Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har opplevd at de er litt trøblete på fullauto.. Men nå kjører jeg ganske bra 9.6v batterier, så det undrer meg egentlig ikke da ROFen blir ganske høy.

 

Noen av magsa mine mater bra, andre ikke. Nå skyter jeg også mest på singel da, så jeg bryr meg ikke så veldig. Mulig man kan stramme fjæra og få dem til å mate bedre.

Lenke til kommentar
Snuste litt på denne jeg. Erfaringer eller annet som er verdt å vite om denne?

 

Den er grom!

Litt høy fps hvis du skal ha den i en nasf klubb, men det kan lett fikses.

 

Denne er også ganske tøff. Står ikke noe om det er freefloat RIS eller om du kan ta av den nederste railen. Kan du det, så får du tak i en M203 og et ACOG sikte. Da har du verdens tøffeste M16 :D

 

http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=24006

 

M16.jpg

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Faen hadde egentlig håpa at den skulle være jævlig rævva jeg, så blir jeg ikke så frista, får bare mer og mer lyst til å kjøpe nå, men har jo ikke penger til det liksom.. :p La også merke til at fpsen var litt for høy, men det er vel ikke noe stress å fikse? Blir vel ikke noe klubb sånn med en gang uansett. Er det 350fps som er nasf-grensa eller husker jeg helt feil?

 

Edit: Jaggu ikke verst den M16en heller, men bittelitt mer fan av M4 sånn utseendemessig.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Da gjør du som meg og kjøper en G&P M4A1 + G&P RAS + G&P M203.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...4px-M4-M203.jpg

 

Grensen for å kunne skyte fullauto er 350fps i Nasf ja. Absolutte maks grensen for en AEG er 450fps med 20m sikkerhetsavstand.

 

 

Det er ingen som skal til Usa til sommeren og som vil ta med en kolbe for meg? :innocent:

http://www.magpul.com/catalog/index.php?ma...products_id=187

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Jeg og venne-gjengen lokalt i mitt boområde har begynt å spille softgun/airsoft og jeg lurte på om denne var noe bra?

Den får bra reviews men er den verdt pengene?

 

Ser litt på snipere fra denne siden også:

http://www.gunnerairsoft.com/catalog/index.php?cPath=45

 

Noen erfaringer med butikken?

Hvor dyrt blir det å importere til Norge ca?

 

Og viktisgste spm:

Er det noe fun å spille som sniper i skogskamper med fjell og jeg har noen hidingspots som hadde vært fine :)

 

Tusen takk til de som svarer :D

Lenke til kommentar

Jeg håper jo gunneriairsoft er trygt, ellers har jeg drite meg på leggen :p (bestillte just en Well L96, TM glock 17, bushings og briller derfra)

 

Hvis du skal være sniper, må du ha masse tolmodighet.... Skaff deg no bra camo også, (ghillie er anbefalt) så kan det nok bli ganske fun :)

 

Du burde også ha et backupvåpen, helst pistol, pga lett å dra fram også er den ikke så tung...( i mitt tilfelle blir det TM glock 17)

Endret av NothinDoin
Lenke til kommentar

Hehe, backup våpen har jeg, en Colt National Match, kosta 600spenn men den er verdt det, selvom det er fjær!

 

Tenker faktisk jeg ikke gidder å kjøpe klær osv. før de andre også begynner ordentlig, men snipern var ikke så dyr i Norge heller + bra kritikk (800,- hos Wasteland men bestiller ikke derfra!)

 

Hvor mye kommer frakten osv. på hos Gunnairsoft?

Lenke til kommentar

Jeg veit, og dollar kursen er jo kriminell lav nå :)

 

Softgunweb har jeg bestilt fra og Wasteland var det en kompis som fikk feil vare osv.

Softgunbutikken.com hadde den snipern også, bare 50kr billigere.

 

Men jeg trur at Wasteland selger hel pakke med sikte osv.

Mens de andre ikke selger med sikte.

 

Er 10*40 kikkertsikte bra?

 

EDIT:

Betalte du fra PayPal NothinD?

Er det sikkert?

Litt skeptisk etter å gi konto/kortnr. til nettadresser ettersom hacking osv.

 

L96a1 uten scope kosta bare 400NoK!!!

Koster jo søren meg 2k i Norge!

 

Kanskje jeg får en venn til å handle med meg derfra ettersom det er billige AEG der også!

Endret av LarsJonassen
Lenke til kommentar

Paypal er trygt ja...

 

Du registrerer deg, å skriver inn kontonummer.....Det tar 10min, ikke no mer.

 

Men så må du vertifisere deg..

 

Du blir belastet for 15kr, som kommer på kontoutskriften din (disse får du igjen)....

Vesiden av der det står 15kr, kommer det masse tall ink. fire tall etterfulgt av ordet paypal... Sånn : ****paypal

 

Disse tallene trykker du inn på paypal, og wollah så kan du bestille...

 

PS : Bruker du nettbank, tar det noen dager før ordet VISA blir forandret til masse tall etterfulgt av ****paypal .....

Endret av NothinDoin
Lenke til kommentar

Kjappe svar det var her da, me likes!

 

Jeg lurer nå på siden jeg kikker;

De folka som vurderer sniperne er ikke helt enige + at noe står på spansk osv. nesten værre system enn Wasteland der ALLE spør i de reviewsa!

 

Denne sier han ene jo at denne bare skyter 20m, men den er jo dyrere enn den andre og den skyter visst lenger!

 

Noen erfaringer med den eller de rundt der til ihvertfall under 100$ helst under 90$ også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...