Hotel Papa Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det frister, men skal i barnedåp + det er helgen før Berget Er det ikke noe opplegg der den 1.juni a? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Sånn omtrentlig på tirsdag tikker det penger inn på konto. G&P M4A1 blir kos. Happy joy! Du skal vel ikke tilfeldigvis på Op. Skogstorm 2. august? Er det noen andre fra forumet her som skal på Op. Skogstorm? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Sånn omtrentlig på tirsdag tikker det penger inn på konto. G&P M4A1 blir kos. Happy joy! Du skal vel ikke tilfeldigvis på Op. Skogstorm 2. august? Er det noen andre fra forumet her som skal på Op. Skogstorm? Nei, skal nok ikke det. Har ikke turt å forville meg inn i de store operasjonenes marker. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hadde tenkt meg på Op. Skogsstorm ja! Kommer litt ann på om det arrangeres Pandian (hardcore milsim) i Sverige i samme tidsrom, så velger jeg heller det. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har prøvd å lete i denne tråden, men finner ingen info om butikker i Oslo (sentrum/omegn) som selger airsoft. Trenger kun gass og kuler. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Da har du ikke lett bra nok www.softguns.no ligger sirka 15min fra Oslo.. Lenke til kommentar
UltraBIP Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Finnes det en softgun-klubb i Kristiansand? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ja.. F.eks Kask (?) og Vipers <-- Stor klubb. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Noen som vet om noen norske butikker som har nylon webbing? Skulle ha forlenget noen Y-suspenders litt... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hva synes dere; M4 RAS eller Talon på rifla? Jeg klarer ikke å bestemme meg.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Talonen er faktisk ganske kul! Den gjør rifla litt spess, ikke så mange som har den. Jeg har den tradisjonelle RASen på min og er veldig fornøyd med den. Så du får nesten ta den du syns er kulest Imo er begge like kule, men den siste fra madbull gir et spesielt look som ikke alle andre har. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg vet, Talonen er veldig unik, og jeg liker det litt spesst. Dessuten er den billigere, så jeg kan jo alltids kjøpe en RAS senere om jeg bestemmer meg for å bytte... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hei, motoren på AUGen ser ikke ut til å gå lenger Noen som vet hva som kan være galt? Vil helst ikke kjøpe ny motor. Aner heller ikke hva som kan ha fått den til å slutte å virke. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Sikker på at det er motoren som er gåen? Ta ut motoren og batteriet, også kobler du motoren direkte til batteriet. Hvis den ikke går da, så er det mulig du må bytte børstene. Sjekk også om motoren kan ha tatt skade av høy varme. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Får prøve, satt akkurat batteriet til discharging for ny oppladning. Ga meget lav skuddtakt i Mp5en (det batteriet som jeg bruker i den er helt tomt). Tok å hadde den ute i stad, når jeg roterte på børsten så hørte jeg først en dizz lyd så gikk den en millimeter for så å stoppe igjen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du roterte akslingen, mener du vel? Høres ut som børstene er slitt ut. Eller så kan det ha kommet noe in motoren, kanskje. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Ja, akslingen, ja , var litt rask i skrivingen. Når jeg har litt bedre tid får ta å åpne den helt og se hva som kan være feilen. EDIT: Klarte ikke å få den til å gjøre det flere ganger, kun en. Endret 27. mai 2008 av hotstian Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Har du sjekket børstene? Du trenger ikke å åpne hele motoren for å gjøre det. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Nei, men får ta å gjøre det Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Da var mitt første airsoftvåpen bestilt. Kribler litt i magen, har ventet på dette øyeblikket en stund nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå