genstian Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Ja, er egentlig greit hvis de blir med i klubber osv. For et par år siden så jeg noe lignende, 3 stykker hadde gaspistol og 2-3 hadde fjærpistoler og for å sprang midt i boligfeltet, uten beskyttelse for øyene eller vett til å slutte når folk gikk forbi. De var kanskje 12 år gamle. De burde kanskje ventet noen år og/eller bli med i en klubb. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Nothin: Har opp til flere ganger opplevd at ting er i sirkulasjon i helger, ihvertfall lørdager for da kan man hente pakker som kommer inn Husk å skrive den lille reviewen til meg og de andre da Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Prøveskøyt litt med M4en nå. Tvers gjennom en ølboks på et par meter med 0.20g kuler. Gleder meg til å få flere kuler og muligheten til å teste meg på litt mer rekkevidde. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Glad jeg ikke har planer å spille med deg Marley Lenke til kommentar
KptSabeltann Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Har sett en god del på airsoft, men finner ikke helt ut av det...Har lyst på en G3(eller et annet som er ganske likt), g36 eller en m16 med granatkaster... Har funnet noen slike, men vet ikke om de er bra eller ikke... SARM44 CA G36c CA 33e WGC Custom M16A3 Jeg syns g36ken er sinnsykt fet :!: Er HK fan. Men vet ikke hvem som er best da Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Nothin: Har opp til flere ganger opplevd at ting er i sirkulasjon i helger, ihvertfall lørdager for da kan man hente pakker som kommer inn Husk å skrive den lille reviewen til meg og de andre da Lager en på softguns.info, åsså linker jeg bare til den.. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Hvor får man tak i granater til M203 Grenade Launcher? har lett litt rundt på wgc, men finner det ikke... Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Grenade Launchers EDIT: sorry, var litt rask. skal lete litt jeg;) EDIT2: Du må gå inn på magazines, så får du lete litt på de forskjellige produsentene, tror ikke alle har, men de fleste har sikkert. Varrierer også hvordan shells'a er, antall kuler osv. Her for eksempel Endret 5. juni 2008 av G.Julius Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Oi, oi, oi. Nå er rifla på mi Gardermoen. Kanskje jeg får den i morgen eller på lørdag. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Hvor får man tak i granater til M203 Grenade Launcher?har lett litt rundt på wgc, men finner det ikke... RedWolf har et godt utvalg av slikt. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Er det kommet ut noen nye AK-rifler? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 TM har kommet med en ny modell som visstnok skal være ganske fresh.. Er visst snakk om no blowback greier. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Video med Marui AK-74NM med blowback Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Hvor mye er det for den? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Sjekk Kong Fu sjappene da vel.. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Hvor mye er det for den? http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=11255 http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=23628 Lenke til kommentar
Generales Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Er denne noe å annbefale? Hva er forresten speccsa? Kjedelig at det ikke står noe Er denne også noe å annbefale? Tenker jeg skal ha en av de. Veit jeg egentlig skulle ha sniper, men har vært rundt der vi spiller og finner ingen steder det er noe bra å snipe Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Sistnevnte skal visst være veldig bra.. Snakket med Fung som driver stedet, og han mente at hvis det ble noe "AEG OF THE YEAR", så ville den vunnet. (godt nok for et år siden) Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Vel den siste (G36C) ble jo Årents kinaklone har jeg iallfall hørt. Den er iallfall politelig og helt grei til det meste Lenke til kommentar
Generales Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Da blir det G36C på meg da Skyter den forresten noe bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå