farlig, og begrenser bruken av ett slikt våpen. Det ville antagelig være forbudt å bruke slike inne, og ute om sommeren sier seg selv.

Lenke til kommentar

Man kan få burst på de fleste AEGer. Det eneste man trenger er bare en liten duppeditt som man lodder på og programerer.

 

http://extreme-fire.com/

 

Har blitt skikkelig fristet av å spare sammen til en ny rifle som likner litt på Sun Project sin M16. Det er en fyr som har startet å lage dem igjen, og mulighetene for at vi kan få HK416 og mange andre fete våpen er stor, hvis interessen for riflene hans er stor.

Koster 850usd inkl shipping, komplett rifle og no andre ting.

Så kommer det en gassrigg i tillegg da.

Lenke til kommentar
Blir nok neppe standard på alle våpene deres, men det kommer tok stadig flere modeller med det :)

 

Systemet er virkelig revolusjonerende. Tidligere var det jo bare mulig gjennom gass og trykkluft.

 

Lurer på hvorfor de valgte å introdusere det først på en AK.

 

WA har jo lansert sine M4'er som går på gass og har blowback. Jeg synes de er ganske interessante.

Lenke til kommentar
Btw noen som vet om en god vinter gass?

 

Jo, kraftigere den er jo bedre funker den når det er kaldt.

 

Altså er redgas den beste :yes:

 

 

Om vinteren så funker ikke gass uansett, ikke co2 heller. Da må man bruke trykkluft (HPA) hvis det skal fungere :whistle:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Btw noen som vet om en god vinter gass?

 

Jo, kraftigere den er jo bedre funker den når det er kaldt.

 

Altså er redgas den beste :yes:

 

 

Om vinteren så funker ikke gass uansett, ikke co2 heller. Da må man bruke trykkluft (HPA) hvis det skal fungere :whistle:

 

Noen bruker CO2 i tanker, akkurat som når man kjører med HPA. Det skal visstnok være litt bedre enn HPA om vinteren, mener det er det Panzergraf fortalte meg. :hm:

Men jeg kan bekrefte at CO2 på vanlige 12g patroner, funker veldig dårlig om vinteren :p

Lenke til kommentar
Btw noen som vet om en god vinter gass?

 

Jo, kraftigere den er jo bedre funker den når det er kaldt.

 

Altså er redgas den beste :yes:

 

 

Om vinteren så funker ikke gass uansett, ikke co2 heller. Da må man bruke trykkluft (HPA) hvis det skal fungere :whistle:

 

Noen bruker CO2 i tanker, akkurat som når man kjører med HPA. Det skal visstnok være litt bedre enn HPA om vinteren, mener det er det Panzergraf fortalte meg. :hm:

Men jeg kan bekrefte at CO2 på vanlige 12g patroner, funker veldig dårlig om vinteren :p

 

tror nok er omvendt, da Co2 på tank er flytende væske som trenger varme for å ekspandere og HPA

er bare luft under grisehøyt trykk som ikke er temperatur avhengig.

 

GBB pistoler funker forøvring ganske greit til ned rundt -5 med enten green eller yellow gas.

Lenke til kommentar

Yay! Fikk riflen i dag, men jeg sliter med hopupen. Den er utrolig hard. Er det meningen at jeg skal løsne skruen først? Og har egentlig våpenet noen andre funksjoner? Tenker på de to dingsene ved kolben, og den saken over avtrekkeren.

 

Red.: Ser ut til at dingsebomsene er bare til pynt. Og Hop-up fant jeg ut av. Bilder har jeg og. :p

post-73476-1213040812_thumb.jpg

post-73476-1213040826_thumb.jpg

post-73476-1213040841_thumb.jpg

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...