Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ulempen med mange kroker, foruten at de ofte ser fæle ut, er at de ikke alltid holder skikkelig på våpnene. Ta den tavle-saken som ble linket til på forrige side, det skal ikke mye til før ett av de våpnene sklir av og detter gulvet.

 

Red.: Ser nå at våpnene på den tavlen har påmontert en alarm eller ankring.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Lurte på et par ting; har vurdert å kjøpe denne med 500fps oppgradering, men hva blir oppgradert inni den da?

Burde jeg sette inn noe mer?

Hvor presis er den med denne oppgraderinga?

Er det et godt kjøp?

Noen som har testa denne og kan dele noen erfaringer? :)

 

De oppgraderer nok bare fjæra. Og du burde kjøpe et sikte også, om du vil ha høyere presisjon så kan kanskje et lengere / tynnere indreløp være tingen :)

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer dette med bestilling hos UNC nå som jeg har registrert meg hos Paypal? Jeg har sendt dem bestillingen, også har jeg fått en automatisk e-mail tilbake. Jeg har forstått det som at jeg snart vil få en ny e-mail etter at de har sjekket om de har varene inne osv, men hva skjer etter det? Må jeg sende dem en ny e-mail for å bekrefte bestillingen? Hvordan foregår så betalingen (MasterCard)?

Er ikke helt sikker, men det står som oftest forklart godt et sted. Mener at du skal betale nå etter at du har fått pris på frakt OSV. Men som sagt så skal det stå forklart:)

 

Edit: "Upon we recieved and confirm the payment, we will ship out the products

immediately". Etter å ha fått order confirmation mail (den som sier hvilke varer du har bestilt og hva frakten kommer på) skal du logge inn på paypal og lage en ny registrering til [email protected] med et sitat av order number (men ikke i subject line).

 

Håper dette forklarer godt nok :D

 

Åssen gjør jeg det? (side 374)

Lenke til kommentar
De oppgraderer nok bare fjæra. Og du burde kjøpe et sikte også, om du vil ha høyere presisjon så kan kanskje et lengere / tynnere indreløp være tingen :)

 

Noe som denne her du mener?

 

Forsvinner ikke garantien når jeg gjør dette?

Guide til hvordan ?

Btw, når du trykker der det står "out of stock" så sier de at de skal skal skaffe nye så kjapt som mulig, men flere av tingene jeg har sett på har vært out of stock lenge nå, så lurer på om de i det hele tatt får de tilbake?

 

Ble mange spørsmål nå, men takk for hjelpa ! :thumbup:

Lenke til kommentar

NothinDoin: Klikk deg inn på Paypal.com, og lag en konto der (du må registrere kredittkortet ditt). I e-posten din så står det antagelig en adresse som pengene skal sendes til. Skriv inn den adressen på Paypal, pluss betaling, og ordrenummer og eventuell annen info. Når de da har registrert bestillingen, og fått bekreftet at du har betalt, så vil de pakke, og sende varene dine. Tror jeg. Andre brukere her retter meg sikkert hvis det er feil.

Lenke til kommentar

Spørs hvilken type våpen...

 

Utgangshastighet er hvor fort kula går ut av våpenet..

 

Dette er ca vanelig fps på disse våpnene :

 

Sniper : 450 - 550fps

 

Gasspistol : 260 - 300fps (er ikke helt sikker, men sånn ca)

 

AEG (elektrisk) : Kan ligge på alt fra 250 til rundt 400fps...Kommer helt ann på hvilken du kjøper..

 

Springer : 150-200 (?)

 

Hagle er jeg ikke sikker på..

Lenke til kommentar
Har et spørsmål: Hva betyr utgangshastighet? Hvordan kan man vite hva som er bra og dårlig liksom? :p F.eks. en utgangshastighet på 400 fps... er dette bra? :hmm:

 

Utgangshastigheten er den farten kulen har når den forlater løpet. 400fps er bra, men over NASF sin grense, så hvis du spiller i en NASF klubb så må du bytte fjær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...