Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da tenker jeg går for en L96; Her er infoen men jeg skal ha OD versjon, det er vel ingen forskjell unntatt fargen?

For meg er OD fargen mye finere i skog og i seg selv :)

 

Går det ann å få den til å skyte bedre med ta airbreake?

EDIT:

Dette er speccsa til AUG'en som han skal ha hvis dere ikke gadd å trykke linken

Name: AUG

 

Manufacturer: jeg China

 

Weight: 4.8 kg with box

 

Power: 350fps with 0.2g BB

 

Metal Gear box: Yes

 

Adjustable Hop up: Yes

 

TM compatible Hop up: Yes

 

Hi-Capacity Magazine: Included

 

Battery and Charger: Included

Endret av LarsJonassen
Lenke til kommentar
Da tenker jeg går for en L96; Her er infoen men jeg skal ha OD versjon, det er vel ingen forskjell unntatt fargen?

For meg er OD fargen mye finere i skog og i seg selv :)

 

Går det ann å få den til å skyte bedre med ta airbreake?

EDIT:

Dette er speccsa til AUG'en som han skal ha hvis dere ikke gadd å trykke linken

Name: AUG

 

Manufacturer: jeg China

 

Weight: 4.8 kg with box

 

Power: 350fps with 0.2g BB

 

Metal Gear box: Yes

 

Adjustable Hop up: Yes

 

TM compatible Hop up: Yes

 

Hi-Capacity Magazine: Included

 

Battery and Charger: Included

Nei trur ikke det funker som med Bar 10 :no: Men igjen hvorfor ikke bare ta scoped version? koster deg 15$ mer(ca 75 kr). Du får vel ikke noe billigere scope enn det? :p

Lenke til kommentar

Veit ikke jeg Sabeltann, sjekker seff ut scopsa i Tyrkia før jeg kjøper den med scope, kanskje jeg finner noe jeg synes er kult og bra som jeg vil ha og bruker penger på det :)

 

Men blir jeg "bedre" enn AUG da?

 

Forresten:

Jeg veit at det ikke er Battlefield altså.

Synes bare det er kult og holde meg i bakgrunnen og gjøre dem nervøse :p

Lenke til kommentar

Evenrud: Ok :p Sniper har fordeler AEG har fordeler. Altså spørs hvem som skyter :) Flaks at jeg har litt erfaringer :)

 

Blaxtro: Helt tragisk! Seriøst har ikke ungene bedre å gjøre? 1) De er LANGT under 18 2) Det burde gjøres på ett annet sted 3) Noen/mange voksne burde vært til stede!

Har unger lite å finne på eller noe?

Greit de starter å få interesse i det, men er lei unger som trur de er kule og driver med det!

Lenke til kommentar
Her er det noe helt annet, blir du oppdaget og bommer så skal du være en ganske dreven sniper hvis du skal holde deg i live.

 

Kommer ann på hvor kraftig snipern er det, har opplved mange som har løpt i mostastt retning jeg.. :whistle: Men som sagt det er en utfordring å spille sniper, men det er jo med på å gjøre det ekstra gøy når man lykkes. ;)

Lenke til kommentar
Blu: Akkurat det jeg mener :D Når man får det til så er det liksom "BAOM!" du blir litt selv fornøyd, uansett er det ihvertfall en sniper på ett ordentlig lag!

 

Tenker det blir L96'en jeg :D

 

Tid skal du bestille?

 

Om to uker etter lørdag, Tyrkia vett, lite poppis å kjøpe gevær der og frakte det hjem :p

Altså, akkurat da sommerferien starter er jeg hjemme, og da begynner folka å spille!

Tenkte vi skulle ta en helge tur i Farris og ha sånn at man sover i hver sin "leir" og slåss om natten også :)

 

Men får se hva som skjer, må først bli helt sikker på hva jeg skal ha (Ja, jeg er en av de som blir usikker når det går for lang tid før jeg kjøper det!)

Men tenker jeg skal ta meg sammen og kjøpe det når jeg er hjemme igjen :D

Lenke til kommentar
Her om daga så eg en hau med 12-13 åringar som skøyt på hverandra med plastikk pistolar, midt i byn. tragisk? Nei, ingen sa noget.

 

Situasjoner som det ødelegger sporten... :hm:

Sant, forsåvidt. Men det som virkelig ødelegger er når barn blir skadet, for det er da emnet blir spredt rundt med ett negativt klang. Jeg tror ett av problemene er det at ikke alle foreldre er klar over hvor farlige disse våpnene kan være. De tror de er ufarlige fordi de bare skyter plastikkkuler, og anser dem som leketøy i forhold til ekte skytevåpen.

 

Jeg har lenge tenkt på hvor bra det kunne være om NRK hadde sendt en liten reklamefilm som opplyser om farene rundt Airsoft-våpen. Foreldre ville tenkt seg om to ganger før de hadde kjøpt softguns til ungene sine. I tillegg hadde kanskje en slik reklamefilm økt interessen for de som er gamle nok.

 

Anyway, noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i Deans-plugger? Vet man kan få tak i dem på Elefun.no i alle fall, men nå har jeg nettopp fått ett batteri (8.4v, 2200mah NiCd) til G&P-riflen i posten, og jeg gidder ikke å måtte betale frakt igjen.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Jeg er redd en "reklame"film angående farene ved airsoft heller ville fått "feil" folk til å ønske at det forbys.

 

Måtte sådan være lagd i forhold til klubbmiljø osv, så man trekker unga bort fra gata og inn i klubbene (høres ut som anti dop film ^^) og farene ved at de driver med airsoft ukontrolert.

 

God ide, men redd det kan slå litt feil om man ikke er påpasselig med hvordan den lages. Så kommer spørsmålet om penger til å sende den før f.eks nyhetene på tv2.

Lenke til kommentar
Blu: Akkurat det jeg mener :D Når man får det til så er det liksom "BAOM!" du blir litt selv fornøyd, uansett er det ihvertfall en sniper på ett ordentlig lag!

 

Tenker det blir L96'en jeg :D

 

Tid skal du bestille?

 

Om to uker etter lørdag, Tyrkia vett, lite poppis å kjøpe gevær der og frakte det hjem :p

Altså, akkurat da sommerferien starter er jeg hjemme, og da begynner folka å spille!

Tenkte vi skulle ta en helge tur i Farris og ha sånn at man sover i hver sin "leir" og slåss om natten også :)

 

Men får se hva som skjer, må først bli helt sikker på hva jeg skal ha (Ja, jeg er en av de som blir usikker når det går for lang tid før jeg kjøper det!)

Men tenker jeg skal ta meg sammen og kjøpe det når jeg er hjemme igjen :D

 

 

Jeg får mine ting om 5 dager...(kanskje ikke pga helg, men sånn ca)

Lenke til kommentar

Det kommer ann på filmen, vil jeg tro. Fokuserer den kun på de verste skadene som kan forårsakes av softguns, så er jeg enig i det du sier. Men hvis filmen legger mer opptil å oppfordre foreldre til å ikke kjøpe softguns til ungene før de er 16 år, og oppfordrer folk til å spille i klubber hvor man ikke alltid trenger å være eldre en 16, så vil filmen virke mer positiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...