Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stian: takker takker <3 (fjortizz time :p)

Tenker jeg går for den jeg Bar-10 til 72$, så skal jeg jo til Tyrkia, der selger de sikkert billige kikkertsikter.

(Huske å teste og sjekke de før man kjøper!)

 

Nothin; Fikk du pakken eller slet du med PayPal?

 

Står det forresten på sidene dems hvor mye det koster å shippe til Norge?

Lenke til kommentar
Stian: takker takker <3 (fjortizz time :p)

Tenker jeg går for den jeg Bar-10 til 72$, så skal jeg jo til Tyrkia, der selger de sikkert billige kikkertsikter.

(Huske å teste og sjekke de før man kjøper!)

 

Nothin; Fikk du pakken eller slet du med PayPal?

 

Står det forresten på sidene dems hvor mye det koster å shippe til Norge?

Lurer på om det hadde vært like greit og kjøpt scoped version?

jeg Bar 10 Scoped 89$ fra Rsov.com

Lenke til kommentar
Stian: takker takker <3 (fjortizz time :p)

Tenker jeg går for den jeg Bar-10 til 72$, så skal jeg jo til Tyrkia, der selger de sikkert billige kikkertsikter.

(Huske å teste og sjekke de før man kjøper!)

 

Nothin; Fikk du pakken eller slet du med PayPal?

 

Står det forresten på sidene dems hvor mye det koster å shippe til Norge?

 

Slet med paypal, men har klart dt nå...Pakka er her i løpet av neste uke tipper jeg..

Lenke til kommentar
Bestilte meg min første air-soft rifle i forigårs fra gunner airsoft. Er en custom, ferdig modda m4, og jeg gleder meg som en unge til jeg får den. Kjøpte med et ACOG replica red dot sikte, 3 high cap mags og 2 batterier.

 

http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=849

 

Blir dette en bra custom rifle? Innser jo at sikkert ikke mange som har testa denne, siden mesteparten er custom, men tror dere at det blir bra? ^^

 

 

Takker for INGEN svar :S

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men nå får du faen meg slappe av. Gi folk litt tid på å svare kanske?

Du fikk forresten svar på det andre forumet som du spurte på..

 

Og som du sier, de fleste her inne vet nok ikke hvordan den rifla er da den er custom laget av Fung som driver Gunner.

 

Send heller en mail til han, og spør hva han syns om rifla ;) Fung har en tendens til å være veldig ærlig.

Lenke til kommentar
Sabeltann: Tenker jeg kikker på sikte i Tyrkia som jeg har tenkt :)

Men finner jeg ikke noe der, kjøper jeg med scope :)

Takk for at du sa ifra forresten :)

 

Men: Det er vel litt lav fps på den rifla?

Går den no langt med den fps'en og skyter den bra?

Det er jo litt lav fps, men hørt at hvis du kutter "airbraken" så får du opp til 420-500 men vet ikke dette med sikkerhet for har ikke rifla selv :p Men er keen på den :!: jeg bar 10 skal være en 100% klone av Vsr 10 så du kan oppgradere den med tm deler til vsr 10 :D

Lenke til kommentar
Sabeltann: Tenker jeg kikker på sikte i Tyrkia som jeg har tenkt :)

Men finner jeg ikke noe der, kjøper jeg med scope :)

Takk for at du sa ifra forresten :)

 

Men: Det er vel litt lav fps på den rifla?

Går den no langt med den fps'en og skyter den bra?

Det er jo litt lav fps, men hørt at hvis du kutter "airbraken" så får du opp til 420-500 men vet ikke dette med sikkerhet for har ikke rifla selv :p Men er keen på den :!: jeg bar 10 skal være en 100% klone av Vsr 10 så du kan oppgradere den med tm deler til vsr 10 :D

 

Hvor er denne airbreaken? tenker jeg kjøper den når jeg er hjemme igjen, kjøper fra Gunner, der skal noen kompiser handle fra også. Forresten, den kompisen som skal kjøpe med meg skal ha Jing Gong AUG vil jeg Bar-10 funke mot den liksom?

 

Kanskje jeg må modde den med den airbreaken hvis noen har prøvd eller har gjort det :D

Lenke til kommentar
Sabeltann: Tenker jeg kikker på sikte i Tyrkia som jeg har tenkt :)

Men finner jeg ikke noe der, kjøper jeg med scope :)

Takk for at du sa ifra forresten :)

 

Men: Det er vel litt lav fps på den rifla?

Går den no langt med den fps'en og skyter den bra?

Det er jo litt lav fps, men hørt at hvis du kutter "airbraken" så får du opp til 420-500 men vet ikke dette med sikkerhet for har ikke rifla selv :p Men er keen på den :!: jeg bar 10 skal være en 100% klone av Vsr 10 så du kan oppgradere den med tm deler til vsr 10 :D

 

Hvor er denne airbreaken? tenker jeg kjøper den når jeg er hjemme igjen, kjøper fra Gunner, der skal noen kompiser handle fra også. Forresten, den kompisen som skal kjøpe med meg skal ha Jing Gong AUG vil jeg Bar-10 funke mot den liksom?

 

Kanskje jeg må modde den med den airbreaken hvis noen har prøvd eller har gjort det :D

Det finnes fler guider på youtube og nettet hvordan man fikser det.

Her f.eks

Jeg kan ikke mye om airsoft så du får høre med de andre :tease:

Men trur du hadde tapt hvis du hatt møtt kameraten din i close combat :!:

Lenke til kommentar
Det finnes fler guider på youtube og nettet hvordan man fikser det.

Her f.eks

Jeg kan ikke mye om airsoft så du får høre med de andre :tease:

Men trur du hadde tapt hvis du hatt møtt kameraten din i close combat :!:

 

Snipers are never close combat :p

 

Tenkte vel egenltig mest hvem som treffer best på lang rekkevidde!

Lenke til kommentar

AUGen er ett av de våpna med lengst innerløp (Bullpup). Har han en AUG på 400-450fps og et bra presisjonsløp, tror jeg du vil slite litt selvom du har en sniper på 500fps.

 

Husk at når du har skutt 1skudd og skal lade, så kan han kanskje skyte 30-60 runder, avhengig av ROF (Round Of Fire) osv.

 

Og husk at det ikke bare er å kutte airbreaken, du skal gjerne også ha et presisjonsløp for å kunne ha no særlig med presisjon.

 

Kjøp deg heller en AEG, det er mye morsommere i starten. Selvom du kanskje eier med AWP/AWM eller som sniper i BF2, så betyr det ikke at du eier i AS. :p

Her er det noe helt annet, blir du oppdaget og bommer så skal du være en ganske dreven sniper hvis du skal holde deg i live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...