Heilage Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Er det kjøp og salg ved å spørre hva man evt kan få får en ting, Marley? trpdde ikke det, men mulig jeg tar feil. Nei, men med en gang man begynner å by og tilby en gitt pris for et gitt produkt er det ansett som salg, ergo ikke lov. Derfor lot jeg diskusjonen stå så langt. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) OK, da sniker jeg meg sakte ut av situasjonen og spør om det er noen av dere "SkillBill's" som kan tippe ca pris? ikke by/tilby noe da edit: eller var dette noe du ikke ville? Endret 2. juni 2008 av Blaxtro Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Prøv å legg den ut på Finn.no for 2500kr. Går ikke det, så kan du senke prisen etter hvert. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Diskusjon rundt eventuell pris går fint. Innlegg som: "Jeg selger en *blablabla* for *blablabla* kr, noen interessert?" er ikke lov, heller ikke "Jeg kjøper *blablabla* for *blablabla* kr. Blabla. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Nå har jeg nettopp betalt for følgende på Paypal til Redwolf: 1stk. G&P M16A3 1stk. TM G36C (til broderen) 3stk. TM M16 Low-caps 1stk. TM G36 Low-cap 2stk. TM Store hurtigladere 1stk. Pantac Double M16 Mag Pouch (OD) 1stk. Guarder ACOG 1stk. Batt til G36C Nå venter jeg bare på bekreftelses-e-post fra Redwolf, også håper jeg alt info er riktig. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Kan jeg få spørre om hvorfor i huleste du kjøpte en TOKYO MARUI G36? Lenke til kommentar
diminish Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Bestilte meg min første air-soft rifle i går fra gunner airsoft. Er en custom, ferdig modda m4, og jeg gleder meg som en unge til jeg får den. Kjøpte med et ACOG replica red dot sikte, 3 high cap mags og 2 batterier. http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=849 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Kan jeg få spørre om hvorfor i huleste du kjøpte en TOKYO MARUI G36? Fordi min bror har ingen erfaring med airsoft, også vet jeg at TM aldri slutter å gå. CA sin kan være mer varierende etter det jeg har lest på nett, og her på forumet. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 True.. Men det er fortsatt knirke rifle nr.1 Anyway, han blir sikkert fornøyd. Vil du oppgradere, kan du kanskje kjøpe en Ver.3 gearbox fra kong-fu land.. (billig) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 MP5en min knirket også veldig, men så teipet jeg litt rundt-forbi, og nå er den nesten helt lydløs. Ellers så tror jeg ikke det blir noe store oppgraderinger med det første. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 OK, da sniker jeg meg sakte ut av situasjonen og spør om det er noen av dere "SkillBill's" som kan tippe ca pris? ikke by/tilby noe da edit: eller var dette noe du ikke ville? Legg ut annonsen på softguns.info også da.... Du får sikkert svar mye fortere der... Lenke til kommentar
Generales Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Hva er air-cocking? Altså på sniper rifles. Lenke til kommentar
diminish Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Bestilte meg min første air-soft rifle i går fra gunner airsoft. Er en custom, ferdig modda m4, og jeg gleder meg som en unge til jeg får den. Kjøpte med et ACOG replica red dot sikte, 3 high cap mags og 2 batterier. http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=849 Er dette et godt kjøp? ^^ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Nå har ikke jeg prøvd den, men vil si det ja.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Hva er air-cocking?Altså på sniper rifles. Høres ut som det samme som "bolt action", altså slik at du lader våpenet og strammer fjæren manuelt ved å trekke tilbake bolten. Lenke til kommentar
diminish Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Nå har ikke jeg prøvd den, men vil si det ja.. Nei, regner ikke med at så mange har prøvd den, i og med at det er et custom våpen. Lurer mest på om di komponentene som blir brukt og di justeringene som blir foretatt er bra, og om det vil bli et bra våpen? Endret 2. juni 2008 av diminish Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Da var CA RPK i hus, vakkert våpen, men jeg får nok ikke testet det på en tre ukers tid =/ Lenke til kommentar
Generales Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Hva er air-cocking?Altså på sniper rifles. Høres ut som det samme som "bolt action", altså slik at du lader våpenet og strammer fjæren manuelt ved å trekke tilbake bolten. Men se på denne f.eks: Mb01 L96A1 without scope (OD) Name: L96A1 without Scope Manufacturer: WELL China Weight: 4.8 kg with box Power: 450fps with 0.2g BB Power Source: Spring, Air cocking Adjustable Hop up: Yes TM compatible Hop up: No Men er det bedre enn den typen de f.eks har på wasteland som har bolt action? Ser liksom ikke hva som er forskjellen... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Da var CA RPK i hus, vakkert våpen, men jeg får nok ikke testet det på en tre ukers tid =/ Wut? Hvorfor det? Den måtte vel ikke sendes inn igjen? :o LarsJonassen: Jeg aner ikke hvilket våpen du referer til, men hvis du ikke ser forskjell så er det kanskje samme. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg forlanger bilder!! NÅ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå