Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker det kommer en manual med disse sniperne, for de som f.eks ikke kan sette sammen.

Er litt glad jeg kan sette samnmen ett våpen uten å se i manualen :p

 

Kompisen min og noen adnre spilte, han hadde fått ny, sleit med å sette den sammen uten manualen, kommer jeg og gjør det på 5min mens jeg forsvarer stedet vi lå :p

'

Forresten, noen som har opplevd noe kult i en krig før eller?

 

Min er vel at jeg tok ett helt lag på 5 stk på 8kuler i fjær pistol (Colt National Match!)

Lenke til kommentar

Jeg var på storspill i DK forrige lørdag med vipers.

 

Det var veldig morro, vi spillte med spawnpoints slik som i bf. Man måtte da heise en pose til topps av en stor stokk/trestamme, var 2 poser (1 farge for hvert lag). Når ditt lags pose var på toppen så kunne man spawne der ved å ta på stokken.Og slippe å gå helt tilbake til hovedbasen. Ble man skutt rett i nærheten av et spawnpoint måtte man tilbake til hovedbasen. (slik at de ikke skulle være "umulig" å ta over.

 

Jeg spillte sniper hele tida, var til tider veldig gøy og andre ganger ikke fullt så gøy. Var tett skog så det var begrenset med plasser man kunne snipe.

 

Var en gang jeg lå passet på et område da det kom en finde gående på ca50m hold. Var vanskelig å få et godt sikte pga mye trær, men da jeg fikk sjansen traff jeg på første skudd. 2-3 min senere kom det en til å satte seg ned ved et tre (det var også ca 50m+. Tok han også på første skuddet :D Da var jeg rimelig fornøyd... Ingen av de hadde mulighet til å se meg da jeg lå nede med ghilli :p

 

En stund senere jobbet jeg å en annen sniper sammen, da vi var etter UN styrken, pga at de hadde skutt en av våre. Vi tok da ut 3-4 stk i løpet av 5min før de forsvant. De hadde ikke peiling på hvor vi satt. Vi skøyt hele tida på samme man samtidig (telle til 3) for å være så godt som sikret treff. Var vel mellom 40-60m vi tok de.

 

Nå har jo også bestillt meg HPA kit til sniperen.. Så da blir det 700fps på op skogsstorm :ph34r:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Nice, fikk lyst til å prøve noe sånt da.

 

Btw hvilken sniper har du? Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe meg en 600-700fps sniper :)

 

 

Hvis du ser på side 420 i denne tråden så finner du den, er en tanaka m24sws.

Bare være klar over at en 600-700fps sniper er dyrt.. :whistle: Så du må virkelig ha lyst på det og syntes det er gøy for å kjøpe det.

 

Og du må regne med mye modifisereing/mods før du er fornøyd.

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Nothin;

You're my kinda guy! :thumbup:

 

Snipere i 600-700fps er svindyrt syns jeg, men jeg vil helst ikke gå opp i en pris på over 1500 :p

Du kan jo modde en sniper med 450fps sånn at den kan komme opp i 500 og noe.

 

____

 

Ossen er sniping i close-combat? Snakker spesielt til Nothin som har spilt i skog osv.

Tar du snipern på ryggen og drar fram backup eller stormer du med sniper.

 

Ang. det over; Veit at snipers skal campe og jakte, men hvis dette er eneste utvei!

Lenke til kommentar
Nothin;

You're my kinda guy! :thumbup:

 

Snipere i 600-700fps er svindyrt syns jeg, men jeg vil helst ikke gå opp i en pris på over 1500 :p

Du kan jo modde en sniper med 450fps sånn at den kan komme opp i 500 og noe.

 

____

 

Ossen er sniping i close-combat? Snakker spesielt til Nothin som har spilt i skog osv.

Tar du snipern på ryggen og drar fram backup eller stormer du med sniper.

 

Ang. det over; Veit at snipers skal campe og jakte, men hvis dette er eneste utvei!

 

 

Du drar fram backupvåpenet.... Sniper i close combat er farlig, + at det ikke er spessielt effektivt

Endret av NothinDoin
Lenke til kommentar
hvor mye har du lagt i den sniperen? (penger)

 

Er ikke helt sikker men det begynner sikkert å nærme seg 15,000..

 

btw: man stormer ikke med sniper, for det første er det som regel 25-30m sikkerhetsavstand. Og for det andre vil du lett bli skutt i fillebiter av en aeg..

 

Komer noen innefor sikkerhetsavstanden, dra jeg forsiktig opp pistolen og venter til de er så nærme som mulig så jeg er sikker på å treffe. Ser de deg, har du tapt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...