Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen andre en meg som har hatt problemer med RedWolf i dag? Siden vil ikke laste skikkelig, så jeg klarer ikke å se noen bilder. =/

 

Red.: Heftig våpen, forresten, Iceman™. :D

 

Har noen et våpen og anbefale til en som er ny innen dette?

Vil ha et godt våpen selv om det kommer til å bli det første...

 

Jeg har nylig investert i en G&P M4A1 til 230usd fra RW.. Utrolig fornøyd med rifla, og det har visst fått ganske god kritikk på andre forum. Spesielt Wgc Custom, som bare er en G&P rifle med mindre modifikasjoner.

Lenke til kommentar

Bestilte meg min første air-soft rifle i forigårs fra gunner airsoft. Er en custom, ferdig modda m4, og jeg gleder meg som en unge til jeg får den. Kjøpte med et ACOG replica red dot sikte, 3 high cap mags og 2 batterier.

 

http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=849

 

Blir dette en bra custom rifle? Innser jo at sikkert ikke mange som har testa denne, siden mesteparten er custom, men tror dere at det blir bra? ^^

Endret av diminish
Lenke til kommentar
Congratulations :)

Så ganske fin ut den der :)

 

Jeg lurer på en ting, noen som har erfaringer med denne?

Det er ingen ordentlige anmeldelser.

Hyggelig pris også.

 

Noen billige sniper sikter til en rimelig nybegynner pris for en som har lyst til å prøve spille litt pro sniper? :p

 

Er vel grei den, men det er ikke ekte tre, bare ABS i tre farge.

Lenke til kommentar

Får bare ikke til å betale med paypal.... Jeg spurte gunnerairsoft.com åssen jeg skulle gjøre det, de skrev dette :

 

If you confirmed the order, please send a Paypal payment to

[email protected]

 

Please copy the item list and shipping method into Paypal, I can

process your order faster. If you didn't provide above information in

Paypal, your order will not be processed.

Thank you for your purchase!!

 

 

Men jeg finner ingen steder jeg kan skrive inn hva jeg kjøpte, og frakt metode!???

 

Ingen her som har betalt med paypal før, som kan hjelpe meg?

Endret av NothinDoin
Lenke til kommentar
Stian:

Jeg trenger ikke ekte tre, jeg lurte på om den var bra, men takk for at du svarte.

 

Vil den f.eks være bra til en nybegynner eller kan jeg likesågodt gå for en til 43$?

 

Jeg skal handle scope i Norge, og mount pleier vel å følge med da?

 

Tror ikke mounts pleier å følge med, (da mange har dette fra før av og ikke trenger ekstra). Men det kan sikkert være noen sikter det følger med.

 

Skal du bruke den i "seriøse" spill så holder ikke 400fps, da aeger skyter omtrent like langt og 50 ganger fortere. Skal man spille med sniper må man ha 500+ mener jeg, da vil man ha en del lenger rekkevidde og høyere anslagsenergi en aeger. Samt at kula når målet raskere.

 

Skal du ha en treffsikker sniper rifle trenger du også tyngre kuler 0,30 eller 0,36. Bruker du 0,36 så har fpsen sunket til fra 400 til 300 (kansje mindre også). Men du vil ha høyere anslagsenergi.

 

Litt av poenget med en sniper er at du skal kjenne at du blir truffet, Blir du truffet av ei kule fra en 400fps sniper på 40-50m er det ikke sikkert du merker det engang (hvis man har mye utstyr på). (noe som ikke er gøy, er ikke spesielt morro og rope at "du er truffet" når man ligger i skjul som sniper, for da vet jo alle hvor du er.

 

Mår jeg bruker tanaken min på redgas har jeg ca 500fps med 0,36g! (og kansje 550med 0,20 pga at gass snipere blir lite påvirket av kulevekten).

Dette gir en meget høy anslagesenergi silk at det er nesten som å få et slag i kroppen når man blir truffet. Bilr man truffet i t-skjorta får man et godt merke på 60m og rykker til i hele kroppen når man blir truffet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...