Seonaith Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Damn, liten aktivitet her foreløpig da. Får visst tre til jeg da. Meg i mitt (foreløpige) U.S Woodland kit. Vesten skal byttes ut med SDS Ranger RACK, og SDS og BLACKHAWK lommer skal festes på. Pluss en Eagle dropp-lomme. M-16A2en skal dessuten få metallkropp, rødpunkt og G&P M203 Grenade Launcher. Endret 8. januar 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det skal bli kult Stor fan av woodland camo. Passer rimelig bra i norsk natur. Men dette er jo langt ifra beste, der jeg bor. Det ultimate er å ha flere sett, så du kan skifte i de forskjellige forholdene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 bilde skulle være litt større så man fikk se lit mer detalier på kitet, har du noe sidearm? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 bilde skulle være litt større så man fikk se lit mer detalier på kitet, Fikset. har du noe sidearm? Bare my lucky KWC Taurus M92F Springer, men jeg kjøper meg nok en Colt 1911 Goverment fra WA snart. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Bare my lucky KWC Taurus M92F Springer... Med eller uten HopUp? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Bare my lucky KWC Taurus M92F Springer... Med eller uten HopUp? 5407174[/snapback] Med Hop-Up Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Har en uten :!: Klarte faktisk å lage HopUp på den Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Nå skal jeg hente startstipendet i morgen, så skal jeg bestille doble Beretta M92FS til Max payne kittet mitt Har Desert eagle, MP5a4, M15a4 fra før. Da gjenstår SPAS-12 og AK-47, så er det rimelig komplett Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Nå skal jeg hente startstipendet i morgen, så skal jeg bestille doble Beretta M92FS til Max payne kittet mitt 5407430[/snapback] Hva slags? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Western Arms "original perfect version" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 nå har jo TM kommer med MP7, så da kan man begynne på HL2 kit også men hust crowbar.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 nå har jo TM kommer med MP7, så da kan man begynne på HL2 kit også men hust crowbar.. 5407638[/snapback] Kan vi få en link eller bilder? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 http://www.airsoftguns.info/viewtopic.php?t=6621 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Grei nok den. Gass eller elektrisk? Selv ville jeg satset på TM eller CA G36C. Hvilen er best? TM har to tror jeg. En i glassfiber og en i ABS plast(tror det heter ABS). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) hva som er best av TM og CA g36, da vinner TM ca sin suger så det er greit, og det finnes bare en TM og det er ABS plast. CA har glassfiber sak, som helper lite da den aldrig vill funke.. Endret 9. januar 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Må innrømme at jeg litt skeptisk til hele militærkonseptet og at så mange går til anskaffelse av såpass autentisk utstyr. MEN, det ser himla morsomt ut. Endret 9. januar 2006 av LarsP Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Må innrømme at jeg litt skeptisk til hele militærkonseptet og at så mange går til anskaffelse av såpass autentisk utstyr. MEN, det ser himla morsomt ut. 5409019[/snapback] Trenger ikke å være no millitær-geek for å kjøpe softgun og leke krig. Mesteparten av mine venner som har er pasifister og millitær-nektere. Det er tross alt bare leketøy Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 det heter ikke leke krig, det er qxl snakk akuratt som "den skyter kjempe hardt" det heter spill... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 hva som er best av TM og CA g36, da vinner TM ca sin suger så det er greit, og det finnes bare en TM og det er ABS plast. CA har glassfiber sak, som helper lite da den aldrig vill funke.. 5408828[/snapback] *KREEEEEMT!!!* Du bør passe på å uttale deg om det våpnet framover nå! Den nye versionen som kom er helt top! Jeg og 2 andre i klubben har den, jeg har ikke hatt et eneste problem med den! Jeg har CA og er kjempefornøyd!! Drar du til Vipers i Kr.sand så ser du at de fleste/MANGE bruker CA sin G36C.... Så vidt jeg har forstått det så har de bare skryt! Såeh.... jeg vil si at vi har nok bevis på at CA har gjort en go jobb på den siste der, har deres klubb bare problemer må dere ha fått noen dårlige utgaver! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå