lceman™ Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Da var CA RPK i hus, vakkert våpen, men jeg får nok ikke testet det på en tre ukers tid =/ Wut? Hvorfor det? Den måtte vel ikke sendes inn igjen? :o Noe som skjer hver jævla helg framover, så den blir vel ikke tatt i bruk før på Starum den 22. Mulig jeg rekker et småspill helga før, om jeg ikke skal til Bodø Airshow da. Bilder kommer i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Åh, men det var jo ikke så ille. Fikk inntrykk av at noe var galt med den. Har du fått M4en din nå, Marly? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Har du fått M4en din nå, Marly? Nei. Forventet levering er i morra, men jeg vil ikke vente. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Hva er air-cocking?Altså på sniper rifles. Høres ut som det samme som "bolt action", altså slik at du lader våpenet og strammer fjæren manuelt ved å trekke tilbake bolten. Men se på denne f.eks: Mb01 L96A1 without scope (OD) Name: L96A1 without Scope Manufacturer: WELL China Weight: 4.8 kg with box Power: 450fps with 0.2g BB Power Source: Spring, Air cocking Adjustable Hop up: Yes TM compatible Hop up: No Men er det bedre enn den typen de f.eks har på wasteland som har bolt action? Ser liksom ikke hva som er forskjellen... Det er vel det samme, pga på den gunen VET jeg at det er bolt action... Lenke til kommentar
Generales Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Fått den enda Nothin? Air cocking hørte bare litt snålt ut, siden jeg alltid har trudd at the het bolt action, kanskje air cocking er et annet ord for det. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Fått den enda Nothin? Air cocking hørte bare litt snålt ut, siden jeg alltid har trudd at the het bolt action, kanskje air cocking er et annet ord for det. cocking betyr vel manuell ladning på en måte. Slik at man må dra opp fjære selv. Som alle fjær sniper rifler må. Endret 2. juni 2008 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg vil sette 5cent på at air cocking betyr at, istede for å lade rifla ved å spenne en fjær, så drar du tilbake bolten og trykker hardt inn for å få et trykk i den. Slik som denne: http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=876 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Dere får tilgi kvaliteten, litt for varmt i leiligheten til å leke fotograf i dag. Masse store bilder: Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Bærræ lækkert! Digger RPKen.. Skal bli gøy å treffes på Pinky Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Bærræ lækkert! Digger RPKen.. Skal bli gøy å bli truffet på Pinky Fixed Eneste problemet mitt er at batteriet jeg kjøpte med er bittelitt for stort, så vi får se om jeg drar fram loddebolten og litt plastfolie Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Haha.. Vi får se Kan jeg skremme litt med at den RPKen din blir litt pinglete i forhold til MGen vi har på laget vårt? Taste this, motherf*cker Og JA, det er en shoei MG42 på CO2. Er visst oppgradert til en MG3 nå Endret 2. juni 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Artig Vi har vel *kremt* et par-tre-fire-fem MGer til å rutte med tror jeg, så det er nok ingen fare. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Evenrud: Ser du har en AUG i bakgrunnen, fungerer den bra? Den er ihvertfall billig hos gunnerairsoft.com. Kompisen hadde litt løst på den hvis jeg skulle kjøpe snipern! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Det er ikke mitt, men en som kaller seg for Dr. Panzergraf sitt. Du får nesten spørre han. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hvor kan jeg kontakte denne Panzergraf? Endret 2. juni 2008 av LarsJonassen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Send en PM til Elling på www.softguns.info Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg er her og. Den ble kjøpt brukt og i biter, det er en Kina-AUG (Double Eagle, eller Both Elephant, tror jeg) med en Marui girboks. Den er ikke satt sammen og testet ennå, jeg fikk den i bytte får at jeg reparerte våpenet til en kompis, mener jeg å huske. Har ikke giddet å gjøre noe med den ennå, så den har samlet støv siden i vinter. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Er det noen andre en meg som har hatt problemer med RedWolf i dag? Siden vil ikke laste skikkelig, så jeg klarer ikke å se noen bilder. =/ Red.: Heftig våpen, forresten, Iceman™. Endret 2. juni 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Er det noen andre en meg som har hatt problemer med RedWolf i dag? Siden vil ikke laste skikkelig, så jeg klarer ikke å se noen bilder. =/ Red.: Heftig våpen, forresten, Iceman™. ja, har vel samme problem med RedWolf! Har noen et våpen og anbefale til en som er ny innen dette? Vil ha et godt våpen selv om det kommer til å bli det første... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå