Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Var litt uheldig å fjernet skruen som holder påplass bryteren som du trykker på for å fjerne magasinet. Altså slik at bryteren løsnet, nå klarer jeg faktisk ikke å finne ut hvordan den skal monteres igjen, har prøvd flere metoder nå uten å finne en som virker.

 

Håper noen som har en AUG vet hvordan, hvis ikke blir jeg vel sittende her noen timer :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
joa, det skjønner jeg...Men HEN inne på paypal.com skriver jjeg inn de tingene ?

 

Er det ikke noe som heter "send money" når du har logga deg inn der da? har sendt penger flere ganger jeg, har aldri hatt noe prob med det..

 

Jo, det er det....

 

Jeg sendte en mail til Gunner, om hvordan jeg skal betale :

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

If you confirmed the order, please send a Paypal payment to [email protected] Please copy the item list and shipping method into Paypal, I can process your order faster. If you didn't provide above information in Paypal, your order will not be processed. Thank you for your purchase!!

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

Er det trygt å sende til den eposten ?

 

 

Edit : det er jo ingen plasser jeg kan skrive inn hva jeg skal ha / Ordrenummer.... ( i paypal)

Endret av NothinDoin
Lenke til kommentar
Lurte på et par ting; har vurdert å kjøpe denne med 500fps oppgradering, men hva blir oppgradert inni den da?

Burde jeg sette inn noe mer?

Hvor presis er den med denne oppgraderinga?

Er det et godt kjøp?

Noen som har testa denne og kan dele noen erfaringer? :)

 

 

Noe som denne her du mener?

 

Forsvinner ikke garantien når jeg gjør dette?

Guide til hvordan ?

Btw, når du trykker der det står "out of stock" så sier de at de skal skal skaffe nye så kjapt som mulig, men flere av tingene jeg har sett på har vært out of stock lenge nå, så lurer på om de i det hele tatt får de tilbake?

 

Ble mange spørsmål nå, men takk for hjelpa ! :thumbup:

 

Anyone?

Lenke til kommentar
Lurte på et par ting; har vurdert å kjøpe denne med 500fps oppgradering, men hva blir oppgradert inni den da?

Burde jeg sette inn noe mer?

Hvor presis er den med denne oppgraderinga?

Er det et godt kjøp?

Noen som har testa denne og kan dele noen erfaringer? :)

 

 

Noe som denne her du mener?

 

Forsvinner ikke garantien når jeg gjør dette?

Guide til hvordan ?

Btw, når du trykker der det står "out of stock" så sier de at de skal skal skaffe nye så kjapt som mulig, men flere av tingene jeg har sett på har vært out of stock lenge nå, så lurer på om de i det hele tatt får de tilbake?

 

Ble mange spørsmål nå, men takk for hjelpa ! :thumbup:

 

Anyone?

Er du medlem av RedWolf så kan du bruke Stock Alert

resten er jeg ikke sikker på, prøv å søke på youtube og video.google.com

EDIT: Så lenge det ikke står discontinued på varen så kommer den inn igjenn;)

Endret av DeHawk89
Lenke til kommentar

Jeg aner ikke hvordan den ser ut, men hvis den er tre ganger hardere i trykke inn, så ta den av, og monter den på nytt. Kjedelig hvis du ødelegger noe. :)

 

Fikk Boonien fra Army Shop i dag. Den er veldig fin, men sitter bittelitt stramt. Det blir sikkert bedre etter noen timers bruk. Kjøpte kammoflasjekrem også, 169,- for 3 tuber. D:

 

Red.: Beklager om jeg virker masete nå, men er det noen flere en EvenruD som har erfaring med G&P generelt, men spesielt M16A3? Jeg kommer antagelig til å bestille innen en uke eller to, men jeg har ingen erfaring med dette merket, og jeg finner få omtaler på nettet. Derfor setter jeg pris på så mange meninger som mulig. Hvis ingen mener det er helt forferdelig, og at jeg burde velge et annet merke, så går jeg får G&P M16A3 med Guarder ACOG.

Passer forresten TM sine low-cap mags i denne? Jeg antar de gjør det, men greit å være sikker.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Hei,

 

hvor lenge varer et 1300mAH batteri?(i en CA Sportline)? Fikk det bare til å vare i 20 min, var litt rart. (Kan være feil da, men. Hva skjer med våpenet når det er tomt for batteri, avtrekkeren stopper helt opp eller den skyter noen kuler som så vit går ut?)

 

 

På forhånd takk.

 

EDIT: Fant det ut. ( http://wiki.airsoftcommunity.co.uk/Battery ) :)

Endret av CissaM
Lenke til kommentar
>Tror jeg må gjøre noe med Status: Unverified, før jeg kan sende penga...Det går ikke ann å "leave a note" nå, men på google ser "Send money" kategorien i paypal heelt andeledes ut..

 

Hvor lang tid tar det før de trekker de 15 krona ? Sjekka nettbanken, har ikke skjedd no..

 

De setter dem bare som reservert. Iallfall ble det aldri trekt hos meg :)

 

EDIT: Noen som vet om et sted som kan sende i brev en overgang fra liten batteriplug til stor ladderplug? Klarte å miste den jeg hadde :(. Er også så liten at jeg ikke trenger en hel pakke for den

Endret av hotstian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...