Cutthroat Bill Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Happy joy! Grattis! Bestilte du Talonen også? Håper på å få bestilt M16A3 i løpet av uken. Fremdeles litt usikker på om det blir G&P eller CA. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Jeg kan bare anbefale G&P. Enda ikke opplevd noe funky med min. Endret 27. mai 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Happy joy! Grattis! Bestilte du Talonen også? Jepp, bestilte Talonen i første omgang. Bilder kommer når jeg får den. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Har du skyt no med airsoft før eller? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Har du skyt no med airsoft før eller? Bare crappy springers når jeg var 12. Men vet å behandle skytevåpen, da jeg har hatt med virkelige revolvere å gjøre. Bestefaren min pleide å vise meg våpnene sine da jeg var liten, han hadde en herlig samling av antikviteter, inkludert en flintsteinsrifle fra India, en av de første som noen gang er laget. Tror det er derfra min fascinasjon for skytevåpen kommer fra. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Alle mannfolk liker vel innerst inne å fyre av en serie Tenk å joine en klubb eller? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Airsoftklubb, ja, uten tvil. Hvilken er enda usikkert. Skyteklubb, tviler. Ikke med det første iallefall. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Tenker på å joine en snart jeg også men er ikke sikker....Nå skyter jeg en gang i blandt i en stooor skog, som inneholder ALT av terreng... Perfekt for meg, foreløpig ivertfall.. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Fikk den til å virke igjen! Skrudde ut motoren for jeg hadde tenkt å sjekke børstene, men ga den noen kak og et nytt batteri så gikk den som den skulle Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Tenker på å joine en snart jeg også men er ikke sikker....Nå skyter jeg en gang i blandt i en stooor skog, som inneholder ALT av terreng... Perfekt for meg, foreløpig ivertfall.. Hvor i det vidstrakte land bor du da? Er klubbutvalget godt? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Hvor kan jeg få tak i airsoft som er av god kvalitet på nettet? Og hvilke merker er som regel bra kvalitet? Endret 28. mai 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Fra Hong Kong har du www.wgcshop.com og www.redwolfairsoft.com Fra Norge har du www.softguns.no og sandefjordpaintball.no G&P, Classic Army, Tokyo Marui er vel noen av de mest annerkjente merkene. Skal du ha en billig og helt O.K gun, kan du ta en titt på Dboys, Jing Gong og diverse andre kinakloner =) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Tenker på å joine en snart jeg også men er ikke sikker....Nå skyter jeg en gang i blandt i en stooor skog, som inneholder ALT av terreng... Perfekt for meg, foreløpig ivertfall.. Hvor i det vidstrakte land bor du da? Er klubbutvalget godt? Bor på sørlandet...stedet er 1 time utenfor krsand... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Okei. Forøvrig, RedWolf er jævlig raske. Bestilte i går kveld, de har allerede sendt pakka. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Haha de overrasker mer og mer. Da har du kanskje pakken på Fredag hvis den glir gjennom alle stoppestedene Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 I do hope so. =D Bra jeg har en gigantisk villmark av en hage å leke meg i når jeg får den. *kjøpe en masse colabokser og tømme dem ut i vasken* Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Fader begynner å bli keen på airsoft nå jeg også når det gode været kommer, men ser ut som jeg må bytte clutch for 10000,- på den jævla bilen, det var den månedslønna ++ liksom. Forresten noen som veit om Sandefjord AirSoft Association er aktive fortsatt? Nettsida dems er ikke så veldig aktiv akkurat. Er vel den nærmeste klubben for meg i Tønsberg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg vet det er noen som spiller rundt Horten, hvis det kunne hjelpe deg? Prøv å logg inn på www.airsoftguns.info og hør der. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Hmm ja skal sjekke det ut. Hvis jeg kjøper en gang i sommer blir det vel i første omgang å spille litt med kamerater sånn for moro skyld. Får se hva det blir til! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Passer TM sine low-caps i G&P M16A3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå